Takip et
Abdulaziz Sezer
Abdulaziz Sezer
Dr. Arş. Gör., Düzce Üniversitesi
duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
EVALUATING THE EFFECTS OF LIFE SATISFACTION ON IMPULSE BUYING BEHAVIOR IN TERMS OF ONLINE BUYING
S Ata, A Sezer
Marketing and Management of Innovations 1, 38-55, 2021
212021
Bireylerin Gönüllü Sade Yaşam Tarzları ve Yaşam Doyumlarının, Geleneksellik Değeri Açısından Değerlendirilmesi: Düzce Üniversitesi Örneği
M Bayat, A Sezer
İş Ahlakı Dergisi 11 (1), 69-82, 2018
162018
Investigation of the effects of hedonic consumption reasons on voluntary simplicity lifestyle within the scope of consumer purchasing behavior in terms of generations x, y, z
A Baydaş, A Sezer, MF Kanoğlu
Journal of Current Researches on Social Sciences 11 (4), 451-474, 2021
62021
Evaluating Individuals’ Voluntary Simplicity Lifestyles and Life Satisfaction in Terms of the Tradition Value: The Example of Düzce University
M Bayat, A Sezer
İş Ahlakı Dergisi 11 (1), 83-87, 2018
62018
Etik Liderlik Algısının İş-Aile Çatışması ve Aile-İş Çatışması Üzerindeki Etkisi
FK Şentürk, A Kütükcü, MF Sancaktutar, S Bağcı, A Sezer, T Akbulut
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (14), 555-576, 2016
52016
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATERIALISTIC TENDENCY AND LIFE SATISFACTION IN THE CONTEXT OF GENERATIONS: A RESEARCH IN THE COVID 19 PROCESS
A SEZER
Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi (IJTEBS) E-ISSN …, 2021
12021
THE EFFECT OF MATERIALIST TENDENCIES ON CONSUMERS' PURCHASING DECISION STYLES: SAMPLE OF DÜZCE UNIVERSITY
A Sezer, FK Şentürk
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 20 (78), 758-779, 2021
12021
Uluslararası Öğrencilerin Harcama Eğilimleri: Düzce Üniversitesi Örneği
C Zabunoğlu, C Aydemir, A Sezer
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DERLEMELER, 523-538, 2023
2023
MAKİNE ÖĞRENİMİ
A Baydaş, A Sezer
PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM, 75-90, 2022
2022
ETİK AÇIDAN PAZARLAMA SORUNLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
A Baydaş, A Sezer
GÜNCEL İŞLETME SORUNLARININ ÇÖZÜM ÖNERILERINDE TEORİK VE AMPRİK UYGULAMALAR …, 2022
2022
Tüketici Satın Alma Davranışı Kapsamında Hedonik Tüketim Nedenlerinin Gönüllü Sade Yaşam Tarzına Etkisinin X, Y, Z Kuşakları Açısından İncelenmesi
A Baydaş, A Sezer, MF Kanoğlu
Journal of Current Researches on Social Sciences 11 (4), 451-474, 2021
2021
SAĞLIK HİZMETLERİNDE DENEYİMSEL PAZARLAMA
A Baydaş, A Sezer
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE UYGULANAN GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 1, 65-96, 2021
2021
Satış Personellerinin Satış ve Müşteri Yönlülüklerinin Örgütsel Bağlılıklarına Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi: Düzce’de Bir Uygulama
A BAYDAŞ, A SEZER
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (76), 1968-1983, 2020
2020
SATIŞ PERSONELLERİNİN SATIŞ VE MÜŞTERİ YÖNLÜLÜKLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: DÜZCE’DE BİR UYGULAMA
A Baydaş, A Sezer, ME Yaşar
HOCA AHMET YESEVİ 2. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 195-210, 2019
2019
Dijital Para Yatırımcılarının Yatırım Alışkanlıklarının, Davranışsal Finans Açısından Değerlendirilmesi
MA Öncü, A Sezer, MF Kanoğlu
Uluslararası Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi (İCOMEP), 67-67, 2018
2018
Tüketicilerin Geleneksellik Değerinin Gönüllü Sade Yaşam Tarzları İle İlişkisi
M Bayat, A Sezer
Uluslararası Yönetim, Ekonomi ve Politika Kongresi (İCOMEP), 203-208, 2017
2017
Marketing and Management of Innovations
S Ata, A Sezer
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17