Takip et
Gungor Hacioglu
Gungor Hacioglu
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
G Hacioglu, SS Eren, MS Eren, H Celikkan
8th International Strategic Management Conference 58, 871-878, 2012
2332012
Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey
SS Eren, F Eroğlu, G Hacioglu
8th International Strategic Management Conference 58, 1370-1377, 2012
1222012
The organizational roles of marketing and marketing managers
O Gök, G Hacioglu
Marketing Intelligence & Planning 28 (3), 291-309, 2010
1012010
Tüketicilerin Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Farkındalığı, Kabulü ve Tutumları: İzmir İli Örneği
G Hacıoğlu, G Kurt
Business & Economics Research Journal 3 (1), 161-171, 2012
912012
The effect of service orientation on financial performance: The mediating role of job satisfaction and customer satisfaction
SS Eren, Ş Eren, N Ayas, G Hacioglu
9th International Strategic Management Conference, 2013
712013
Ethics as a customer perceived value driver in the context of online retailing
G Kurt, G Hacioglu
African Journal of Business Management 4 (5), 672-677, 2010
542010
Emotional intelligence characteristics of students studying at various faculties and colleges of universities
N Yelkikalan, G Hacioglu, A Kıray, B Ezilmez, E Soylemezoglu, H Cetin, ...
European Scientific Journal, April edition 8 (8), 1857-7881, 2012
482012
Marketing performance measurement: marketing metrics in Turkish firms
G Hacioglu, O Gök
Journal of Business Economics and Management 14 (sup1), S413-S432, 2013
452013
Otel müşterilerinin e-şikayetlerine yönelik bir içerik çözümlemesi
O Çulha, G Hacıoğlu, G Kurt
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 6 (4), 42-49, 2009
412009
Pazarlama Performans Ölçütleri: Bir Literatür Taraması
G HACIOĞLU
Yönetim ve Ekonomi 19 (1), 59-75, 2012
352012
The marketing department’s reputation in the firm
O Gök, S Peker, G Hacioglu
European Management Journal 33 (5), 366-380, 2015
322015
Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
G Hacıoğlu, SS Eren, G Kurt, H Çelikkan
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, 576-585, 2013
202013
Girişimsel Pazarlamanın Firmaların Finansal Performansına Etkisi
SS Eren, H Çelikkan, G Hacioglu
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 97-106, 2013
152013
A Qualitative Research on NGOs’ Use of Social Media in Çanakkale
A AKATAY, G HACIOĞLU, A KIRAY, S ÖZDEMİR
Route Educational & Social Science Journal 19 (4), 2017
82017
Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
G Kurt, G Hacıoğlu
Nevşehir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 13, 25-29, 2008
82008
Sosyal Medya Kullanım Sıklığının Tüketicilerin Kompulsif Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Gösterişçi Tüketim ve Materyalizmin Aracılık Rolü
İ Akçalı, G Hacıoğlu
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 8 (1), 103-127, 2022
72022
Decision influence of the marketing department in the organization: An emerging country perspective
O Gök, G Hacioglu, S Peker
Journal of East European Management Studies 23 (1), 30-54, 2018
42018
Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi: Türk Firmalarında Pazarlama Performans Ölçütlerinin Kullanımı
G Hacıoğlu, O Gök
16. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 156-167, 2011
42011
İçsel pazarlamanın iş performansı üzerindeki etkisi: İş tatmini ve işten ayrılma niyetinin aracılık rolü
N Ayas, M Çelik, G Hacıoğlu
VI. International Vocational Schools Symposium, 2017
32017
BUYER-SELLER NEGOTIATIONS: A COMPARISON OF DOMESTIC AND INTERNATIONAL CONDITIONS IN A PILOT STUDY WITH INTERNATIONAL BUSINESS STUDENTS
G YURTSEVER, G Kurt, G Hacioglu
Psychological Reports 106 (3), 671-678, 2010
32010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20