İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma motivasyonu ve okuma alışkanlıkları arasındaki ilişki M Yıldız, H Akyol Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 793-815, 2011 | 363 | 2011 |
Okuma motivasyonu, akıcı okuma ve okuduğunu anlamanın ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarındaki rolü. M Yıldız Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and …, 2013 | 211* | 2013 |
İlköğretim beşinci sınıf Türk öğrencilerinin metin türlerine göre okuduğunu ve dinlediğini anlama düzeyleri. T Yıldırım, K., Yıldız, M., Ateş, S., & Rasinsky Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri//Educational Sciences: Theory …, 2010 | 110* | 2010 |
An evaluation of the oral reading fluency of 4th graders with respect to prosodic characteristic Ç Yıldız, M., Yıldırım, K., Ateş, S., & Çetinkaya International Journal of Human Science/ 6 (1), 353-360, 2009 | 105* | 2009 |
İlköğretim 3, 4 ve 5. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonlarının incelenmesi M Yıldız Eğitim ve Bilim/Education and Science 38 (168), 260-271, 2013 | 94 | 2013 |
Yazma güçlüğü (disgrafi) olan bir ilkokul 2. sınıf öğrencisinin el yazısı okunaklılığının geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. M Yıldız Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (4), 282-311, 2013 | 93 | 2013 |
Is Vocabulary a Strong Variable Predicting Reading Comprehension and Does the Prediction Degree of Vocabulary Vary According to Text Types. K Yildirim, M Yildiz, S Ates Educational Sciences: Theory and Practice 11 (3), 1541-1547, 2011 | 93 | 2011 |
The Relationship between Good Readers' Attention, Reading Fluency and Reading Comprehension. E Yıldız, M., Çetinkaya Universal Journal of Educational Research 5 (3), 366-371, 2017 | 89 | 2017 |
İlk okuma yazmayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin yazılarının okunaklılık ve yazım hataları bakımından karşılaştırılması. S Yıldız., M., & Ateş Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 14 (1), 11-30, 2010 | 69 | 2010 |
Okuma bozukluğu olan bir öğrencinin okuma ve yazma becerisinin geliştirilmesine yönelik bir durum çalışması M Akyol, H.,& Yıldız e-Journal of New World Sciences Academy, 5 (4), 1690-1700, 2010 | 66* | 2010 |
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu. S Yıldız, M., Yıldırım, K. ve Ateş International Journal of Human Science 6 (2), 76-88, 2009 | 63* | 2009 |
The effect of interactive reading aloud on student reading comprehension, reading motivation and reading fluency S Ceyhan, M Yıldız International Electronic Journal of Elementary Education 13 (4), 2021 | 57 | 2021 |
Birleştirilmiş sınıf uygulamasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. K Yıldız, M., & Köksal Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1-14, 2009 | 56* | 2009 |
Okumayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin akıcı okuma becerilerinin karşılaştırılması YM Ateş, S. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (1), 101-124, 2011 | 55* | 2011 |
İlköğretim 2 6 Sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma tutumlarının incelenmesi M YILDIZ, Ş Kaman Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 2, 2016 | 54 | 2016 |
Kelime bilgisi okuduğunu anlamanın anlamlı bir yordayıcısı mıdır ve yordama gücü metin türlerine göre farklılaşmakta mıdır? S Yıldırım, K., Yıldız, M., & Ateş Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri/Educational Sciences: Theory & Practice …, 2011 | 51* | 2011 |
Okuma uzmanlığı ve okuma uzmanı yetiştirilmesine yönelik bir program önerisi M Akyol, H., & Yıldız Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 1 (1), 1-8, 2013 | 44* | 2013 |
Yetişkin okuma motivasyonu ölçeği’nin Türkçe uyarlaması. Ç Yıldız, M., Yıldırım, K., Ateş, S., & Çetinkaya Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (44), 348-359, 2013 | 42* | 2013 |
Perceptions of Turkish parents with children identified as dyslexic about the problems that they and their children experience T Yıldız, M., Yıldırım, K., Ateş, S., & Rasinsky Reading Psychology 33 (5), 399-422, 2012 | 42 | 2012 |
1998 ve 2004 programına göre hazırlanan ilköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarındaki ünite değerlendirme sorularının analizi. M Çalışkan, H., & Yıldız Sosyal Araştırmalar Dergisi 12 (1), 75-89, 2008 | 39* | 2008 |