Sosyal geçerlik kavramı ve Türkiye’de özel eğitim alanında yürütülen lisansüstü tezlerde sosyal geçerliğin değerlendirilmesi S Vuran, M Sönmez Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 9 (01), 55-67, 2008 | 86 | 2008 |
Problem davranışların azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin etkililiği: Betimsel ve meta-analiz çalışması M Sönmez, İH Diken Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01), 1-18, 2010 | 28 | 2010 |
Effects of class-wide self-monitoring on on-task behaviors of preschoolers with developmental disabilities MS Kartal, SY Ozkan Education and Training in Autism and Developmental Disabilities 50 (4), 418-432, 2015 | 18 | 2015 |
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş Tüm Öğretmenlik Programları İçin A Arı, MS Kartal Eğitim Yayınevi, 2017 | 16 | 2017 |
Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere dışarı çıkmak üzere uygun şekilde hazırlanma becerisinin öğretiminde kendini yönetme stratejilerinin etkileri M Sönmez, Ş Yücesoy Özkan Anadolu Üniversitesi, 2012 | 14 | 2012 |
Sınıf çaplı kendini izleme öğretiminin okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizlik gösteren çocukların etkinlikle ilgilenme düzeylerine etkileri M Sönmez PQDT-Global, 2012 | 11 | 2012 |
Ünite 1: zihinsel yetersizliğin doğası ve zihinsel yetersizliği olan çocuklar A Cavkaytar, A Ardıç, M Sönmez, O Özdemir, S Olcay Çevrimiçi Aile Bilgi ve Destek Eğitim Programı (E-ABDEP), 2013 | 10 | 2013 |
Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi ve sosyal beceri öğretimi için hazırlanan programların sosyal geçerliğinin sorgulanması M Sönmez Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren …, 2012 | 10 | 2012 |
Aile katılımı M Sönmez A. Cavkaytar (Dü.) içinde, Özel Eğitimde Aile Eğitimi ve Rehberliği, 121-144, 2012 | 10 | 2012 |
Zihin yetersizliği olan çocukların sayı hissini geliştirmede doğrudan öğretim yöntemine dayalı etkinlik paketinin etkililiği BY YENİOĞLU, MS KARTAL Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-17, 2019 | 8 | 2019 |
Yetersizliği olan bireylerle yapılmış ve kendini yönetme stratejilerinin kullanıldığı tek denekli araştırmaların incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması ŞY Özkan, M Sönmez Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 795-821, 2011 | 7 | 2011 |
Sınıfında özel gereksinimli çocuk bulunan okul öncesi öğretmenlerinin uyarlamalar ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi VDK ERSAN, MS KARTAL Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2020 | 6 | 2020 |
Özel eğitimde fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi MS Kartal, ÖT Korkmaz Pegem Atıf İndeksi, 1-250, 2017 | 6 | 2017 |
The effectiveness of video prompts created with animations in teaching car wash skills H Köse, M Sönmez Kartal Education and Information Technologies, 2021 | 4 | 2021 |
Erken Çocukluk Eğitimi-Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar T Bayoğlu Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 46 …, 2017 | 4 | 2017 |
Sınıf çaplı kendini-izleme öğretiminin sosyal geçerliği: Çoklu değerlendirme örneği MS KARTAL, ŞY ÖZKAN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 4 | 2015 |
Özel eğitimde fen bilgisi öğretimi ve önemi MS Kartal Pegem Atıf İndeksi, 3-20, 2017 | 2 | 2017 |
Bir Annenin Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanması: AKOSEP’in Etkileri MH Açıkgöz, MS Kartal Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-27, 2024 | | 2024 |
OSMANLI TOPLUMUNDA KADINLARIN EVLİLİK KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER (17. Yüzyılın Başlarından 18. Yüzyılın Sonlarına) M KARTAL Türk Dünyası Kadın Araştırmaları dergisi 3 (4), 88-98, 2024 | | 2024 |
WOMEN HAVING ENGAGED IN WITNESSING, DISCOVERY AND EXPERT ACTIVITIES IN OTTOMAN TRIAL LAW (16TH-18TH CENTURY) 37 M KARTAL The Research on History II. ISTES Organization, 146, 2023 | | 2023 |