Follow
Mine Sönmez Kartal
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal geçerlik kavramı ve Türkiye’de özel eğitim alanında yürütülen lisansüstü tezlerde sosyal geçerliğin değerlendirilmesi
S Vuran, M Sönmez
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 9 (01), 55-67, 2008
862008
Problem davranışların azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin etkililiği: Betimsel ve meta-analiz çalışması
M Sönmez, İH Diken
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 11 (01), 1-18, 2010
282010
Effects of class-wide self-monitoring on on-task behaviors of preschoolers with developmental disabilities
MS Kartal, SY Ozkan
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities 50 (4), 418-432, 2015
182015
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş Tüm Öğretmenlik Programları İçin
A Arı, MS Kartal
Eğitim Yayınevi, 2017
162017
Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilere dışarı çıkmak üzere uygun şekilde hazırlanma becerisinin öğretiminde kendini yönetme stratejilerinin etkileri
M Sönmez, Ş Yücesoy Özkan
Anadolu Üniversitesi, 2012
142012
Sınıf çaplı kendini izleme öğretiminin okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizlik gösteren çocukların etkinlikle ilgilenme düzeylerine etkileri
M Sönmez
PQDT-Global, 2012
112012
Ünite 1: zihinsel yetersizliğin doğası ve zihinsel yetersizliği olan çocuklar
A Cavkaytar, A Ardıç, M Sönmez, O Özdemir, S Olcay
Çevrimiçi Aile Bilgi ve Destek Eğitim Programı (E-ABDEP), 2013
102013
Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi ve sosyal beceri öğretimi için hazırlanan programların sosyal geçerliğinin sorgulanması
M Sönmez
Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren …, 2012
102012
Aile katılımı
M Sönmez
A. Cavkaytar (Dü.) içinde, Özel Eğitimde Aile Eğitimi ve Rehberliği, 121-144, 2012
102012
Zihin yetersizliği olan çocukların sayı hissini geliştirmede doğrudan öğretim yöntemine dayalı etkinlik paketinin etkililiği
BY YENİOĞLU, MS KARTAL
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-17, 2019
82019
Yetersizliği olan bireylerle yapılmış ve kendini yönetme stratejilerinin kullanıldığı tek denekli araştırmaların incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması
ŞY Özkan, M Sönmez
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 795-821, 2011
72011
Sınıfında özel gereksinimli çocuk bulunan okul öncesi öğretmenlerinin uyarlamalar ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
VDK ERSAN, MS KARTAL
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2020
62020
Özel eğitimde fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
MS Kartal, ÖT Korkmaz
Pegem Atıf İndeksi, 1-250, 2017
62017
The effectiveness of video prompts created with animations in teaching car wash skills
H Köse, M Sönmez Kartal
Education and Information Technologies, 2021
42021
Erken Çocukluk Eğitimi-Büyük Düşünceler/Fikirler, Modeller ve Yaklaşımlar
T Bayoğlu
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 46 …, 2017
42017
Sınıf çaplı kendini-izleme öğretiminin sosyal geçerliği: Çoklu değerlendirme örneği
MS KARTAL, ŞY ÖZKAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015
42015
Özel eğitimde fen bilgisi öğretimi ve önemi
MS Kartal
Pegem Atıf İndeksi, 3-20, 2017
22017
Bir Annenin Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanması: AKOSEP’in Etkileri
MH Açıkgöz, MS Kartal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-27, 2024
2024
OSMANLI TOPLUMUNDA KADINLARIN EVLİLİK KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER (17. Yüzyılın Başlarından 18. Yüzyılın Sonlarına)
M KARTAL
Türk Dünyası Kadın Araştırmaları dergisi 3 (4), 88-98, 2024
2024
WOMEN HAVING ENGAGED IN WITNESSING, DISCOVERY AND EXPERT ACTIVITIES IN OTTOMAN TRIAL LAW (16TH-18TH CENTURY) 37
M KARTAL
The Research on History II. ISTES Organization, 146, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20