Takip et
Dursun Yener
Dursun Yener
medeniyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka çağrışım unsurlarının marka kişiliği üzerine etkisi
D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 3 (1), 89-103, 2013
772013
Factors that affect the attitudes of consumers toward halal-certified products in Turkey
D Yener
Journal of Food Products Marketing 21 (2), 160-178, 2015
672015
Tüketicilerin helal sertifikalı Ürünlere karşı tutumlarını etkileyen faktörler ve risk algısı
D Yener
PQDT-Global, 2011
342011
ONLİNE ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN BELİRLENMESİ
K Oskaybaş, T Dursun, D Yener
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 119-135, 2014
282014
Tüketicilerin algıladıkları risklerin azaltılmasında pazar eksperlerinin rolü
D Yener
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 3 (5), 2013
282013
Tüketici Etnosentrizmini Etkileyen Bir Faktör Olarak Dindarlik
D Yener
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2014
262014
Marka çağrışım unsurlarının marka kişiliği üzerine etkisi: Sütaş markası üzerine bir uygulama
D Yener
Marmara Üniversitesi, 2007
262007
İÇGÜDÜSEL SATINALMA ÖLÇEKLERİNİN TÜRK TÜKETİCİLER İÇİN UYARLANMASINA YÖNELİK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
T Dursun, D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (1), 22-31, 2014
202014
Students' perceived service quality of distance learning courses in a dual-mode education system
D Yener
Contemporary Educational Technology 4 (1), 50-65, 2013
202013
Hedonizm, hedonik tüketim ve tüketimde materyalist eğilimler üzerine bir araştırma
B Özsaçmacı, D Yener, T Dursun
192019
The effects of burnout on organizational commitment in logistics sector
D Yener, K Oskaybaş, T Dursun
Işletme Araştırmaları Dergisi 6 (2), 15-25, 2014
192014
The effect of religiosity on product involvement in a Muslim society
D Yener
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (1), 58-69, 2014
152014
Türkiye'deki pazar eksperlerinin profil özellikleri ve alışverişe yönelik tutumları
D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 2 (2), 118-130, 2012
142012
Materialism Domains and Perceived Risk Effects on Consumer Boycott Effectiveness
M Taşçıoğlu, D Yener
72019
Hedonism, materialism and consumer boycotts participation
D Yener, T Dursun, K Oskaybas
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal 5 (15), 99, 2014
72014
Erasmus Mobility Activities and Their Contribution To Brand Image And Service Quality Of A Higher Education Institution: The Case Of Beykoz Vocational School Of Logistics (Bvsol)
A Gündüz, D Yener
ERACON Proceedings, 2012
72012
Tüketicilerin Boykotlara Karşı Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma Menşei Ülke ve Sürdürülebilirliğin Etkiler
M Tascioglu, D Yener
The Journal of Academic Social Science, 54-67, 2017
6*2017
Tüketicilerin Helâl Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler ve Risk Algısı Yayınlanmamış Doktora Tezi
D Yener
Marmara Üniversitesi, İşletme Anabilim Dalı, İstanbul, 2011
52011
Social Impact in Consumer Behaviour-Consumer Boycotts as a Consumerism Activity
D Yener
Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior, 22-35, 2017
42017
Determinants That Affect Consumers’ Boycotts Participation
D Yener, T Dursun, K Oskaybaş
The Journal of Academic Social Science,, 61-75, 2016
42016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20