Takip et
Dursun Yener
Dursun Yener
medeniyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Marka çağrışım unsurlarının marka kişiliği üzerine etkisi
D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 3 (1), 89-103, 2013
1082013
Factors that affect the attitudes of consumers toward halal-certified products in Turkey
D Yener
Journal of Food Products Marketing 21 (2), 160-178, 2015
982015
Tüketicilerin helal sertifikalı Ürünlere karşı tutumlarını etkileyen faktörler ve risk algısı
D Yener
PQDT-Global, 2011
512011
ONLİNE ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN BELİRLENMESİ
K Oskaybaş, T Dursun, D Yener
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 119-135, 2015
362015
Tüketicilerin algıladıkları risklerin azaltılmasında pazar eksperlerinin rolü
D Yener
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 3 (5), 2013
362013
Tüketici Etnosentrizmini Etkileyen Bir Faktör Olarak Dindarlik
D Yener
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2014
332014
Marka çağrışım unsurlarının marka kişiliği üzerine etkisi: Sütaş markası üzerine bir uygulama
D Yener
Marmara Üniversitesi, 2007
322007
İÇGÜDÜSEL SATINALMA ÖLÇEKLERİNİN TÜRK TÜKETİCİLER İÇİN UYARLANMASINA YÖNELİK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
T Dursun, D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (1), 22-31, 2014
302014
The effects of burnout on organizational commitment in logistics sector
D Yener, K Oskaybaş, T Dursun
Işletme Araştırmaları Dergisi 6 (2), 15-25, 2014
262014
Students' perceived service quality of distance learning courses in a dual-mode education system
D Yener
Contemporary Educational Technology 4 (1), 50-65, 2013
242013
Hedonizm, hedonik tüketim ve tüketimde materyalist eğilimler üzerine bir araştırma
B Özsaçmacı, D Yener, T Dursun
212019
The effect of religiosity on product involvement in a Muslim society
D Yener
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (1), 58-69, 2014
192014
Türkiye'deki pazar eksperlerinin profil özellikleri ve alışverişe yönelik tutumları
D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 2 (2), 118-130, 2012
162012
Materialism Domains and Perceived Risk Effects on Consumer Boycott Effectiveness
M Taşçıoğlu, D Yener
122019
Hedonism, materialism and consumer boycotts participation
D Yener, T Dursun, K Oskaybas
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal 5 (15), 99, 2014
122014
Does the use of foreign languages in different types of products lead to different consumer perception?
D Yener, M Taşçıoğlu
Journal of International Consumer Marketing 33 (4), 386-398, 2021
92021
ALGILANAN RİSK VE YENİLİKÇİLİĞİN TÜKETİCİ DİRENCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: EBEVEYNLERİN ORGANİK GIDALARA KARŞI TUTUMLARI
D Yener, M Taşçıoğlu
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (2), 429-441, 2020
82020
Tüketicilerin Boykotlara Karşı Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma Menşei Ülke ve Sürdürülebilirliğin Etkiler
M Tascioglu, D Yener
The Journal of Academic Social Science, 54-67, 2017
8*2017
Halal food market and opportunities for logistics sector
D Yener
Emerging research on Islamic marketing and tourism in the global economy …, 2015
82015
Social impact in consumer behaviour-consumer boycotts as a consumerism activity
D Yener
Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior, 22-35, 2017
72017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20