Lise Ögrencilerinin Çevreye Karşı Tutumlarının Cinsiyet Açısından İncelenmesi E Kaya, M Akilli, F Sezek Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 9 (18), 43-54, 2009 | 166* | 2009 |
Öğretmenlerin pedagojik yeterlilikleri A ÇİLTAŞ, M AKILLI Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (4), 64-72, 2011 | 82 | 2011 |
İlköğretim fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevreye karşı tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği) M AKILLI, MT YURTCAN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 119-131, 2009 | 59 | 2009 |
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi M Akıllı, M Genç Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015 | 52 | 2015 |
Modeling the relationships between subdimensions of environmental literacy M Genc, M Akilli Applied Environmental Education & Communication 15 (1), 58-74, 2016 | 39 | 2016 |
Examining the Effects of Negotiation and Peer Mediation on Students' Conflict Resolution and Problem-Solving Skills. SÇ Ay, HK Keskin, M Akilli International Journal of Instruction 12 (3), 717-730, 2019 | 38 | 2019 |
Prospective Turkish elementary science teachers’ knowledge level about the greenhouse effect and their views on environmental education in university M Kışoğlu, H Gürbüz, M Erkol, MS Akar, M Akıllı International Electronic Journal of Elementary Education 2 (2), 217-236, 2010 | 38 | 2010 |
Öz değerlendirme ve akran değerlendirmesi yöntemlerinin öğretmen eğitimine etkisi M Akıllı Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 34 | 2007 |
Regression Levels of Selected Affective Factors on Science Achievement: A Structural Equation Model with TIMSS 2011 Data. M Akilli Electronic Journal of Science Education 19 (1), 1-16, 2015 | 25 | 2015 |
3D bilgisayar modellerinin akademik başarıya ve uzamsal canlandırmaya etkisi: atom modelleri M Akıllı, S Seven Turkish Journal of Education 3 (1), 11-23, 2014 | 25 | 2014 |
The effects of different prunings on the yield and quality of eggplant cultivars grown in the greenhouse conditions M Paksoy, M Akilli II Symposium on Protected Cultivation of Solanacea in Mild Winter Climates …, 1993 | 25 | 1993 |
Modelling the effects of selected affective factors on learning strategies and classroom activities in science education M Akilli, M Genc Journal of Baltic Science Education 16 (4), 599-611, 2017 | 24 | 2017 |
Yusufeli'de öğrencilerin okula karşı tutumları M Sözbilir, M Akıllı, C Ozan Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, 129-136, 2010 | 20 | 2010 |
Lise öğrencilerinin HIV/AIDS konusundaki bilgi düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi K Ercan, M AKILLI, F Sezek Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 139-145, 2010 | 15 | 2010 |
An investigation of high school students’ environmental attitudes in terms of gender E Kaya, M Akilli, F Sezek Mehmet Akif University Journal of Education 9, 43-54, 2009 | 14 | 2009 |
Sürdürülebilir Çevre İçin Arı Farkındalığı Yaratılmasında “Arı Biziz Bal Da Bizdedir” Projesinin Yeri M Kekeçoğlu, P Göç Rasgele, M Akıllı, M Kambur Uludağ Arıcılık Dergisi 14 (2), 74-87, 2014 | 13 | 2014 |
The Correlation between Renewable Energy Knowledge and Attitude: A Structural Equation Model with Future's Educators. M Genç, M Akilli Journal of Baltic Science Education 18 (6), 866-879, 2019 | 12 | 2019 |
Fen Bilgisi Eğitimi 2. Sınıf Öğrencilerine “Atomun Yapısı” Konusunun 3D Bilgisayar Modelleri Yardımıyla Öğretimi M Akıllı Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 12 | 2011 |
Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi M Akıllı, HK Keskin, Ş Ay e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 51-56, 2017 | 11* | 2017 |
Examination of middle school students’ sub-dimensions of environmental literacy in terms of various variables M Akıllı, M Genç Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015 | 11 | 2015 |