Follow
Mustafa Akıllı
Title
Cited by
Cited by
Year
Lise Ögrencilerinin Çevreye Karşı Tutumlarının Cinsiyet Açısından İncelenmesi
E Kaya, M Akilli, F Sezek
Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 9 (18), 43-54, 2009
166*2009
Öğretmenlerin pedagojik yeterlilikleri
A ÇİLTAŞ, M AKILLI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (4), 64-72, 2011
822011
İlköğretim fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevreye karşı tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği)
M AKILLI, MT YURTCAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 119-131, 2009
592009
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
M Akıllı, M Genç
Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015
522015
Modeling the relationships between subdimensions of environmental literacy
M Genc, M Akilli
Applied Environmental Education & Communication 15 (1), 58-74, 2016
392016
Examining the Effects of Negotiation and Peer Mediation on Students' Conflict Resolution and Problem-Solving Skills.
SÇ Ay, HK Keskin, M Akilli
International Journal of Instruction 12 (3), 717-730, 2019
382019
Prospective Turkish elementary science teachers’ knowledge level about the greenhouse effect and their views on environmental education in university
M Kışoğlu, H Gürbüz, M Erkol, MS Akar, M Akıllı
International Electronic Journal of Elementary Education 2 (2), 217-236, 2010
382010
Öz değerlendirme ve akran değerlendirmesi yöntemlerinin öğretmen eğitimine etkisi
M Akıllı
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
342007
Regression Levels of Selected Affective Factors on Science Achievement: A Structural Equation Model with TIMSS 2011 Data.
M Akilli
Electronic Journal of Science Education 19 (1), 1-16, 2015
252015
3D bilgisayar modellerinin akademik başarıya ve uzamsal canlandırmaya etkisi: atom modelleri
M Akıllı, S Seven
Turkish Journal of Education 3 (1), 11-23, 2014
252014
The effects of different prunings on the yield and quality of eggplant cultivars grown in the greenhouse conditions
M Paksoy, M Akilli
II Symposium on Protected Cultivation of Solanacea in Mild Winter Climates …, 1993
251993
Modelling the effects of selected affective factors on learning strategies and classroom activities in science education
M Akilli, M Genc
Journal of Baltic Science Education 16 (4), 599-611, 2017
242017
Yusufeli'de öğrencilerin okula karşı tutumları
M Sözbilir, M Akıllı, C Ozan
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, 129-136, 2010
202010
Lise öğrencilerinin HIV/AIDS konusundaki bilgi düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
K Ercan, M AKILLI, F Sezek
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 139-145, 2010
152010
An investigation of high school students’ environmental attitudes in terms of gender
E Kaya, M Akilli, F Sezek
Mehmet Akif University Journal of Education 9, 43-54, 2009
142009
Sürdürülebilir Çevre İçin Arı Farkındalığı Yaratılmasında “Arı Biziz Bal Da Bizdedir” Projesinin Yeri
M Kekeçoğlu, P Göç Rasgele, M Akıllı, M Kambur
Uludağ Arıcılık Dergisi 14 (2), 74-87, 2014
132014
The Correlation between Renewable Energy Knowledge and Attitude: A Structural Equation Model with Future's Educators.
M Genç, M Akilli
Journal of Baltic Science Education 18 (6), 866-879, 2019
122019
Fen Bilgisi Eğitimi 2. Sınıf Öğrencilerine “Atomun Yapısı” Konusunun 3D Bilgisayar Modelleri Yardımıyla Öğretimi
M Akıllı
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
122011
Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
M Akıllı, HK Keskin, Ş Ay
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 51-56, 2017
11*2017
Examination of middle school students’ sub-dimensions of environmental literacy in terms of various variables
M Akıllı, M Genç
Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015
112015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20