Follow
Mustafa Akıllı
Title
Cited by
Cited by
Year
Lise Ögrencilerinin Çevreye Karşı Tutumlarının Cinsiyet Açısından İncelenmesi
E Kaya, M Akilli, F Sezek
Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 9 (18), 43-54, 2009
1742009
Öğretmenlerin pedagojik yeterlilikleri
A ÇİLTAŞ, M AKILLI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (4), 64-72, 2011
892011
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
M Akıllı, M Genç
Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015
652015
İlköğretim fen bilgisi öğretmeni adaylarının çevreye karşı tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği)
M AKILLI, MT YURTCAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 119-131, 2009
64*2009
Examining the Effects of Negotiation and Peer Mediation on Students' Conflict Resolution and Problem-Solving Skills.
SÇ Ay, HK Keskin, M Akilli
International Journal of Instruction 12 (3), 717-730, 2019
442019
Modeling the relationships between subdimensions of environmental literacy
M Genc, M Akilli
Applied Environmental Education & Communication 15 (1), 58-74, 2016
402016
Öz değerlendirme ve akran değerlendirmesi yöntemlerinin öğretmen eğitimine etkisi
M Akıllı
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
402007
Prospective Turkish elementary science teachers’ knowledge level about the greenhouse effect and their views on environmental education in university
M Kışoğlu, H Gürbüz, M Erkol, MS Akar, M Akıllı
International Electronic Journal of Elementary Education 2 (2), 217-236, 2010
372010
Modelling the effects of selected affective factors on learning strategies and classroom activities in science education
M Akilli, M Genc
Journal of Baltic Science Education 16 (4), 599-611, 2017
282017
The effects of different prunings on the yield and quality of eggplant cultivars grown in the greenhouse conditions
M Paksoy, M Akilli
II Symposium on Protected Cultivation of Solanacea in Mild Winter Climates …, 1993
271993
Regression Levels of Selected Affective Factors on Science Achievement: A Structural Equation Model with TIMSS 2011 Data.
M Akilli
Electronic Journal of Science Education 19 (1), 1-16, 2015
262015
3D bilgisayar modellerinin akademik başarıya ve uzamsal canlandırmaya etkisi: atom modelleri
M Akıllı, S Seven
Turkish Journal of Education 3 (1), 11-23, 2014
252014
Yusufeli'de öğrencilerin okula karşı tutumları
M Sözbilir, M Akıllı, C Ozan
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, 129-136, 2010
192010
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlarının İncelenmesi
M Akıllı, S Seven
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 61-73, 2010
19*2010
An investigation of high school students’ environmental attitudes in terms of gender
E Kaya, M Akilli, F Sezek
Mehmet Akif University Journal of Education 9, 43-54, 2009
192009
Lise öğrencilerinin HIV/AIDS konusundaki bilgi düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
E Kaya, M Akıllı, F Sezek
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 139-145, 2010
182010
Sürdürülebilir Çevre İçin Arı Farkındalığı Yaratılmasında “Arı Biziz Bal Da Bizdedir” Projesinin Yeri
M Kekeçoğlu, P Göç Rasgele, M Akıllı, M Kambur
Uludağ Arıcılık Dergisi 14 (2), 74-87, 2014
152014
The Correlation between Renewable Energy Knowledge and Attitude: A Structural Equation Model with Future's Educators.
M Genç, M Akilli
Journal of Baltic Science Education 18 (6), 866-879, 2019
142019
Fen ve teknoloji ders kitaplarının okunabilirliğinin farklılaştırılmış boşluk doldurma testleri ile ölçülmesi
H Keskin, M Akıllı
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (27), 47-66, 2013
142013
Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
M Akıllı, HK Keskin, Ş Ay
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 51-56, 2017
112017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20