Takip et
Gökhan AKSOY
Gökhan AKSOY
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effects of Animation Technique on the 7th Grade Science and Technology Course.
G Aksoy
MIJE 3 (3), 304-308, 2012
852012
Fen ve teknoloji dersi uygulamalarında işbirlikli okuma-yazma-uygulama tekniğinin etkisi
G Aksoy, K Doymuş
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 381-397, 2011
832011
Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki deneyleri anlamalarına okuma-yazma-uygulama ve birlikte öğrenme yöntemlerinin etkileri
G Aksoy
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
602011
Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
İ Daşdemir, E Cengiz, G Aksoy
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty) 15 (1), 1161 …, 2018
512018
5E Modeli’nin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi: “Kuvvet ve Hareket” Ünitesi Örneği
G Aksoy, F Gürbüz
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 1-16, 2013
412013
Effect of computer animation technique on students' comprehension of the
G Aksoy
Creative Education 3 (1), 40-46, 2013
402013
Öğrencilerin ve Öğretmenlerinin TEOG Sistemi Görüşleri Işığında Ortaöğretime Geçiş Sisteminden Beklentileri
G Taşkın, G Aksoy
International Journal of Active Learning 3 (1), 19-43, 2018
302018
Fen ve teknoloji dersinin laboratuvar öğretiminde işbirlikli öğrenmenin etkisi
G Aksoy, K Doymuş
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 107-122, 2011
292011
İşbirlikçi öğrenme yönteminin genel kimya laboratuvarı dersinde akademik başarıya, laboratuvar malzemesi tanıma ve kullanma becerisine etkisi
G Aksoy
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006
282006
The effects of learning together and reading-writing-application techniques on increasing 6th grade students’ ability of graphic and academic achievement
G Aksoy
Energy Education Science and Technology, Part B 5 (1), 61-68, 2013
252013
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkileri
G Aksoy, F Gürbüz
Journal of Research in Education and Teaching 1 (1), 24-31, 2012
252012
Uzaktan eğitim hakkında öğretmen görüşleri
G Taşkın, G Aksoy
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 52, 622-647, 2021
20*2021
İşbirlikli iki farklı tekniğin öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisi
G Aksoy, F Gürbüz
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (42), 67-78, 2012
182012
The effects of reading-writing-application technique and learning together technique on increasing 6th grade students’ academic achievement and students’ opinions about these …
G Aksoy, F Gürbüz
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational …, 2012
172012
İşbirlikli öğrenme yönteminin genel kimya laboratuar dersinin akademik başarısına etkisi ve öğrencilerin bu yöntem hakkındaki görüşleri
G Aksoy, K Doymuş, A Karaçöp, Ü Şimşek, Y Koç
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 212-227, 2008
17*2008
Liselere Giriş Sistemi'ne ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri
G Taşkın, G Aksoy
Trakya Eğitim Dergisi 11 (2), 870-888, 2021
152021
An Example for The Effect of 5E Model on the Academic Achievement of Students: In The Unit of" Force and Motion"
G Aksoy, F Gürbüz
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
152013
2019 LGS Fen Bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre değerlendirilmesi.
G Taşkın, G Aksoy, İ Daşdemir
International Symposium on Active Learning, Adana, Turkey., 112-119., 2019
13*2019
Ortaöğretime Geçiş Sistemi ile İlgili “Fen Bilimleri Öğretmeni Görüş Ölçeği” Geliştirme Çalışması
G Taşkın, G Aksoy
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 4 (1), 27-41, 2018
132018
The effect of Eu-loading on the some physical features of CdO
G Turgut, G Aksoy, D İskenderoğlu, Ü Turgut, S Duman
Ceramics International 44 (4), 3921-3928, 2018
122018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20