İlkokuma ve yazma öğretimi N Cemaloğlu, K Yıldırım Nobel, 2008 | 205* | 2008 |
Main factors of teachers' professional well-being K YILDIRIM Educational Research and Reviews 9 (6), 153-163, 2014 | 104* | 2014 |
Testing the main determinants of teachers' professional well-being by using mixed method K YILDIRIM Teacher Development 19 (1), 59-78, 2015 | 64 | 2015 |
PISA 2006 verilerine göre Türkiye'de eğitim kalitesini belirleyen temel faktörler K YILDIRIM Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (2), 229-255, 2012 | 62 | 2012 |
Uluslararası Araştırma Verilerine Göre Türkiye'de İlköğretim fen ve teknoloji derslerindeki öğretim uygulamaları K Yıldırım Journal of Turkish Science Education 8 (1), 159-174, 2011 | 53 | 2011 |
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA) 2006 Yılı Verilerine Göre Türkiye'de Eğitimin Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler K YILDIRIM Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 44* | 2009 |
Electrical burns: Highlights from a 5-year retrospective analysis A Kurt, K Yıldırım, Ç Yağmur, O Kelahmetoğlu, O Aslan, M Gümüş, ... Turkish Journal of Trauma and Emergency Surgery 22 (3), 278-282, 2016 | 33 | 2016 |
Öğretmen ve öğrenci görüşleri temelinde akıllı telefonların eğitim öğretim ortamlarında kullanılmasının ve etkilerinin incelenmesi K Yıldırım, Ö Yaşar, M Duru Uluslararası Eğitim, Bilim ve Teknoloji Dergisi 2 (2), 72-84, 2016 | 30 | 2016 |
Yazılı program ve uygulanan program kavramları açısından ses temelli cümle yönteminin değerlendirilmesi K YILDIRIM Milli Eğitim 175, 25-46, 2007 | 30* | 2007 |
Psychological Unsafety in Schools: The Development and Validation of a Scale K Yıldırım, Ş Yenipınar Journal of Education and Training Studies 5 (6), 167-176, 2017 | 24 | 2017 |
Okul kültürü N Güçlü Pegem Akademi, 2014 | 24 | 2014 |
Okul yöneticilerine göre öğretimsel hesapverebilirlik olgusunun nitel analizi K YILDIRIM, Ş YENİPINAR Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (1), 151-162, 2019 | 18 | 2019 |
The relationship between teachers’ attitudes toward measurement and evaluation and their perceptions of professional well-being K Yıldırım, G Arastaman, E Dascı Eurasian Journal of Educational Research 16 (62), 2016 | 18 | 2016 |
Mekanik-Organik örgütsel yapı değişkenleri perspektifiyle 6528 Sayılı kanunun okulların örgütsel yapısında yaratabileceği değişimin incelenmesi K YILDIRIM Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 20 (3), 359-391, 2014 | 17* | 2014 |
Ölçme ve Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması G Arastaman, K Yıldırım, E Daşcı Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (2), 219-228, 2015 | 16 | 2015 |
Örgüt kültürünü oluşturan unsurlar K Yıldırım Okul Kültürü, 69-93, 2014 | 16 | 2014 |
Uluslararası öğretme ve öğrenme araştırması-teaching and learning international survey (TALIS) Ş Büyüköztürk, S Akbaba-Altun, K Yıldırım Ankara. Erişim tarihi 3, 2011, 2010 | 16 | 2010 |
MEB Öğretmen Yeterliklerinin Kamu Personeli Seçme Sınavı Eğitim Bilimleri Testinde Dikkate alınma düzeyi K YILDIRIM Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 751-777, 2012 | 14 | 2012 |
Bilirkişi Delilinin Mukayeseli Hukuk ve Türk Hukukundaki Durumu K YILDIRIM 75. Yaş Günü İçin Prof. Dr. Baki Kuru Armağanı, 833-841, 2004 | 14 | 2004 |
İcra Hukuku Ders Notları K YILDIRIM Alkım Yayınları, İstanbul, 2004 | 12 | 2004 |