Takip et
Mehmet Emin Yaşar
Mehmet Emin Yaşar
bingol.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
MEASURING SOCIAL MEDIA ADDICTION AMONG UNIVERSITY STUDENTS
EM ASLAN, İ.,YAŞAR
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2020
132020
REKLAM VE ETKİLİ REKLAM UNSURLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA
A BAYDAŞ, ME Yaşar
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 3 (2), 204-217, 2019
132019
An empirical research on the determination of consumer perceptions related to mobile marketing applications
A BAYDAŞ, M BAYAT, ME YAŞAR
International journal of contemporary economics and administrative sciences …, 2019
122019
PANDEMİ SÜRECİNDE HEMŞİRELERİN COVID-19 KORKUSU, GÜVEN DUYGUSU VE YARDIMLAŞMA DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÇŞ YAŞAR Emin M., YALMAN, F.
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 (21), 206-226, 2021
112021
AMBALAJIN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
A Baydaş, ME Yaşar
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 49-68, 2018
92018
THE RELATIONSHIP BETWEEN DETERMINANTS OF SHOPPING SITES AND CUSTOMER TRUST, PURCHASE INTENTION, SATISFACTION, AND REPURCHASE
EM ATA, S., BAYDAŞ, A., YAŞAR
Cumhuriyet University Journal of Economics and Administrative Sciences 22 (2 …, 2021
6*2021
Reklam etkinliğinin tüketici perspektifinden değerlendirilmesi
ME YAŞAR, A BAYDAŞ
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 179-206, 2020
52020
DEMOGRAFİK DEĞİŞİM KURAMININ SAĞLIK, HASTALIK VE SAĞLIK HARCAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE İLİŞKİN LİTERATÜR DEĞERLENDİRMESİ
İ AYDEMİR, ME YAŞAR
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 102-116, 2020
52020
Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarında Bilgi Teknolojilerinin Rolü ve Verimliliğe Etkisi: Van Organize Sanayi Bölgesinde Bir Uygulama
ME Yaşar
Yüksek lisans tezi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Van …, 2015
52015
The mediating role of health literacy in the effect of health service quality on patient loyalty
ME YAŞAR, A BAYDAŞ, F YALMAN
International journal of contemporary economics and administrative sciences …, 2020
42020
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI ARAŞTIRMASI
İ Aslan, ME Yaşar
Internatıonal European Congress On Socıal Scıences-IV, 346-355, 2019
4*2019
Assessment of Knowledge, Attitudes and Practices Towards New Coronavirus (Sars-Cov-2) of Healthcare Workers During the Rapid Rise Period of the COVID-19 Outbreak
F YAŞAR Emin M., YALMAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 369-388, 2021
3*2021
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
B Dülek, ME Yaşar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (3), 799-807, 2021
32021
MARKA ÖZELLİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN SATINALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK GÖRGÜL BİR ARAŞTIRMA
A BAYDAŞ, ME YAŞAR
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 …, 2019
32019
VERİMLİLİK AÇISINDAN KİŞİSEL SATIŞ VE SATIŞ GELİŞTİRMENİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: ÖRNEK BİR ÇALIŞMA
A BAYDAŞ, ME YAŞAR
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (12), 345-359, 2018
32018
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN E-TİCARETTEN ALIŞVERİŞ MEMNUNİYETİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ME YAŞAR, A BAYDAŞ
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (10), 502-524, 2017
32017
Toplam kalite yönetimi ve teknolojinin işletmeler için önemi: Van organize sanayi bölgesinde bir uygulama
ME Güven
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (BUSBED) 7 (special …, 2017
32017
ÇEVRE DOSTU ÜRÜN VE ÇEVRE DOSTU ÜRÜN AMBALAJININ TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ -BİNGÖL İLİ ÖRNEĞİ
ME BAYDAŞ,A., Aktaş, Mert, YAŞAR
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 314-333, 2020
22020
Determination of Factors Affecting the Preferences of Youth for Purchasing New Products: Application of Confirmatory Factor Analysis
ŞÇ M. Emin YAŞAR, Abdulvahap BAYDAŞ
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 (1), 195-225, 2020
22020
Marka beğenilirliği algılamalarının marka değeri üzerine etkisi:: Bingöl üniversitesi öğrencileri üzerine bir uygulama
B Dülek, ME Yaşar
Journal of Social and Humanities Sciences Research 7 (63), 3958-3965, 2020
2*2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20