İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri A Taşdemir, M Demirbaş Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 (1), 124-148, 2010 | 195 | 2010 |
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi AE Bozdoğan, A Taşdemir, M Demirtaş İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 164 | 2006 |
The effects of STEM training on the academic achievement of 4th graders in science and mathematics and their views on STEM training D Acar, N Tertemiz, A Taşdemir International Electronic Journal of Elementary Education 10 (4), 505-513, 2018 | 146 | 2018 |
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri A Taşdemir, TAY Bayram Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 173-187, 2007 | 84 | 2007 |
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin grafik yorumlama becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi A Taşdemir, M Demirbaş, AE Bozdoğan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 81-91, 2005 | 70 | 2005 |
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri M Taşdemir, A Taşdemir Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 343-353, 2011 | 67 | 2011 |
Preschool children’s science motivation and process skills during inquiry-based STEM activities H Dilek, A Taşdemir, AS Konca, S Baltacı Journal of Education in Science Environment and Health 6 (2), 92-104, 2020 | 63 | 2020 |
İlköğretim programı üzerine öğretmen metaforları M Taşdemir, A Taşdemir 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 48* | 2011 |
Matematiksel Düşünme Becerilerinin İlköğretim Öğrencilerinin Fen Ve Teknoloji Dersindeki Akademik Başarıları, Problem Çözme Becerileri Ve Tutumları Üzerine Etkileri A Taşdemir Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 46 | 2008 |
Fen bilgisi öğretmenliği kimya laboratuarı dersinde çözeltiler konusunun öğrenilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin etkileri A Taşdemir Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2004 | 45 | 2004 |
Using science centers and museums for teacher training in Turkey A Tasdemir, T Kartal, AM Ozdemir The Asia-Pacific Education Researcher 23, 61-72, 2014 | 32 | 2014 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri T Kartal, A Taşdemir | 29 | 2012 |
INFLUENCE OF PORTFOLIO EVALUATION IN COOPERATIVE LEARNING ON STUDENT SUCCESS. M Taşdemır, A Taşdemır, K Yildirim Journal of Theory & Practice in Education (JTPE)/Eğitimde Kuram ve Uygulama …, 2009 | 28 | 2009 |
İLKÖĞRETİM MÜFREDATINDAKİ FEN VE DİL TEMELLİ DERSLERİN DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLA İNCELENMESİ M Taşdemir, A Taşdemir Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (1), 2011 | 26 | 2011 |
Sosyal bilgilerde öğretim strateji, yöntem ve teknikleri S Yel, A Taşdemir, K Yıldırım Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi. Ankara: Pegem Akademi …, 2008 | 25 | 2008 |
Sosyal bilgilerde öğretim strateji, yöntem ve teknikleri. Tay, B. ve Öcal, A S Yel, A Taşdemir, K Yıldırım Özel Öğretim Yöntemleriyle: Sosyal Bilgiler Öğretimi, 38-90, 2008 | 24 | 2008 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇÖZELTİLER KİMYASINI ÖĞRENMELERİNE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI A Taşdemir, M SARIKAYA Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 197-207, 2005 | 23 | 2005 |
Teachers’ metaphors on K-8 curriculum in Turkey M Taşdemir, A Taşdemir 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 22 | 2011 |
Out-of-the-school learning environments in values education: science centres and museums A Tasdemir, Z Kus, T Kartal Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2765-2771, 2012 | 21 | 2012 |
Öğretmenlik ve öğretim süreci üzerine öğretmen metaforları A Taşdemir, M Taşdemir 2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011 | 20 | 2011 |