Takip et
Abdullah Yasin Gündüz
Abdullah Yasin Gündüz
Department of Computer Technologies, Usak University
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Design of a Problem-Based Online Learning Environment and Evaluation of its Effectiveness
AY Gündüz, E Alemdag, S Yasar, M Erdem
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 15 (3), 49-57, 2016
1092016
Öğretmen adaylarının uzaktan eğitim algısı
AY Gündüz
PQDT-Global, 2013
79*2013
Effectiveness of Gamification in Flipped Learning
AY Gündüz, B Akkoyunlu
SAGE Open 10 (4), 2020
462020
Implementing bring your own device (BYOD) model in flipped learning: Advantages and challenges
PN Kibar, AY Gündüz, B Akkoyunlu
Technology, Knowledge and Learning 25 (3), 465-478, 2020
392020
Student views on the use of flipped learning in higher education: A pilot study
AY Gündüz, B Akkoyunlu
Education and Information Technologies 24 (4), 1-11, 2019
382019
Dönüştürülmüş sınıftan dönüştürülmüş öğrenmeye
AY Gündüz, B Akkoyunlu
Ed. Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu. Eğitim …, 2016
19*2016
Pre-Service Teachers’ Perception of Distance Education
AY Gündüz, A İşman
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 17 (1), 2018
182018
The Gamification Tool For The Classroom Response Systems: Kahoot!
AY Gündüz, B Akkoyunlu
Hacettepe University Journal of Education 35 (3), 480-488, 2020
172020
Research trends in educational technology journals between 2000 and 2018: a web scraping study
G Dağhan, AY Gündüz
Education and Information Technologies 27 (4), 5179–5214, 2022
122022
Dönüştürülmüş Öğrenmenin Çevrimiçi Boyutunu Oyunlaştırmanın Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaşantılarına Etkisi
AY Gündüz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
112020
Öğretmen Adaylarının Temel Bilgi Teknolojilerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
O Cetin, N Önal, AY Gündüz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 59-83, 2015
42015
The Importance of Investigating Students’ Lifelong Learning Levels and Perceptions of 21st-Century Skills
AY Gündüz
International e-Journal of Educational Studies 7 (15), 788-796, 2023
12023
Investigating the Impact of a Fully Online Flipped Classroom on Students' Performance: A MixedMethod Study
AY Gündüz
Hacettepe University Journal of Education 38 (4), 431-438, 2023
2023
Understanding Future Special Education Teachers Think About Their Profession and the Using of Assistive Technologies: A Mixed-Method Study
M Bahar, AY Gündüz
Hacettepe University Journal of Education 37 (4), 1416-1428, 2022
2022
The Impact of On-line Simulation Platform on Training of Evaluation Team Members
S ERCAN, V NASIR, A GÜNDÜZ, G ULUDAĞ, S AKSU YILDIRIM, ...
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–15