Active listening strategies of academically successful university students M Canpolat, S Kuzu, B Yıldırım, S Canpolat Eurasian Journal of Educational Research 15 (60), 163-180, 2015 | 80 | 2015 |
EĞİTİMDE 4+ 4+ 4 SİSTEMİNİN (MODELİNİN) KARŞIT PROGRAM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ B AKPINAR, A DÖNDER, B YILDIRIM, O KARAHAN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 2012 | 53 | 2012 |
Teachers’ Views on the Practice of Project–Based Learning Approach in Primary School Science Education Y Doğan, V Batdi, B Yildirim New Perspectives in Science Education, Florence, Italy, 2012 | 17 | 2012 |
Sınıf öğretmeni adaylarının gazlar konusundaki kavramları anlama düzeyleri ile kavram yanılgılarının tespiti. H Erten, B Yıldırım Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2010 | 17 | 2010 |
Sınıf öğretmeni adaylarının gazlar konusundaki kavramlar ile ilgili bilgi düzeyleri ve sahip oldukları kavram yanılgılarının belirlenmesi B Yıldırım Unpublished Master Thesis] Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elazığ, 2010 | 12 | 2010 |
Investigating the effects of argumentation, problem and laboratory based instruction approaches on pre-service teachers’ achievement concerning the concept of “acid and base” C Tuysuz, OE Demirel, B Yildirim Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1376-1381, 2013 | 11 | 2013 |
The Analysis of the Effects of Olfactive Stimulus in Learning in Context of Educational Technology B Akpınar, F Özdaş, B Yıldırım, V Batdı Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 954-962, 2013 | 8 | 2013 |
The Whole Human Being Paradigm and Holistic Curriculum Approach F Özdaş, B Akpınar, V Batdı, O Karahan, B Yıldırım Conference proceedings. New perspectives in science education, 17, 2014 | 5 | 2014 |
TÜRKİYE’DE ÇAĞDAŞ PEDAGOJİ VE DİDAKTİK BİLİMİNİN ÖNCÜLERİNDEN SELİM SABİT EFENDİ B Yıldırım, M YILMAZ NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES 8 (19), 1-9, 2023 | 3 | 2023 |
Fen Bilimleri Derslerinin STEM Eğitim Modeline Dayalı İşlenmesinin 3-7. Sınıf Öğrencilerinin STEM’E Yönelik Tutumlarına Etkisi O Bozkurt, T Kağar, B Yıldırım Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (2), 443-450, 2023 | 3* | 2023 |
Mobile phone use at school as an element of hidden curriculum: M-hidden curriculum B Akpinar, V Batdi, B Yıldırım, A Kuloglu, E Özeren International Journal of Learning and Teaching 2 (1), 39-42, 2016 | 3 | 2016 |
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Sınıf ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Alan Yeterlikleri Bağlamında Değerlendirilmesi B Akpınar, B Yıldırım, O Karahan 2. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 254-255, 2012 | 3 | 2012 |
Teachers’ views on the effects of fun language teaching on students’ psychological, social and affective domains Y Doğan, V Batdı, B Yıldırım, A Dönder | 2* | |
EFFECTS OF DIGITAL STORYTELLING ON READING COMPREHENSION SKILLS: A QUASI-EXPERIMENTAL STUDY WITH PRIMARY SCHOOL STUDENTS O SARIGÖZ, B YILDIRIM International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2024 | | 2024 |
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÜVENLİK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ E NAZİK, B YILDIRIM Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (9), 181-194, 2022 | | 2022 |
The Evaluation of the Epistemological Views of Secondary Education Pre-service Teachers B Akpınar, F Özdaş, B Yıldırım, O Karahan Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1154-1157, 2013 | | 2013 |
Assessment of the Turkish Teachers’ Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science B Akpınar, B Yıldırım, A Dönder New Perspective in Science Education, 2012 | | 2012 |
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ B Yıldırım, S Arıcıoğulları Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 23 (90), 468-480, 0 | | |
2013 yılı ortaokul 5. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının bağlam-girdi-süreç-ürün (CIPP) modeli ile değerlendirilmesi B Yildirim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
İBRAHİM HAKKI’NIN TALİM, TERBİYE VE İRŞADA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN EĞİTİM BİLİM PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ B Akpınar, Ç Tan, MEY Gezer, AGB Yıldırım | | |