Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik programındaki geometri ve ölçme öğrenme alanlarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı açısından değerlendirilmesi A Delil, S Güleş Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 35-48, 2007 | 94 | 2007 |
8. sınıf merkezi sınavlardaki matematik sorularının TIMSS-2015 bilişsel alanlarına göre analizi A Delil, B Yolcu Tetik Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (4), 165-184, 2015 | 44 | 2015 |
İlkokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS-2019 değerlendirme çerçevesine göre analizi A DELİL, BN ÖZCAN, O IŞLAK Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 270-282, 2020 | 10 | 2020 |
How 8th Graders are Assessed through Tests by Mathematics Teachers? A Delil, BN Ozcan International Journal of Educational Methodology 5 (3), 479-488, 2019 | 9 | 2019 |
Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik programının öğrenci ve öğretmenlerce değerlendirilmesi S GÜLEŞ DAĞLAR, A DELİL Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 62-87, 2012 | 8 | 2012 |
How Fifth Graders Are Assessed Through Central Exams in Turkey: A Comparison with TIMSS 2019 Assessment Framework. A Delil International Online Journal of Educational Sciences 11 (3), 2019 | 6 | 2019 |
An analysis of Turkish fifth grade bursary examination questions based on TIMSS-2011 framework A Delil, H Delil International Conference the Future of Education, 2nd Edition, Florence …, 2012 | 6 | 2012 |
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNE KATILAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM İLE İLGİLİ TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. AM ATEŞ, A DELİL, O IŞLAK, ÜZ SAVCI Celal Bayar University Journal of Social Sciences/Celal Bayar Üniversitesi …, 2015 | 5 | 2015 |
An analysis of Turkish eighth grade high stakes mathematics examination questions based on TIMSS-2015 framework A Delil, B Yolcu Tetik Celal Bayar University Journal of Social Sciences 13 (4), 165-184, 2015 | 5 | 2015 |
Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik programının öğrenci ve öğretmenlerce değerlendirilmesi SG DAĞLAR, A DELİL Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 62-87, 2010 | 4 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin hazırladıkları testlerin öğretim programı kazanımları açısından bir analizi BN ÖZCAN, A DELİL Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 1909-1917, 2018 | 3 | 2018 |
Prospective Teachers’ Attitudes Towards CAI: Manisa Celal Bayar University Sample O IŞLAK, AM ATEŞ, A DELİL Kastamonu Education Journal 26 (4), 1033, 2018 | 1 | 2018 |
Öğretmen adaylarının BDÖ’ye ilişkin tutumları: Manisa Celal Bayar Üniversitesi örneği O Işlak, M Ateş, A Delil Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (4), 1033-1042, 2018 | 1 | 2018 |
An Analysis of The Tests Prepared by Primary Mathematics Teachers in Terms of Teaching Program Acquisitions BN Özcan, A Delil Kastamonu Education Journal 26 (6), 1909, 2018 | | 2018 |
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNE KATILAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM İLE İLGİLİ TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ AM Ateş, A Delil, AGO Işlak, ÜZ Savcı Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (4), 2016 | | 2016 |
8. SINIF MERKEZİ SINAVLARDAKİ MATEMATİK SORULARININ TIMSS-2015 BİLİŞSEL ALANLARINA GÖRE ANALİZİ A DELİL, BY TETİK Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (4), 2016 | | 2016 |
Relations between limit-point and Dirichlet properties of second-order difference operators A Delil Advances in Difference Equations 2007, 1-15, 2007 | | 2007 |
International Journal of Educational Methodology A Delil, BN Ozcan | | |
2005 yılı ilköğretim 6. sınıf matematik dersi programının değerlendirilmesi üzerine bir çalışma A Delil Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0 | | |
University Life Adaptation of Rural Vocational School Students: Manisa Köprübaşı Case İ Koç, A Delil, O Işlak, AM Ateş Research on Education, 431, 0 | | |