Takip et
Ümit ARKLAN
Ümit ARKLAN
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Profesörü, Süleyman Demirel Üniversitesi
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
MEDYA VE KÜLTÜR: KÜLTÜRÜN MEDYA ARACILIĞIYLA KÜRESELLEŞMESİ
HH Taylan, Ü Arklan
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 85-97, 2008
1412008
Bilgi Toplumu ve İletişim: Bilginin Yayılması Sürecinde Kitle İletişim Araçları ve İnternet
Ü Arklan, E Taşdemir
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ 5 (3), 67-80, 2008
1212008
SİYASAL LİDERLİKTE KARİZMA OLGUSU: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÖRNEĞİNDE TEORİK VE UYGULAMALI BİRÇALIŞMA.
Ü Arklan
Selcuk University Social Sciences Institute Journal 16, 45-65, 2006
992006
Siyasal Liderlikte Karizma Olgusu: Recep Tayyip Erdoğan Örneğinde Teorik ve Uygulamalı Bir Çalışma
Ü Arklan
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
992004
Bir kamu denetim sistemi olarak ombudsman ve Türkiye'de uygulanabilirliği
Ü Arklan
Selçuk İletişim 4 (3), 82-100, 2006
702006
Y KUŞAĞININ İÇERİK TÜKETİCİSİ OLARAK YOUTUBE KULLANIMI: KULLANIM AMAÇLARI, KULLANIM DÜZEYLERİ VE TAKİP EDİLEN İÇERİKLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ü Arklan, NZ Kartal
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (2), 929-965, 2018
472018
Sosyal medyanın siyasal amaçlı kullanımı: Ağ kuşağının kullanım alışkanlıkları üzerine bir araştırma
Ü Arklan
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 (2), 2016
382016
Kamu yönetiminde kriz yönetimi
M Akdağ, Ü Arklan
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (4), 33-55, 2013
372013
Kurum içi halkla ilişkiler
Ü Arklan, E Taşdemir
Literatürk, 2010
352010
Halkla ilişkiler ve bilgi edinme hakkı: Türk kamu yönetimi açısından bir yaklaşım
Ü Arklan
LT, Literatürk, 2009
352009
Medyanın genel ve siyasal gündeme ilişkin bilgi edinme aracı olarak kullanımı: Görgül bir araştırma
Ü ARKLAN, E Karakoç
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 325-363, 2013
262013
DİJİTAL ÇAĞIN BİR PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİM ARACI OLARAK ETKİLEYİCİLER: KANAATLER, KRİTERLER VE TAKİP NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ü Arklan, N Tuzcu
Selçuk İletişim 12 (2), 969-1011, 2019
252019
GÜNDELİK YAŞAMIN SOSYAL MEDYASI, SOSYAL MEDYANIN GÜNDELİK YAŞAMI: İLİŞKİSEL VE ETKİLEŞİMSEL PERSPEKTİFTEN UYGULAMALI BİR ÇALIŞMA
Ü Arklan, M AKDAĞ
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 7 (16), 16-34, 2016
252016
TÜKETİM VE CAZİBENİN MEKANSAL İZDÜŞÜMÜ OLARAK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ
Ü Arklan
Erciyes İletişim Dergisi 2 (3), 2012
202012
HALKLA İLİŞKİLERDE LİDERLİK: LİDERLİĞİN VE LİDERLİK TÜRLERİNİN HALKLA İLİŞKİLER ALANINA YANSIMALARI
U ARKLAN
Humanities Sciences 5 (4), 616-636, 2010
17*2010
Intra-organizational communication and leadership: An interactive approach
Ü Arklan
African Journal of Business Management 5 (26), 10294, 2011
162011
Halkla İlişkiler: Kavram, Kapsam ve İlişkili Olduğu Alanlar
Ü Arklan
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, 13-48, 2011
162011
KRİZ YÖNETİMİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK: KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN KRİZ YÖNETİMİ SÜRECİNE ETKİSİ/KATKISI
M AKDAĞ, U ARKLAN
14*2011
HALKLA İLİŞKİLERİN PUSULASI: POLİTİKA
U ARKLAN, M AKDAĞ
Humanities Sciences 5 (1), 1-21, 2010
14*2010
Seçim kampanyalarina beyannameler bağlaminda bir bakiş: 31 mart 2019 yerel seçimleri örneğinde karşilaştirmali bir inceleme
Ü Arklan, F Tanacı
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi 11 (26), 1-29, 2020
92020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20