Follow
Cemal Ersin SİLİK
Cemal Ersin SİLİK
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi-Turizm Fakültesi-Rekreasyon Yönetimi Bölümü
Verified email at hbv.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve tavsiye etme niyeti arasındaki ilişki: kayak merkezlerine yönelik bir inceleme
CE Silik, K Ünlüönen
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (4), 333-357, 2018
382018
ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARININ ETKİLERİ: 2013 MERSİN XVII. AKDENİZ OYUNLARI’NA YÖNELİK BİR UYGULAMA
E GÜÇER, C SİLİK
International Journal of Sport Culture and Science 2 (Special Issue 1), 148-170, 2016
23*2016
COVID-19 Sonrası Turist Davranışlarının Kuşak Farklılıkları Açısından Çoklu Uyum Analizi MCA ile Değerlendirilmesi
CE SİLİK, B ILGAZ, Y DÜNDAR
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 341-372, 2020
202020
Turizm Lisans ve Önlisans Eğitiminde 2017 Yılı Sayısal Değerlendirmeler
Ö YAYLA, CE SİLİK, AS DÜLGER
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 47, 58, 2017
162017
Metaverse: Turizm İçin Bir Fırsat Mı? Yoksa Bir Tehdit Mi?(Metaverse: An Opportunity For Tourism? Or is it a Threat?)
A TAYFUN, CE SİLİK, E ŞİMŞEK, AS DÜLGER
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 10 (2), 818-836, 2022
152022
Antalya’da yer alan konaklama tesisleri yöneticilerinin COVID-19 kapsamında alınabilecek tedbirler üzerine görüşleri
Y Dündar, CE Silik, B Ilgaz
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (4), 3776-3794, 2020
132020
TÜRKİYE’DEKİ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ PLAN VE POLİTİKALARINDA TURİZM SEKTÖRÜNÜN YERİ
YK ÖZEKİCİ, CE SİLİK
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 58-79, 2017
132017
Akıllı şehir endeksi kapsamında Ankara’ya ilişkin karşılaştırmalı bir analiz
CE Silik, SÖ Akgül
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (1), 542-557, 2021
122021
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve tavsiye etme niyeti kapsamında Türkiyedeki kayak merkezlerinin incelenmesi
CE Silik
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
122018
ULUSLARARASI SPOR ORGANİZASYONLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ETKİLERİ: 2013 MERSİN XVII. AKDENİZ OYUNLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA
CE SİLİK, E GÜÇER
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 17 (36), 97-115, 2016
122016
Uluslararası spor organizasyonlarının sosyal, kültürel ve ekonomik etkileri: 2013 Mersin XVII. Akdeniz Oyunlarına yönelik bir uygulama
CE Silik
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
The impact of the COVID-19 outbreak on local tourist behavior in Antalya, Turkey.
B Ilgaz, Y Dündar, CE Silik, MA Oral
72021
Hıdırellez Kültünden Dinî Ritüelli Bir Spora:“Kırkpınar Yağlı Güreşleri”
MA KÜÇÜK, CE SİLİK
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (1), 83-96, 2018
72018
Öğrencilerin Ekonomi Okuryazarlık Düzeyinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma (Study on Determination of the Level of Student Economic Literacy)
A TAYFUN, CE SİLİK
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (4), 2920-2941, 2019
52019
Tüketicilerin Iphone satın alma tercihlerinde marka değerinin etkisi: Ankara ili örneği
CE Silik
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 1 (3), 14-31, 2017
52017
FIFA 20 Yaş Altı Dünya Kupası’nın Demografik Değişkenler Açısından Sosyal-Kültürel ve Ekonomik Analizi
CE SİLİK
Spor Bilimleri Dergisi 28 (2), 69-90, 2017
52017
Üniversite öğrencilerinin özyeterlik algıları ile gelecek kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Türkiye-Kırgızistan örneği
A TAYFUN, CE SİLİK, AS DÜLGER, N MARGAZİEVA
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 6 (2), 570-590, 2022
42022
Turizm sektöründe çalışanların “çocuk” kavramına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi
DD Silik, CE Silik, A Atar
Gaziantep University Journal of Social Sciences 21 (1), 459-476, 2022
42022
Akademik Sahtekârlık ile İlgili Öğrenci Eğilimlerinin Belirlenmesi: Turizm Fakültesi Örneği (Determination of Student Tendencies Related to Academic Dishonesty: The Case of …
A TAYFUN, E AYSEN, CE SİLİK
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (4), 2621-2638, 2020
42020
Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Çocuk Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
DD ÜNAL, CE SİLİK, FÖ ÇETİNKAYA
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 325-350, 2021
32021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20