Follow
Prof.Dr.Yeşim ÖZER ÖZKAN
Prof.Dr.Yeşim ÖZER ÖZKAN
Other namesYeşim özer, Yeşim ÖZER-ÖZKAN
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ABD
Verified email at gantep.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğrencilerin fen ve matematik başarılarını etkileyen faktörlerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Y Özer, D ANIL
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Sayı: 41, 2011
304*2011
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
M ACAR-GÜVENDİR, Y ÖZER-ÖZKAN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (52), 2015
1262015
PISA 2012 araştırması ulusal nihai rapor
D Anıl, Y Özer Özkan, E Demir
Ankara: İşkur Matbaacılık, 2015
1052015
Eğitimde ölçme ve değerlendirme alanında yapılan yüksek lisans tezlerinin tematik ve metodolojik açıdan incelenmesi
YÖ Özkan, S Şenyurt
İlköğretim Online 16 (2), 628-653, 2017
942017
Uluslararası öğrenci değerlendirme programı (PISA) verilerine göre Türk öğrencilerin matematik ve fen bilimleri başarıları ile ilişkili faktörler
Y Özer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
632009
Öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri üzerine ikili karşılaştırma yöntemiyle bir ölçekleme çalışması
Y ÖZER ÖZKAN, M ACAR
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 89-101, 2011
442011
İki ölçekleme yönteminin karşılaştırılması: İkili karşılaştırma ve sıralama yargıları
M ACAR GÜVENDİR, Y ÖZER ÖZKAN
Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi 3 (1), 105-119, 2013
36*2013
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş (TEOG) sınavının uygulama koşullarına ilişkin öğrenci görüşleri
YÖ Özkan, MA Güvendir, DK Satıcı
Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2016
302016
The effect of the aim and frequency of computer usage on student achievement according to PISA 2006
D Anil, Y Ozer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5484-5488, 2012
302012
Socioeconomic Factors of Students’ Relation to Mathematic Achievement: Comparison of PISA and ÖBBS
Y Özer Özkan, M Acar Güvendir
International Online Journal of Educational Sciences 6 (3), 2014
28*2014
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ
MA GÜVENDİR, YÖ ÖZKAN
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 91-105, 2016
272016
Öğrenci başarılarının belirlenmesi sınavından (ÖBBS) klasik test kuramı, tek boyutlu ve çok boyutlu madde tepki kuramı modelleri ile kestirilen başarı puanlarının karşılaştırılması
Y Özer-Özkan
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
242012
Item removal strategies conducted in exploratory factor analysis: A comparative study
MA GÜVENDİR, YÖ ÖZKAN
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (1), 165-180, 2022
212022
Student Achievement in Turkey, According to Question Types Used in PISA 2003-2012 Mathematic Literacy Tests.
YÖ Özkan, N Özaslan
International Journal of Evaluation and Research in Education 7 (1), 57-64, 2018
202018
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerisilerinin Kestirilmesinde Etkili Olan Değişkenlerin Belirlenmesi
Y Özer, B Doğan
The Journal of Academic Social Science, 2013
18*2013
Examining the Effective Variables on Classification of School's Success through PISA 2012 Turkey Data.
Y ÖZER ÖZKAN
International Online Journal of Educational Sciences, 2016
152016
Öğrencilerin ölçme ve değerlendirme dersinin sunulmasında tercih ettikleri öğretim yöntemleri
YÖ ÖZKAN, MA GÜVENDİR
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 4 (1), 1-14, 2013
152013
PISA 2009: Türk öğrencilerin okuma becerileri, fen ve matematik okuryazarlığının bazı değişkenler açısından incelenmesi. 20
Y Özer, EH Özberk
Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Burdur, 2011
152011
Investigation of Turkey and Singapore schools in terms of teacher professional development and teacher behaviors hindering learning variables
M Özkan, YÖ Özkan, MA Güvendir
Egitim ve Bilim 44 (198), 2019
14*2019
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA BECERİSİ BAŞARILARININ KESTİRİLMESİNDE ETKİLİ OLAN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
YÖ ÖZKAN, B DOĞAN
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 4), 667-680, 2019
132019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20