Nitel araştırmada geçerlik ve güvenirlik: Kuramsal bir inceleme G Arastaman, İÖ FİDAN, T Fidan Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 37-75, 2018 | 505 | 2018 |
Lise birinci sınıf öğrencilerinin okula bağlılık (school engagement) durumlarına ilişkin öğrenci, öğretmen ve yöneticilerin görüşleri G Arastaman Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (26), 102-112, 2009 | 229 | 2009 |
Investigation of High School Students' Resiliency Perception in terms of Some Variables. G Arastaman, A Balci Educational Sciences: Theory and Practice 13 (2), 922-928, 2013 | 222 | 2013 |
Eğitim yönetimi (Çev. Ed. G. Arastaman) FC Lunenburg, AC Ornstein Ankara: Nobel, 2013 | 210 | 2013 |
Ankara ili lise birinci sınıf öğrencilerinin okula bağlılık durumlarına ilişkin öğrenci, öğretmen ve yöneticilerin görüşleri G Arastaman Unpublished master thesis, Ankara University, Ankara, Turkey, 2006 | 145 | 2006 |
Eğitim yönetimi FC Lunenburg, AC Ornstein Nobel Akademik Yayıncılık, 2013 | 135 | 2013 |
The opinions of general and Anatolian high school administrators, teachers and students in Ankara province in relation to factors affecting student resiliency G Arastaman Doctoral thesis). Ankara university, Institute of Educational Sciences, Turkey, 2011 | 110 | 2011 |
EĞİTİM VE FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ G Arastaman Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 205-217, 2013 | 94 | 2013 |
Örgütlerde psikolojik sözleşme üzerine kuramsal bir değerlendirme H Topaloğlu, G Arastaman Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 25-36, 2016 | 55 | 2016 |
Lise öğrencilerinin yılmazlık algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi G Arastaman, A Balcı Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2013 | 47 | 2013 |
Validity and Reliability In Qualitative Research: A Theoretical Analysis arastaman | 34* | |
Öğrenci yılmazlığına etki eden faktörlere ilişkin Ankara ili genel lise ve anadolu lisesi yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşleri G Arastaman Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 31 | 2011 |
Sources of conflict between primary school principals and school counsellors in Turkey I Aydin, G Arastaman, F Akar Egitim ve Bilim 36 (160), 199, 2011 | 28* | 2011 |
Eğitim yönetimi (6. Basım)(Çev. G. Arastaman) FC Lunenburg, AC Ornstein Ankara: Nobel, 2013 | 23 | 2013 |
Kültürel zekâ ölçeğinin (KZÖ) Türk akademisyenler üzerinde geçerlik ve güvenirlik çalışması G Arastaman Yükseköğretim Dergisi 8 (1), 1-8, 2018 | 22 | 2018 |
School engagement as a predictor of burnout in university students S AKBAŞLI, G Arastaman, GÜN Feyza, T TURABİK Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 293-309, 2019 | 21 | 2019 |
Relationship between academic aspiration, academic self-efficacy and cultural capital as perceived by high school students G Arastaman, M Özdemir EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 44 (197), 2019 | 18 | 2019 |
The relationship between teachers’ attitudes toward measurement and evaluation and their perceptions of professional well-being K Yıldırım, G Arastaman, E Dascı Eurasian Journal of Educational Research 16 (62), 2016 | 18 | 2016 |
Ölçme ve değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması G ARASTMAN, K YILDIRIM, E DAŞÇI Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 219-228, 2015 | 16 | 2015 |
Lise öğrencilerinin görüşlerine göre akademik isteklilik, akademik benlik yeterliği ve kültürel sermaye arasındaki ilişki G Arastaman, M Özdemir Eğitim ve Bilim 44 (197), 2019 | 15 | 2019 |