Takip et
İsmail Gökhan Cintamür
İsmail Gökhan Cintamür
bilgi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining the effect of brand experience on consumer satisfaction, brand trust and brand loyalty
İ Başer, İ Cintamür, F Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 37 (2), 101-128, 2015
1182015
Measuring customer based corporate reputation in banking industry: Developing and validating an alternative scale
İG Cintamür, CA Yüksel
International Journal of Bank Marketing 36 (7), 1414-1436, 2018
312018
Linking customer justice perception, customer support perception, and customer citizenship behavior to corporate reputation: evidence from the airline industry
İG Cintamür
Corporate Reputation Review 26 (2), 111-132, 2023
152023
Examining the effect of brand experience on consumer satisfaction, brand trust and brand loyalty. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 37 (2), 101
İU Başer, İG Cintamür, FM Arslan
112016
An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Customer Based Corporate Reputation.
CA Yüksel, İG Cintamür
International Journal of Global Business 9 (1), 2016
52016
Reklamda tanık olarak kullanılan ünlülerin algılanan inanılırlıklarına göre tüketicilerin reklama ve markaya yönelik oluşan genel tutumları arasındaki farklılıklarının …
İG Cintamür
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
52008
Müşteri temelli kurumsal itibarın ölçülmesine yönelik alternatif bir ölçeğin bankacılık sektöründe geliştirilmesi
İG Cintamür
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
22015
Understanding the role of self-esteem and fear of negative evaluation in impulsive and compulsive buying
İG CİNTAMÜR
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi 12 (2), 249-269, 2023
12023
HİZMET KARŞILAŞMALARINDA HİZMET ROBOTU-İNSAN (MÜŞTERİ) ETKİLEŞİMİ: HİZMET ROBOTLARININ BENİMSENMESİNDE ANTROPOMORFİZMİN ROLÜ
İG CİNTAMÜR
Teori ve Uygulamada Muhasebe ve, 97, 2023
2023
Hizmet Karşılaşmalarında Hizmet Robotu-İnsan (Müşteri) Etkileşimi: Hizmet Robotlarının Benimsenmesinde Antropomorfizmin Rolü
İG Cintamür
Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, 97-113, 2023
2023
Hizmet Pazarlamasında Hizmet Robotlarının Kullanılması: Sosyal Bir Robot Türü Olarak Hizmet Robotlarının İncelenmesi
İG Cintamür
Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar, 101-130, 2023
2023
Bütünleştirici Bir Paradigma: Kurumsal Pazarlama
İG Cintamür
Beta, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12