Takip et
tuğba inci
tuğba inci
araştırma görevlisi, eskişehir osmangazi üniversitesi
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A holistic view to barriers to technology integration in education
ŞB Tosuntaş, Z Çubukçu, İ Tuğba
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 10 (4), 439-461, 2019
612019
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM PROGRAMLARI ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ-BİR İÇERİK ANALİZİ.
Z Çubukçu, BY YILMAZ, T İnci
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 5 (1), 2016
512016
Sekizinci sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin ortak sınav sorularının değerlendirilmesi
ARI Asım, İ Tuğba
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 17-50, 2015
352015
Bağlam temelli öğrenme ortamı algısı, derse ilgi, derse katılım ve akademik güdülenme etkileşiminin ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri başarısına etkisi
T İnci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
262019
Sekizinci sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin ortak sınav sorularının değerlendirilmesi
T İnci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
152014
Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının kavram haritalarına yönelik tutumları ve kavram haritası hazırlayabilme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
D Tekin, Nurcan, İnci, Tuğba, Aslan, Oktay, Yağız
Eğitim Bilimleri Dergisi 38, 133-148, 2013
14*2013
Evaluation of instructional technology and material design course in terms of contribution to technology integration
Z Çubukçu, ŞB Tosuntaş, T İnci, K Kırcaburun
Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction 5 (2), 29-41, 2017
52017
SINIF İÇİNDE GÖSTERİLEN İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE NEDENLERİ
Z CUBUKCU, İ Tuğba
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (18), 207-219, 2020
42020
Fen başarısında bağlam temelli öğrenme ortamı, ilgi, katılım ve güdülenme etkileşiminin rolü
İ Tuğba, Z CUBUKCU
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 1006-1025, 2022
32022
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
A ARI, Z Çubukçu, P GİRMEN, E Eren, A DÖNMEZ, BY Yilmaz, ...
Journal of Social Sciences Eskisehir Osmangazi University/Eskisehir …, 2015
32015
YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMİ İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGISI ARASINDAKİ KORELASYON: PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİ
T İNCİ, Z CUBUKCU
Asya Studies 6 (20), 1-8, 2022
12022
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinin teknoloji entegrasyonuna katkısı açısından değerlendirilmesi
K Çubukçu, Z., Tosuntaş, Ş. B., İnci, T. ve Kırcaburun
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 5 (2), 29-41, 2017
1*2017
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi.
A ARI, T İNCİ
Usak University Journal of Social Sciences/Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2015
12015
Karar yanlılıkları teorileri kapsamında lisans öğrencilerinin belirsizlik altında karar verme süreçleri: Giresun Üniversitesi örneği
T İnci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
2021
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
ŞB TOSUNTAŞ, İ Tuğba, Z CUBUKCU
lnternational Journal of Geography and Geography Education, 52-71, 2020
2020
Coğrafya öğretiminde öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısına etkisi
Z Tosuntaş, Ş. B., İnci, T. ve Çubukçu
II.Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), 2019
2019
Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı, Derse İlgi, Derse Katılım ve Akademik Güdülenme Etkileşiminin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Başarısına Etkisi.
T Çubukçu, Z. ve İnci
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (EJER 2019), Ankara., 2019
2019
Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması.
T Çubukçu, Z. ve İnci
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (EJER 2019), Ankara., 2019
2019
Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye`ye Yansımaları.
ŞB Çubukçu, Z. İnci, T. ve Tosuntaş
3rd International Social Sciences and Humanities Berlin Conference (IARSP …, 2019
2019
Determination of science teachers’ success in building context-based learning environment.
T Çubukçu, Z. ve İnci
6th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2019 …, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20