A holistic view to barriers to technology integration in education ŞB Tosuntaş, Z Çubukçu, İ Tuğba Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 10 (4), 439-461, 2019 | 61 | 2019 |
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM PROGRAMLARI ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ-BİR İÇERİK ANALİZİ. Z Çubukçu, BY YILMAZ, T İnci International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 5 (1), 2016 | 51 | 2016 |
Sekizinci sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin ortak sınav sorularının değerlendirilmesi ARI Asım, İ Tuğba Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 17-50, 2015 | 35 | 2015 |
Bağlam temelli öğrenme ortamı algısı, derse ilgi, derse katılım ve akademik güdülenme etkileşiminin ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri başarısına etkisi T İnci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 26 | 2019 |
Sekizinci sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin ortak sınav sorularının değerlendirilmesi T İnci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 15 | 2014 |
Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının kavram haritalarına yönelik tutumları ve kavram haritası hazırlayabilme becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. D Tekin, Nurcan, İnci, Tuğba, Aslan, Oktay, Yağız Eğitim Bilimleri Dergisi 38, 133-148, 2013 | 14* | 2013 |
Evaluation of instructional technology and material design course in terms of contribution to technology integration Z Çubukçu, ŞB Tosuntaş, T İnci, K Kırcaburun Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction 5 (2), 29-41, 2017 | 5 | 2017 |
SINIF İÇİNDE GÖSTERİLEN İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE NEDENLERİ Z CUBUKCU, İ Tuğba Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (18), 207-219, 2020 | 4 | 2020 |
Fen başarısında bağlam temelli öğrenme ortamı, ilgi, katılım ve güdülenme etkileşiminin rolü İ Tuğba, Z CUBUKCU Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 1006-1025, 2022 | 3 | 2022 |
Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi. A ARI, Z Çubukçu, P GİRMEN, E Eren, A DÖNMEZ, BY Yilmaz, ... Journal of Social Sciences Eskisehir Osmangazi University/Eskisehir …, 2015 | 3 | 2015 |
YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMİ İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGISI ARASINDAKİ KORELASYON: PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİ T İNCİ, Z CUBUKCU Asya Studies 6 (20), 1-8, 2022 | 1 | 2022 |
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersinin teknoloji entegrasyonuna katkısı açısından değerlendirilmesi K Çubukçu, Z., Tosuntaş, Ş. B., İnci, T. ve Kırcaburun Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 5 (2), 29-41, 2017 | 1* | 2017 |
Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Ortak Sınav Sorularının Değerlendirilmesi. A ARI, T İNCİ Usak University Journal of Social Sciences/Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2015 | 1 | 2015 |
Karar yanlılıkları teorileri kapsamında lisans öğrencilerinin belirsizlik altında karar verme süreçleri: Giresun Üniversitesi örneği T İnci Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ ŞB TOSUNTAŞ, İ Tuğba, Z CUBUKCU lnternational Journal of Geography and Geography Education, 52-71, 2020 | | 2020 |
Coğrafya öğretiminde öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısına etkisi Z Tosuntaş, Ş. B., İnci, T. ve Çubukçu II.Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), 2019 | | 2019 |
Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı, Derse İlgi, Derse Katılım ve Akademik Güdülenme Etkileşiminin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Başarısına Etkisi. T Çubukçu, Z. ve İnci VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (EJER 2019), Ankara., 2019 | | 2019 |
Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. T Çubukçu, Z. ve İnci VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (EJER 2019), Ankara., 2019 | | 2019 |
Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Göre Fen Eğitimi ve Türkiye`ye Yansımaları. ŞB Çubukçu, Z. İnci, T. ve Tosuntaş 3rd International Social Sciences and Humanities Berlin Conference (IARSP …, 2019 | | 2019 |
Determination of science teachers’ success in building context-based learning environment. T Çubukçu, Z. ve İnci 6th International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2019 …, 2019 | | 2019 |