Follow
EMRAH CENGİZ
EMRAH CENGİZ
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Measuring customer satisfaction: must or not
E Cengiz
Journal of naval science and engineering 6 (2), 76-88, 2010
3862010
Perakendecilikte Buyuk Alisveris Merkezleri ve Tuketicilerin Buyuk Alisveris Merkezleri Ile Ilgili Tutumlarini Tespit Etmeye Yonelik Bir Arastirma
E Cengiz, B Ozden
Ege Academic Review 2 (1), 64-77, 2002
1372002
Perakendecilikte Buyuk Alisveris Merkezleri ve Tuketicilerin Buyuk Alisveris Merkezleri Ile Ilgili Tutumlarini Tespit Etmeye Yonelik Bir Arastirma
E Cengiz, B Ozden
Ege Academic Review 2 (1), 64-77, 2002
1372002
Perakendecilikte Buyuk Alisveris Merkezleri ve Tuketicilerin Buyuk Alisveris Merkezleri Ile Ilgili Tutumlarini Tespit Etmeye Yonelik Bir Arastirma
E Cengiz, B Ozden
Ege Academic Review 2 (1), 64-77, 2002
1372002
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
E Cengiz, AE Gegez, M Arslan, S Pirtini, M Tığlı
İstanbul: Beta Yayınları, 2007
1122007
Küresel pazarlama yönetimi
İ Altınbaşak, A Akyol, S Alkibay, FM Arslan, Ş Burnaz, E Cengiz, S Erdil, ...
İstanbul: Beta Yayınları, 2008
832008
Health tourism in Turkey: Opportunities and threats
EGG Omay, E Cengiz
Mediterr J Soc Sci 4 (10), 2013
492013
İNTERNET KULLANICILARININ İNTERNETTEN ALIŞ-VERİŞE YÖNELİK SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ ve KULLANIM YOĞUNLUKLARI AÇISINDAN SINIFILANDIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA …
E Cengiz, A Şekerkaya
Öneri Dergisi 9 (33), 33-49, 2012
452012
Uluslararası pazarlama promosyon
E Cengiz
Der Yayınları, 2002
352002
KADIN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ ve BİR PİLOT ARAŞTIRMA-DETERMINATION OF FEMALE CONSUMERS’SHOPPING MALL CHOICES AND A PILOT RESEARCH
A Şekerkaya, E Cengiz
Öneri Dergisi 9 (34), 41-55, 2010
232010
Üniversite-sanayi işbirliği üzerine değerlendirmeler
E Cengiz
Yükseköğretim Dergisi 4 (1), 1-8, 2014
222014
CONSUMER ATTITUDES TOWARD PERMISSION-BASED MOBILE MARKETING: AN EMPIRICAL STUDY FOR TURKEY.
E Cengiz, H Tetik
International Journal of Mobile Marketing 5 (2), 2010
182010
TÜKETİCİLERİN PERAKENDE MARKET ZİNCİRLERİNE YÖNELİK YAPMIŞ OLDUKLARI SATIN ALMA SIKLIKLARINA GÖRE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
A Şekerkaya, E Cengiz
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (2), 73-99, 2011
92011
Private Hospital Choices of Infertile Patients that Recieved IVF Treatment: A Pilot Study
E Cengiz, H Ozsari, I Akyuz, A Tuzcuoglu, H Hosgor
European Scientific Journal, 2015
72015
Business ethics: Exploring the differences about perceptions of business ethics among selected Turkish financial specialists
E Cengiz, M Ferman, I Akyuz
Journal of Marketing Development and Competitiveness 6 (4), 96-106, 2012
52012
Ethical perception from students’ perspective: Understanding instructors’ effect on students’ ethical sensitivity in personal selling
E Cengiz, S Yazici, M Erdal
Journal of Leadership, Accountability and Ethics 8 (2), 41-50, 2010
52010
Uluslararası Pazarlamada Reklam Stratejileri
E CENGİZ
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 1999
51999
Marketing health and social marketing the importance of Public Health Campaigns to create public awareness in Turkey
E Cengiz, EGG Omay
Mediterranean Journal of Social Sciences 4 (10), 325, 2013
32013
Defining health mavens on demographic characteristics: a pilot study in Istanbul
E Cengiz, I Akyuz, GG Omay, M Bosat
European Scientific Journal 12 (13), 2016
22016
Assessments on university-industry cooperation
E Cengiz
Yükseköğretim Dergisi 4 (1), 1-8, 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20