OKUL YÖNETİCİLERİNİN POZİTİVİST VE KAOS YÖNETİM ANLAYIŞLARINI BENİMSEMELERİNİN KENDİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNE ETKİLERİ ME Usta Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 37* | 2013 |
Örgütsel dedikodu yönetimi ME USTA, K Ahmet, D ÖZYURT Harran Maarif Dergisi 3 (2), 1-13, 2018 | 29 | 2018 |
Suriyeli eğitimcilerin geçici eğitim merkezlerinde karşılaştıkları sorunların incelenmesi ME Usta, İ Arıkan, Y Şahin, MS Çetin Mukaddime 9 (1), 173-188, 2018 | 28 | 2018 |
Siyasi parti programlarına göre eğitim politikaları ME Usta TYB AKADEMİ Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi 13, 55-73, 2015 | 22 | 2015 |
Okullarda Algılanan Hizmetkâr Liderlik Düzeyinin İncelenmesi ME USTA, Y ÜNSAL Sakarya University Journal of Education 8 (4), 168-184, 2018 | 19 | 2018 |
Yurtdışına gitmiş eğitimcilerin küreselleşmeye ilişkin görüşleri ME USTA, Z Demirtaş, MŞ DEMİR Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 227-247, 2013 | 17 | 2013 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKUL YÖNETİMİNDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ME Usta, F Boğa Harran Maarif Dergisi 6 (1), 18-49, 2021 | 15 | 2021 |
Pedagojik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi ME USTA, M KARAKUŞ Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 133-146, 2016 | 12 | 2016 |
Çeşitli Nöro-Bilişsel & Nöro-Pedagojik Uygulama ve Modalitelerin Bilişsel Becerilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisi MŞ DEMİR, ME USTA, A YAYLA, N TAŞKIN, Y HASTUNÇ, A Özlem Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 679-696, 2016 | 8 | 2016 |
Meşrutiyetin İlanından, Cumhuriyet Dönemine, Osmanlı Devleti’nde Eğitim Denetimi (1876-1923) https://harranedutr-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/eminusta_harran_edu_tr … F Özmen, E Açıkses, ME Usta, S Uluerler https://harranedutr-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/eminusta_harran_edu_tr …, 2014 | 8* | 2014 |
Eğitim Örgütlerinde Yönetişim Ölçeğinin Geliştirilmesi MS Aslan, ME Usta, S Şen Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 91-121, 2017 | 6 | 2017 |
İBN-İ HALDUN’DAN GÜNÜMÜZE ÖRGÜTLERİN ÇÖKÜŞÜNE DAİR DETERMİNİSTİK BİR YAKLAŞIM Z DEMİRTAŞ, ME USTA Milli Eğitim Dergisi 41 (191), 108-119, 2011 | 6 | 2011 |
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DENETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ME Usta, D Özyurt Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (7), 35-61, 2021 | 5 | 2021 |
Servant-leadership roles of principals on the work alienation perceptions of teachers Y Ünsal, ME Usta African Educational Research Journal 9 (2), 350-366, 2021 | 5 | 2021 |
Şanlıurfa'da görev yapan okul müdürlerinin eğitim ve okul yönetimine yönelik görüşlerinin belirlenmesi ME Usta, M Ozmusul Journal of European Education 7 (1), 1-22, 2017 | 5 | 2017 |
İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Covid19 Sürecinde Yürütülen Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri ME Usta, F Dönmez The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 7 (1 …, 2021 | 4 | 2021 |
1910/1911 Tarihli İlkokul Müfettişlerinin Görevlerine Dair Yönerge’nin Günümüz Eğitim Teftişi Uygulamaları ile Karşılaştırılması ME USTA, F ÖZMEN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 1544-1573, 0 | 4* | |
ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI ME Usta NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES 7, 100-107, 2021 | 3* | 2021 |
An Analysis of 1926 Inspection Legislation Document, Named:" Law about Inspectors of Education Ministry and Their Authorization". ME Usta Educational Research and Reviews 13 (1), 32-50, 2018 | 3 | 2018 |
Investigation of the Relationship between Health Literacy Levels and Health Perceptions of Primary School Teachers ME Usta, F Ersin, S Havlioğlu International Journal of Caring Sciences 14 (3), 2001-2008, 2021 | 2 | 2021 |