Bloom’un gözden geçirilmiş bilişsel alan taksonomisinin Türkiye’de ve uluslararası alanda kabul görme durumu A Arı Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 749-772, 2011 | 176 | 2011 |
Bilişsel alan sınıflamasında yenilenmiş Bloom, SOLO, Fink, Dettmer taksonomileri ve uluslararası alanda tanınma durumları A Arı Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 259-290, 2013 | 142 | 2013 |
Eğitim programı temeller, ilkeler ve sorunlar A Arı Eğitim Yayınevi, 2015 | 116 | 2015 |
Tevhidi tedrisat ve laik eğitim A Arı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 2002 | 107 | 2002 |
İlköğretim İngilizce dersi hedefleri kazanımları SBS soruları ve yazılı sınav sorularının yeni Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi ZS Gökler, A Arı, A Aypay Eğitimde Politika Analizi 1 (2), 114-133, 2012 | 97 | 2012 |
ÖĞRETMENLERE GÖRE PROJE VE PERFORMANS GÖREVLERİNİN UYGULANMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR A Arı Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (34), 32-55, 2010 | 84 | 2010 |
Taşımalı ilköğretim uygulaması uşak örneği A Arı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 2003 | 73 | 2003 |
İlköğretim uygulamalarının değerlendirilmesi (normal, taşımalı ve yatılı ilköğretim okullarının karşılaştırılması) A Arı Milli Eğitim Dergisi 153, 154, 2002 | 70 | 2002 |
Finding Acceptance of Bloom's Revised Cognitive Taxonomy on the International Stage and in Turkey. A Ari Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 767-772, 2011 | 57 | 2011 |
İlkokul birinci sınıfa başlama yaşına ilişkin öğretmen görüşleri A Arı Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (3), 1031-1047, 2014 | 47 | 2014 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi kazanımları ve SBS sorularının yeni Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi A Arı, ZS Gökler X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, 20-30, 2012 | 46 | 2012 |
Üniversite öğretim elemanlarının sorunları A Arı Sosyal Bilimler Dergisi 17, 65-74, 2007 | 38 | 2007 |
Öğretmen adaylarının ilköğretim programıyla ilgili eğitim fakültelerinde kazandıkları bilgi ve beceri düzeylerine ilişkin görüşleri A Arı Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 29, 251-274, 2010 | 36 | 2010 |
Öğrencilerin okul başarılarını etkileyen çeşitli faktörlerin incelenmesi A ARI Milli Eğitim 36 (176), 169-179, 2007 | 36 | 2007 |
Sekizinci sınıf fen ve teknoloji dersine ilişkin ortak sınav sorularının değerlendirilmesi A Arı, T İnci Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 17-50, 2015 | 34 | 2015 |
Normal, taşımalı ve yatılı ilköğretim okullarının karşılaştırılması A Arı Milli Eğitim Dergisi 1 (11), 153-154, 2002 | 33 | 2002 |
The effects of Quizlet on secondary school students’ vocabulary learning and attitudes towards English I Cinar, A Arı Asya Öğretim Dergisi 7 (2), 60-73, 2019 | 32 | 2019 |
İlköğretim Altıncı Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. A ARI Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (2), 2014 | 27 | 2014 |
Pseudomonas aeruginosa kökenlerinin çeşitli antimikrobiklere direnç oranlarının araştırılması O ÖZGENÇ, A URBARLI, M ERDENİZMENLİ, N FİDAN, A ARI İnfeksiyon Dergisi 16 (2), 179-182, 2002 | 27 | 2002 |
BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL OLGUNLUĞU DÜZEYLERİNİN, OKUMA YAZMAYI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ A Arı, E ÖZCAN Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 74-90, 2016 | 26 | 2016 |