Takip et
Ayşe Aytar
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A cross-age study of science student teachers' chemistry attitudes
M Çalık, N Ültay, A Kolomuc, A Aytar
Chemistry Education Research and Practice 16 (2), 228-236, 2015
422015
Investigating prospective primary teachers' pedagogical content knowledge of" effect of human on environment" Subject in the process of teaching practice
M Çalık, A Aytar
Edam, 2013
342013
Disiplinler Arası Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusundaki Gelişimlerine Etkisi*
A Aytar, T Özsevgeç
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 324-357, 2019
332019
Disiplinlerarası fen öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin sürdürülebilir kalkınma konusundaki gelişimlerine etkisi / The effect of interdisciplinary science education on …
A Aytar
Karadeniz Teknik Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Fen …, 2016
332016
Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma
N URSAVAŞ, A AYTAR
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 3 (1), 19-45, 2018
272018
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması/Investigating prospective primary …
A Aytar
Karadeniz Teknik Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim …, 2011
192011
Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study
M Calik, T Ozsevgec, Z Kucuk, A Aytar, H Artun, T Kolayli, Z Kiryak, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 379-383, 2012
92012
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması
M Çalık, A Aytar
82013
Öğretmen adaylarının kamusal entelektüellik düzeylerinin belirlenmesi: Bir ölçek geliştirme çalışması ve ölçeğin uygulanması
T Özsevgeç, A Aytar
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (2), 642-663, 2014
62014
FARKLI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SU İLE İLİŞKİLİ KAZANIMLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
N URSAVAŞ, A AYTAR, E ALPAY
Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 98-113, 2020
52020
Determining the changes in water literacy understanding of teachers brought byaction-oriented water training
N Ursavaş, A Aytar
Current Researches in Environmental Education. Lithuania: SRA Academic …, 2019
52019
The effect of interdisciplinary science education on sustainable development of 7th grade students
A Aytar, T Ozsevgec
HU Journal of Education 34, 324-57, 2019
52019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖK CİSİMLERİ VE UZAYDA YAŞAM KONUSUNA YÖNELİK GÖRÜŞ VE İNANIŞLARI
T ÖZSEVGEÇ, A AYTAR, F ÇELİK, N TOPAKGÖZ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (1), 247-264, 2018
32018
Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime İlişkin Görüşleri
A Aytar, SY Kaptan
Journal of Social Science and Values Education 2 (1), 24-50, 2021
22021
A thematic review of technology embedded science inquiry
M Çalik, B Coştu, N Ültay, A Aytar, H Artun, T Özsevgeç, J Ebenezer, ...
World Conference on New Trends in Science Education, September, 19-23, 2011
22011
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları-I Dersi
A AYTAR, SY KAPTAN
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 88-101, 2021
12021
ENHANCING TEACHERS’WATER LITERACY LEVELS THROUGH ACTION-BASED TRAINING
A Aytar, N URSAVAŞ
International Journal of Eurasian Education and Culture 7 (16), 86-110, 2022
2022
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması
M ÇALIK, A AYTAR
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1579-1605, 2013
2013
Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İnsanın Çevreye Etkisi Konusu İle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Araştırılması
M ÇALIK, A AYTAR
2013
The Prospective Primary Teachers' Laboratory Images and Integration of Technology to theLaboratories
N Ursavaş, A Aytar
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20