A cross-age study of science student teachers' chemistry attitudes M Çalık, N Ültay, A Kolomuc, A Aytar Chemistry Education Research and Practice 16 (2), 228-236, 2015 | 42 | 2015 |
Investigating prospective primary teachers' pedagogical content knowledge of" effect of human on environment" Subject in the process of teaching practice M Çalık, A Aytar Edam, 2013 | 34 | 2013 |
Disiplinler Arası Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusundaki Gelişimlerine Etkisi* A Aytar, T Özsevgeç Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 324-357, 2019 | 33 | 2019 |
Disiplinlerarası fen öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin sürdürülebilir kalkınma konusundaki gelişimlerine etkisi / The effect of interdisciplinary science education on … A Aytar Karadeniz Teknik Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Fen …, 2016 | 33 | 2016 |
Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma N URSAVAŞ, A AYTAR İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 3 (1), 19-45, 2018 | 27 | 2018 |
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması/Investigating prospective primary … A Aytar Karadeniz Teknik Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim …, 2011 | 19 | 2011 |
Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study M Calik, T Ozsevgec, Z Kucuk, A Aytar, H Artun, T Kolayli, Z Kiryak, ... Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 379-383, 2012 | 9 | 2012 |
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması M Çalık, A Aytar | 8 | 2013 |
Öğretmen adaylarının kamusal entelektüellik düzeylerinin belirlenmesi: Bir ölçek geliştirme çalışması ve ölçeğin uygulanması T Özsevgeç, A Aytar Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (2), 642-663, 2014 | 6 | 2014 |
FARKLI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SU İLE İLİŞKİLİ KAZANIMLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ N URSAVAŞ, A AYTAR, E ALPAY Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 98-113, 2020 | 5 | 2020 |
Determining the changes in water literacy understanding of teachers brought byaction-oriented water training N Ursavaş, A Aytar Current Researches in Environmental Education. Lithuania: SRA Academic …, 2019 | 5 | 2019 |
The effect of interdisciplinary science education on sustainable development of 7th grade students A Aytar, T Ozsevgec HU Journal of Education 34, 324-57, 2019 | 5 | 2019 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖK CİSİMLERİ VE UZAYDA YAŞAM KONUSUNA YÖNELİK GÖRÜŞ VE İNANIŞLARI T ÖZSEVGEÇ, A AYTAR, F ÇELİK, N TOPAKGÖZ Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 5 (1), 247-264, 2018 | 3 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime İlişkin Görüşleri A Aytar, SY Kaptan Journal of Social Science and Values Education 2 (1), 24-50, 2021 | 2 | 2021 |
A thematic review of technology embedded science inquiry M Çalik, B Coştu, N Ültay, A Aytar, H Artun, T Özsevgeç, J Ebenezer, ... World Conference on New Trends in Science Education, September, 19-23, 2011 | 2 | 2011 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları-I Dersi A AYTAR, SY KAPTAN Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 88-101, 2021 | 1 | 2021 |
ENHANCING TEACHERS’WATER LITERACY LEVELS THROUGH ACTION-BASED TRAINING A Aytar, N URSAVAŞ International Journal of Eurasian Education and Culture 7 (16), 86-110, 2022 | | 2022 |
Sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması sürecinde insanın çevreye etkisi konusu ile ilgili pedagojik alan bilgilerinin araştırılması M ÇALIK, A AYTAR Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1579-1605, 2013 | | 2013 |
Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İnsanın Çevreye Etkisi Konusu İle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Araştırılması M ÇALIK, A AYTAR | | 2013 |
The Prospective Primary Teachers' Laboratory Images and Integration of Technology to theLaboratories N Ursavaş, A Aytar | | |