Omer KOCAK
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FATİH Projesi kapsamındaki LCD panel etkileşimli tahta uygulamalarına yönelik öğretmen tutumları (Erzincan ili örneği)
Ö Koçak
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
562013
İlköğretimde görev yapan branş öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşleri
A Gülcü, M Solak, S Aydın, Ö Koçak
Electronic Turkish Studies 8 (6), 195-213, 2013
552013
Fatih projesinde kullanılan LCD panel etkileşimli tahta uygulamalarına yönelik öğretmen tutumları
Ö Koçak, A Gülcü
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 1221-1234, 2013
412013
Teachers’ remarks on interactive whiteboard with LCD panel technology
Ö Koçak, A Gülcü
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 1 …, 2013
142013
The educational potential of augmented reality technology: Experiences of instructional designers and practitioners
Ö Koçak, RM Yılmaz, S Küçük, Y Göktaş
Journal of Education and Future 2019 (15), 17-36, 2019
122019
Investigating the status of tablet computers and e-books use of open education faculty students: A case study
Ö Koçak, Ö Yıldırım, E Kurşun, G Yıldırım
International Journal of Distance Education Technologies (IJDET) 14 (2), 49-63, 2016
122016
Examining 21st century skill levels of students and the relationship between skills
Ö Koçak, İ Göksu
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 21 (2), 2020
62020
Üç boyutlu çizgi filmlerin okul öncesi çocukların mekânda konumla ilgili kavram gelişimine etkisi
Ö Koçak
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
62016
Sanal dünyalarda kullanılan öğretim stratejileri, yöntemleri ve teknikleri
Ö Koçak, T Demirel, T Karakuş Yılmaz, Y Göktaş
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 40-51, 2016
52016
Televizyon ve çizgi film: Okul öncesi çocukların ve ebeveynlerinin izleme alışkanlıkları
Ö Koçak, Y Göktaş
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, 2018
42018
The effects of three-dimensional cartoons on pre-school children’s conceptual development in relation to spatial perception
O Kocak, Y Goktas
International Journal of Early Years Education 29 (4), 420-437, 2021
22021
Instructional design studies between 1975 and 2019: A bibliometric analysis
I Goksu, O Kocak, A Gunduz, Y Goktas
International Journal of Online Pedagogy and Course Design (IJOPCD) 11 (1 …, 2021
22021
Ebeveynlerin çizgi filmlere yönelik bakış açılarının ve görüşlerinin incelenmesi
Ö Koçak, Y Göktaş
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 4 (1), 52-73, 2020
22020
The factors affecting academic achievement: A systematic review of meta analyses
Ö Koçak, İ Göksu, Y Göktaş
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (1), 454-484, 2021
12021
Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine yönelik metaforik algıları
İ Goksu, Ö Kocak
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi 9 (2), 125-143, 2020
12020
Öğrencilerin 21. yüzyıl beceri düzeyleri ve beceriler arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ö Koçak, İ Göksu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 772-784, 2020
12020
Çevrimiçi teknolojilerle desteklenen geleneksel öğrenme ortamlarının akademik başarı üzerindeki etkisine genel bakış: Meta analiz
Ö Koçak, Y Göktaş
Pegem Atıf İndeksi, 723-732, 2017
12017
The mediating role of critical thinking and cooperativity in the 21st century skills of higher education students
O Kocak, M Coban, A Aydin, N Cakmak
Thinking Skills and Creativity, 100967, 2021
2021
A systematic literature review of web-based student response systems: Advantages and challenges
O Kocak
Education and Information Technologies, 1-35, 2021
2021
Development and validation of a scale for assessing personal digital content management skills of higher education students
O Kocak
Malaysian Journal of Library & Information Science 26 (2), 69-87, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20