İlköğretim fen bilgisi dersinde kavram haritasıyla ve gruplara kavram haritası çizdirilerek öğretimin öğrenci başarısına ve hatırlamaya etkisi MK Duru PQDT-Global, 2001 | 136 | 2001 |
Sorgulamaya dayalı laboratuvar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuvar algısına tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi MK Duru, S Demir, F Önen, E Benzer M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 25-44, 2011 | 101* | 2011 |
İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Beyin Fırtınası ile Öğretiminin Başarıya, Kavram Öğrenmeye ve Bilişüstü Becerilere Etkisi MK Duru PQDT-Global, 2007 | 48* | 2007 |
The Effect of the Context of Science, Pseudoscience Demarcation on the Science Perceptions of Secondary School Students: The Case of Iridology E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru Education and Science 40 (181), 1-18, 2015 | 22* | 2015 |
Bilimsel okuryazarlıkta ilk adım: Akademik bilgi düzeylerinin bilim, sözde-bilim ayrımı bağlamında geliştirilmesi E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 446-476, 2015 | 17 | 2015 |
Analysis of 2016 LYS and YGS Physics Questions According to Bloom Taxonomy and Outcomes in the Curriculum. HŞ Ayvaci, S Yamak, MK Duru Çukurova University Faculty of Education Journal 47 (2), 2018 | 12 | 2018 |
Elimination by Gamification the 5th Grade Students’ Misconceptions about the Matter and Phase Change. G ÇALGICI, M YILDIRIM, MK DURU Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2020 | 7* | 2020 |
The first step in scientific literacy: improving students’ academic knowledge in the context of science–pseudoscience demarcation E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan Dicle University Ziya Gökalp Education Faculty Journal 24, 446-476, 2015 | 5 | 2015 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ve Öğretimine Yönelik İnanışları MK Duru, H Turgut, H Akçay Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 2011 | 4 | 2011 |
Farklılaştırılmış Öğretimin Kütle ve Ağırlık Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Akademik Başarıya Etkisi G ÇALGICI, MK DURU Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 57 …, 2023 | 1 | 2023 |
Pre-Service Science Teachers' Understanding of Infinity Concept: The Case of Image on Convex Lens MK DURU Journal of Human and Social Sciences 6 (Education Special Issue), 208-237, 2023 | | 2023 |
Examination of pre-service science teachers' model based-content knowledge and knowledge of students’ understanding on chemical bonds T İnaltekin, H Akçay, MK DURU | | 2023 |
The Effect of Brainstroming on Success and Concept Learning in Science Lesson MK DURU, A GÜRDAL Educational Science, 35, 2021 | | 2021 |
Stem Uygulamalarinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlama ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi DY BALTABIYIK, MK DURU Araştırma ve Deneyim Dergisi 6 (1), 22-33, 2021 | | 2021 |
Ortaöğretim FİZİK 9. Sınıf U Yıldırım, O KARAMUSTAFAOĞLU, S DEĞİRMENCİ, MK DURU, ... Devlet Kitapları, 2015 | | 2015 |
Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ve Öğretimine Dair İnanışları TURGUT H., AKÇAY H., DURU M. K. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 …, 2008 | | 2008 |
Prospective Science Teachers’ Perceptions About Physics Laboratory Environment H Turgut, MK Duru XIII. IOSTE Symposium, 2008 | | 2008 |