Follow
Mehmet Kürşad Duru
Mehmet Kürşad Duru
Marmara Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim fen bilgisi dersinde kavram haritasıyla ve gruplara kavram haritası çizdirilerek öğretimin öğrenci başarısına ve hatırlamaya etkisi
MK Duru
PQDT-Global, 2001
1362001
Sorgulamaya dayalı laboratuvar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuvar algısına tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
MK Duru, S Demir, F Önen, E Benzer
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 25-44, 2011
101*2011
İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Beyin Fırtınası ile Öğretiminin Başarıya, Kavram Öğrenmeye ve Bilişüstü Becerilere Etkisi
MK Duru
PQDT-Global, 2007
48*2007
The Effect of the Context of Science, Pseudoscience Demarcation on the Science Perceptions of Secondary School Students: The Case of Iridology
E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru
Education and Science 40 (181), 1-18, 2015
22*2015
Bilimsel okuryazarlıkta ilk adım: Akademik bilgi düzeylerinin bilim, sözde-bilim ayrımı bağlamında geliştirilmesi
E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 446-476, 2015
172015
Analysis of 2016 LYS and YGS Physics Questions According to Bloom Taxonomy and Outcomes in the Curriculum.
HŞ Ayvaci, S Yamak, MK Duru
Çukurova University Faculty of Education Journal 47 (2), 2018
122018
Elimination by Gamification the 5th Grade Students’ Misconceptions about the Matter and Phase Change.
G ÇALGICI, M YILDIRIM, MK DURU
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2020
7*2020
The first step in scientific literacy: improving students’ academic knowledge in the context of science–pseudoscience demarcation
E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan
Dicle University Ziya Gökalp Education Faculty Journal 24, 446-476, 2015
52015
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ve Öğretimine Yönelik İnanışları
MK Duru, H Turgut, H Akçay
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 2011
42011
Farklılaştırılmış Öğretimin Kütle ve Ağırlık Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Akademik Başarıya Etkisi
G ÇALGICI, MK DURU
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 57 …, 2023
12023
Pre-Service Science Teachers' Understanding of Infinity Concept: The Case of Image on Convex Lens
MK DURU
Journal of Human and Social Sciences 6 (Education Special Issue), 208-237, 2023
2023
Examination of pre-service science teachers' model based-content knowledge and knowledge of students’ understanding on chemical bonds
T İnaltekin, H Akçay, MK DURU
2023
The Effect of Brainstroming on Success and Concept Learning in Science Lesson
MK DURU, A GÜRDAL
Educational Science, 35, 2021
2021
Stem Uygulamalarinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlama ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
DY BALTABIYIK, MK DURU
Araştırma ve Deneyim Dergisi 6 (1), 22-33, 2021
2021
Ortaöğretim FİZİK 9. Sınıf
U Yıldırım, O KARAMUSTAFAOĞLU, S DEĞİRMENCİ, MK DURU, ...
Devlet Kitapları, 2015
2015
Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ve Öğretimine Dair İnanışları
TURGUT H., AKÇAY H., DURU M. K.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 …, 2008
2008
Prospective Science Teachers’ Perceptions About Physics Laboratory Environment
H Turgut, MK Duru
XIII. IOSTE Symposium, 2008
2008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17