Yeni ilköğretim 1. kademe Türkçe programının değerlendirilmesi İ Şahin İlköğretim Online 6 (2), 284-304, 2007 | 138 | 2007 |
İlk Okuma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yönetimiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması İ Şahin, S İnci, H Turan, Ö Apak Milli Eğitim 35 (171), 109-129, 2006 | 83 | 2006 |
Yeni ilköğretim birinci kademe fen ve teknoloji programının değerlendirilmesi İ Şahin Milli Eğitim Dergisi 177, 181-207, 2008 | 55 | 2008 |
The effect of native speaker teachers of English on the attitudes and achievement of learners İ Şahin Journal of language and linguistic studies 1 (1), 29-42, 2005 | 55 | 2005 |
Curriculum assessment: Constructivist primary mathematics curriculum in Turkey İ Şahin International Journal of Science and Mathematics Education 8, 51-72, 2010 | 47 | 2010 |
Social sources of failure in education: The case in East and Southeast Turkey I Sahin, Y Gülmez Social indicators research 49 (1), 83-113, 2000 | 44 | 2000 |
Yeni ilköğretim birinci kademe fen ve teknoloji programının Stake'in uygunluk modeliyle değerlendirilmesi İ Şahin, H Turan, Ö Apak XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri Özet Kitapçığı, 2005 | 35 | 2005 |
Postmodern çağ & hümanist eğitim İ Şahin XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 34 | 2004 |
Efficiency of education: The case in eastern and south-eastern Turkey İ Şahin, Y Gümez Social Indicators Research 49, 213-236, 2000 | 34 | 2000 |
Assessment of new Turkish curriculum for grade 1 to 5 İ Şahin Elementary Education Online 6 (2), 284-284, 2020 | 28 | 2020 |
KÜRESELLEŞME, DİJİTAL TEKNOLOJİ VE EĞİTİM'DE YENİ YAKLAŞIMLAR İ ŞAHİN Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (4), 2003 | 27 | 2003 |
Cultural responsiveness of school curriculum and students' failure in Turkey I Şahin Interchange 34, 383-420, 2003 | 17 | 2003 |
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri, akademik başarıları, rutin olan ve rutin olmayan problemlerdeki test başarıları arasındaki ilişkilerin analizi İ Arslan Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 11 | 2019 |
Türkiye’deki sağlık eğitiminin Finlandiya, Amerika (New Jersey ve Massachusetts), Kanada (Saskatchewan) sağlık eğitimleriyle karşılaştırılması İ Şahin, E Özata Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 606-623, 2009 | 11 | 2009 |
Yeni Fen ve Teknoloji Programının Kuramsal Yapısının İrlanda, Yeni Zelanda, Kanada ve New Jersey (ABD) Fen Eğitimi Programlarıyla Karşılaştırılması İ Şahin, E Özata Erginer, E.(Edi.), XVI. National Educational Science Congress 2, 245-253, 2007 | 11 | 2007 |
2005 İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının hedefler ve içerik açısından farklı ülkelerin programlarıyla karşılaştırılması EÖ Yücel Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi 23 (1), 293-310, 2010 | 9 | 2010 |
Alternatif Okullar: Demokratik Değerler Okulu İ Şahin, H Turan XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 8 | 2004 |
Cultural sensitiveness of school goals and students’ failure in Turkey I Sahin International Journal of Progressive Education 2 (2), 22-42, 2006 | 6 | 2006 |
Çoklu zekâ, baskın beyin, yetenek ve kaygı değişkenleri için korelasyon çalışması İ Şahin, Y Ulusoy, H Turan XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler. Denizli: Pamukkale …, 2005 | 6 | 2005 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri ve Boş Zaman Değerlendirme Tercihlerinin Değerlendirilmesi (Kocaeli Örneği) H TURAN, İ ŞAHİN, EN ALTIN Electronic Turkish Studies 13 (19), 2018 | 4 | 2018 |