Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inançları üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi E ÜLTAY, ŞM ULUDUZ Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 129-143, 2018 | 9 | 2018 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin “kütle ve ağırlık” kavramlarına yönelik yanılgılarının giderilmesinde kavram karikatürünün etkisi LC Özsevgeç, E Yurtbakan, Ş Uludüz Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 7 (1), 51-67, 2019 | 6 | 2019 |
Sınıf öğretmeni adaylarının fen okuryazarlık düzeyleri ile fen öğretimi öz yeterlik inançlarının karşılaştırılması ŞM Uludüz Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 6 | 2017 |
Re-designing Micro-Teaching to Lessen Anxiety in the Process: The Pre-Service Teachers’ Views FÖ KARATAŞ, C CENGİZ, Ş MERVE ULUDÜZ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020 | 2 | 2020 |
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Teknoloji Uygulamaları ve Tasarımına İlişkin Öğretmen Görüşleri E Ültay, ŞM ULUDÜZ Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 512-535, 2016 | 2 | 2016 |
Öğretim sürecinde endişenin azaltılması için mikro-öğretimin yeniden düzenlenmesi: Öğretmen adaylarının görüşleri FÖ KARATAŞ, C CENGİZ, ŞM ULUDÜZ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020 | 1 | 2020 |
Perception and Reality: Two Dimensions of Scientific Literacy Measures FÖ Karataş, F Orçan, S Çelik, ŞM Uludüz, BT Bektaş, S Akaygün Journal of Turkish Science Education 19 (1), 129-143, 2022 | | 2022 |