Takip et
sule merve uluduz
sule merve uluduz
Trabzon Üniversitesi
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi öz yeterlik inançları üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi
E Ültay, ŞM Uluduz
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 37 (1), 129-143, 2018
162018
Sınıf öğretmeni adaylarının fen okuryazarlık düzeyleri ile fen öğretimi öz yeterlik inançlarının karşılaştırılması
ŞM Uludüz
Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi. Giresun Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2017
122017
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin “kütle ve ağırlık” kavramlarına yönelik yanılgılarının giderilmesinde kavram karikatürünün etkisi
LC Özsevgeç, E Yurtbakan, Ş Uludüz
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 7 (1), 51-67, 2019
112019
Perception and Reality: Two Dimensions of Scientific Literacy Measures
FÖ Karataş, F Orçan, S Çelik, ŞM Uludüz, BT Bektaş, S Akaygün
Journal of Turkish Science Education 19 (1), 129-143, 2022
52022
Re-designing micro-teaching to lessen anxiety in the process: The Pre-service teachers’ views
FÖ Karataş, C Cengiz, ŞM Uludüz
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020
52020
A thematic review of STEM education for disadvantaged students
ŞM Uludüz, M Çalik
Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education 22 (4 …, 2022
42022
Fen bilimleri dersi kapsaminda teknoloji uygulamalari ve tasarimina iliskin sinif ögretmenlerinin Görüsleri/Primary teachers' opinion on technological practices and designs in …
E Ültay, SM Uludüz
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 512, 2016
42016
Öğretim sürecinde endişenin azaltılması için mikro-öğretimin yeniden düzenlenmesi: Öğretmen adaylarının görüşleri
FÖ Karataş, C Cengiz, ŞM Uludüz
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020
32020
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Teknoloji Uygulamaları ve Tasarımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
E Ültay, ŞM Uludüz
Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 512-535, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–9