Takip et
Resul ÇELİK
Resul ÇELİK
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Covid-19 and its Reflection to Consumer Behavior
SU Divanoglu, R Çelik
MODERN ECONOMY, 365, 2020
14*2020
POLITICAL COMMUNICATION; A CONCEPTUAL EVALUATION
R ÇELİK
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences …, 2021
42021
Siyasal Pazarlama Uygulamalarının Seçmen Tercihleri Üzerine Etkileri (Ankara İli Örneği)
R Çelik
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ 14 (1), 47-66, 2022
22022
Dijital Pazarlamaya Giriş
R ÇELİK
Dijital Pazarlama 1, 1-18, 2021
22021
A conceptual research on the evaluation of rural tourism and organic farm potential in Gaziantep.
M Sürme, M Özdemir, A Akmaz, R Çelİk
Journal of Academic Social Science Studies, 409-416, 2018
22018
Evaluation of Mersin province tourism potential by content analysis
A Akmaz, R Çelik, T Dağlioğlu
European Journal of Physical Education and Sport Science, 2017
22017
A research to determine the effect of entrepreneurship attitude and education on entrepreneurial intention
E Ince, A Kale, A Akmaz, R Çelik
The Journal of High Technology Management Research 34 (2), 100475, 2023
2023
İnternet üzerinden satın alma niyetinin tüketici teknoloji kabul modeli ile araştırılması; kuşaklar arasındaki ilişkiler üzerine bir araştırma
R Çelik
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023
2023
Digitalization in Healthcare-Mobile Health (M-Health) Applications
A Eşiyok, S Uslu Divanoğlu, R Çelik
Aksaray Üniversitesi 2023 Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler …, 2023
2023
BRAND AWARENESS AND LOYALTY IN SPORTS MARKETING: AN IMPLEMENTATION IN AKSARAY UNIVERSITY FACULTY OF SPORTS SCIENCES
SU Divanoğlu, U Tuba, R Çelik
Journal of Positive School Psychology, 2265-2274, 2022
2022
YENİ NESİL PAZARLAMA TÜRÜ; WEBİNAR PAZARLAMASI
R Çelik, S Divanoğlu Uslu
SSS 7 (83), 2320-2327, 2021
2021
Sağlık Kurumlarında Dijitalleşme
Divanoglu Sevilay, Çelik Resul
Sağlık Kurumlarında Güncel Konular 1, 61, 2021
2021
POLITICAL MARKETING PROCESS AND USE OF SOCIAL MEDIA
Sevilay USLU DİVANOĞLU, Resul ÇELİK
PERSPECTIVES ON MODERN ECONOMY 11, 315-332, 2020
2020
GİRİŞİMCİLİKTE TEMEL KAVRAMLAR VE GİRİŞİMCİLİĞİN NEDENLERİ
A ABDULLAH, Ç HÜSEYİN, ÇELİK RESUL
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE KAVRAMSAL VE UYGULAMALI ARAŞTIRMALAR, 11, 2020
2020
AİLE İŞLETMELERİNDE BÜYÜME STRATEJİLERİ
Resul ÇELİK, Hüseyin ÇİÇEKLİOĞLU
AİLE İŞLETMELERİNDE STRATEJİK YÖNETİM 1, 97-118, 2020
2020
YENİ BİR LİDERLİK YAKLAŞIMI: ÇEVİK LİDERLİK
Resul ÇELİK, Leyla İÇERLİ
Yönetim ve Organizasyon Araştırmaları 1, 87-101, 2020
2020
Mersin Gelincik Tepesinin Yamaç Paraşütü Potansiyelinin SWOT analizi ile incelenmesi
GÜLER OZAN,AKMAZ ABDULLAH, ÇELİK RESUL
THE THIRD INTERNATIONAL CONGRESS ON FUTURE OF TOURISM: Innovation …, 2019
2019
GAZİANTEP İLİ KIRSAL TURİZM VE ORGANİK TARIM POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ARAŞTIRMA
A AKMAZ, MSMÖR ÇELİK
The Journal of Academic Social Science Studies 9 (73), 409-416, 2019
2019
İŞKOLİKLİK İLE PRESENTEEİSM İLİŞKİLİ MİDİR?
ÇİÇEKLİOĞLU HÜSEYİN,ÇELİK RESUL
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİKBİLİMLER KONGRESİ 1 (3), 209-224, 2018
2018
ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME İLE İŞKOLİKLİK İLİŞKİSİ:BİR ALAN ARAŞTIRMASI
ÇİÇEKLİOĞLU HÜSEYİN,ÇELİK RESUL
III. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİKBİLİMLER KONGRESİ 1 (3), 192-208, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20