THE EFFECTS OF INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS'SCIENCE PROCESS SKILLS AND SCIENCE ATTITUDES. R Ergül, Y Şımşeklı, S Çaliş, Z Özdılek, Ş Göçmençelebı, M Şanli Bulgarian Journal of Science & Education Policy 5 (1), 2011 | 455 | 2011 |
Bilimsel yayınları takip eden ve teknoloji kullanan ilköğretim öğrencilerinin fen dersinde öğrendiklerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri bakımından karşılaştırılması Şİ GÖÇMENÇELEBİ, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 287-296, 2011 | 51 | 2011 |
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde verilen biyoloji bilgilerini kullanma ve günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri Ş İlkörücü Göçmençelebi Uludağ Üniversitesi, Bursa, 2007 | 51 | 2007 |
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi biyoloji konularını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin başarıya etkisi Ş İlkörücü-Göçmençelebi, M Özkan Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 525-530, 2009 | 37 | 2009 |
Learning and reasoning styles of pre service teachers’: inductive or deductive reasoning on science and mathematics related to their learning style C Arslan, SI Göcmencelebi, MS Tapan Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2460-2465, 2009 | 32 | 2009 |
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde öğrendikleri biyoloji bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerini ölçmeye yönelik bir ölçek geliştirme … Ş İlkörücü-Göçmençelebi, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 121-132, 2010 | 22 | 2010 |
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi biyoloji konularını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin başarıya etkisi Ş GÖÇMENÇELEBİ İLKÖRÜCÜ, M ÖZKAN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 525-530, 2009 | 21 | 2009 |
The effects of parent-involved science activities on basic science process skills of the children in the age group of 5-6 G Yılmaz, Ş İlkörücü, S Çepni Pegem Journal of Education and Instruction 8 (4), 879-903, 2018 | 16 | 2018 |
Analyzing students’ conceptualization through their drawings Ş İlkörücü-Göçmençelebi, MS Tapan Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2681-2684, 2010 | 16 | 2010 |
The Effect of the Critical Thinking Based 4 MAT Instruction Applied in Science Education on Critical Thinking Dispositions. S Ilkorucu, MS Tapan Broutin, M Boyaci Journal of Turkish Science Education 19 (2), 641-659, 2022 | 10 | 2022 |
İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik başarısına etkisi ve öğrencilerin yönteme ilişkin görüşleri A Gülsar, MS Tapan-broutın, Ş İlkörücü Kastamonu Education Journal 26 (6), 1961-1970, 2018 | 6 | 2018 |
Students’ understanding of the natural world: how do sixth grade students perceive the flower S Ilkörücü Göçmençelebi Contemporary science education research: learning and assessment, Ankara …, 2009 | 6 | 2009 |
İlköğretim matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının matematiksel düşünme düzeyleri Ç ARSLAN, Ş İLKÖRÜCÜ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 156-166, 2017 | 5 | 2017 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAĞ VE SOL BEYİN BÖLGELERİNE VE EĞİTİMLE OLAN İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ME AR, Ş İLKÖRÜCÜ Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 675-691, 2016 | 5 | 2016 |
Evaluating Primary School Students' Deep Learning Approach To Science Lessons. Şİ Göçmençelebi, M Özkan, N Bayram International Online Journal of Educational Sciences 4 (3), 2012 | 5 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının feni öğrenme anlayışlarının öğrenme yaklaşımları açısından değerlendirilmesi Ş İlkörücü Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 5 (3), 138-154, 2017 | 4 | 2017 |
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi. Ş Ilkörücü, Ç Arslan Bartin University Journal of Faculty of Education 6 (3), 2017 | 4 | 2017 |
Evaluation of Pre-service Science Teachers' Conceptions of Learning Science through Approaches to Learning Ş İLKÖRÜCÜ JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR …, 2017 | 4 | 2017 |
Does the use of technology and reading scientific publications affect the ability to relate science lesson knowledge to daily life a comparative study of turkish primary school … Şİ Göçmençelebi, M Özkan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Journal of Uludag University …, 2011 | 4 | 2011 |
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde verilen biyoloji bilgilerini kullanma ve günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri Ş İlkörücü Göçmençelebi Yayımlanmış Doktora Tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bursa, 2007 | 4 | 2007 |