Follow
Şirin İlkörücü
Şirin İlkörücü
Bursa Uludağ Üniversitesi
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
THE EFFECTS OF INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHING ON ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS'SCIENCE PROCESS SKILLS AND SCIENCE ATTITUDES.
R Ergül, Y Şımşeklı, S Çaliş, Z Özdılek, Ş Göçmençelebı, M Şanli
Bulgarian Journal of Science & Education Policy 5 (1), 2011
4532011
Bilimsel yayınları takip eden ve teknoloji kullanan ilköğretim öğrencilerinin fen dersinde öğrendiklerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri bakımından karşılaştırılması
Şİ GÖÇMENÇELEBİ, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 287-296, 2011
512011
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde verilen biyoloji bilgilerini kullanma ve günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri
Ş İlkörücü Göçmençelebi
Uludağ Üniversitesi, Bursa, 2007
502007
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi biyoloji konularını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin başarıya etkisi
Ş İlkörücü-Göçmençelebi, M Özkan
Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 525-530, 2009
372009
Learning and reasoning styles of pre service teachers’: inductive or deductive reasoning on science and mathematics related to their learning style
C Arslan, SI Göcmencelebi, MS Tapan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2460-2465, 2009
322009
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde öğrendikleri biyoloji bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerini ölçmeye yönelik bir ölçek geliştirme …
Ş İlkörücü-Göçmençelebi, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 121-132, 2010
222010
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi biyoloji konularını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin başarıya etkisi
Ş GÖÇMENÇELEBİ İLKÖRÜCÜ, M ÖZKAN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 525-530, 2009
212009
Analyzing students’ conceptualization through their drawings
Ş İlkörücü-Göçmençelebi, MS Tapan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2681-2684, 2010
162010
The effects of parent-involved science activities on basic science process skills of the children in the age group of 5-6
G Yılmaz, Ş İlkörücü, S Çepni
Pegem Journal of Education and Instruction 8 (4), 879-903, 2018
152018
The Effect of the Critical Thinking Based 4 MAT Instruction Applied in Science Education on Critical Thinking Dispositions.
S Ilkorucu, MS Tapan Broutin, M Boyaci
Journal of Turkish Science Education 19 (2), 641-659, 2022
102022
İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik başarısına etkisi ve öğrencilerin yönteme ilişkin görüşleri
A Gülsar, MS TAPAN-BROUTIN, Ş İLKÖRÜCÜ
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 1961-1970, 2018
62018
Students’ understanding of the natural world: how do sixth grade students perceive the flower
S Ilkörücü Göçmençelebi
Contemporary science education research: learning and assessment, Ankara …, 2009
62009
İlköğretim matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının matematiksel düşünme düzeyleri
Ç ARSLAN, Ş İLKÖRÜCÜ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 156-166, 2017
52017
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAĞ VE SOL BEYİN BÖLGELERİNE VE EĞİTİMLE OLAN İLİŞKİSİNE YÖNELİK BİLGİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ME AR, Ş İLKÖRÜCÜ
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 675-691, 2016
52016
Evaluating Primary School Students' Deep Learning Approach To Science Lessons.
Şİ Göçmençelebi, M Özkan, N Bayram
International Online Journal of Educational Sciences 4 (3), 2012
52012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının feni öğrenme anlayışlarının öğrenme yaklaşımları açısından değerlendirilmesi
Ş İlkörücü
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 5 (3), 138-154, 2017
42017
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi.
Ş Ilkörücü, Ç Arslan
Bartin University Journal of Faculty of Education 6 (3), 2017
42017
Evaluation of Pre-service Science Teachers' Conceptions of Learning Science through Approaches to Learning
Ş İLKÖRÜCÜ
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR …, 2017
42017
Does the use of technology and reading scientific publications affect the ability to relate science lesson knowledge to daily life a comparative study of turkish primary school …
Şİ Göçmençelebi, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi [Journal of Uludag University …, 2011
42011
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersinde verilen biyoloji bilgilerini kullanma ve günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri
Ş İlkörücü Göçmençelebi
Yayımlanmış Doktora Tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bursa, 2007
42007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20