Follow
sinem güdüm
sinem güdüm
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi
Verified email at marmara.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklam Yönetimi
N Tosun, NT Uraltaş, A Nas, B Özkaya, S Güdüm, B Ertürk, M Dönmez, ...
332018
SANAL YAŞAMLAR VE BİLGİSAYAR OYUNLARINDA PAZARLANAN ŞİDDET.
S GÜDÜM
Journal of International Social Research 9 (42), 1986-1992, 2016
102016
‘Süper’Avm İçin ‘Hiper’Teknoloji Kullanımı
S Güdüm, A Anıl Deniz
92011
Yeni Medya Reklamcılığında Değişen Kontrol Metodları ve Siber Propaganda
S Güdüm
Yayınlanmamış Doktora Tezi. İstanbul: Marmara Üniversitesi SBE, 2014
72014
Yeni Medyada Post-Modern Tüketici ve Siber-Simulasyonda Gerçeklik
S Güdüm
İletişim Çalışmaları (Editör: Prof. Dr. Filiz Aydoğan) 1, 111-126, 2015
42015
HİPERGERÇEKLİK ÇAĞINDA MEDYA VE TÜKETİM
S GÜDÜM, ED ERDİNÇ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 8 (1 …, 2023
32023
Dijital Düzen: Simülasyonda Tüketim ve Yeni Gerçeklik Üzerine
S Güdüm
32021
SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM
S GÜDÜM
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Dergisi (UHIVE), 222-236, 2016
32016
A Critical Approach to Product Placement in Comedy: Seinfeld Case
S Güdüm
International Journal of Trend in Research and Development (IJTRD), 36-41, 2017
22017
Intellectual property rights in the European Union and the evolution of trademarks together with the" exhaustion of rights principle" in scope of the Customs Union
S Güdüm
Marmara Üniversitesi, 1998
21998
Jekyll & Hyde Online: A Critical Analysis on Consumption of the Self Through Advertisements Promoting Transhumanism
S Güdüm
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi 12 (44), 11-21, 2021
12021
Metaverse Kapsamında Oyun-içi Reklam Uygulamaları: Sandbox Alpha 2 Örneği
S GÜDÜM, ED ERDİNÇ
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 203-233, 2022
2022
Viral Reklamlarda ‘Selfie’Aracılığıyla İmaj Oluşumu, Narsizm ve Öz-Tüketime Eleştirel Bir Bakış
S Güdüm
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 12 (46), 68-82, 2021
2021
USING ANTHROPOMORPHISM IN MOVIES FOR PROMOTING HUMANOID ROBOTS IN THE AGE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE: EX-MACHINA MOVIE.
S GÜDÜM
Diyalektolog-Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
2020
Influencer Marketing and Redefining Fame in Social Media Advertisements
S Güdüm
Desecrating Celebrity. Proceedings of the IV International Celebrity Studies …, 2019
2019
AŞK VE SİBER EVLİLİKLERİN OYUNİÇİ REKLAMLARDAKİ YANSIMALARI
S GÜDÜM, T KAYA
ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES, 2018
2018
Women in Technology: Google Women Tech-Makers Case
S Güdüm
Metu/ Knowledge and Politisc in Gender and Women Studies, 979, 2015
2015
Yeni Medya Çağı nda Küresel Kimlikler ve Cinsiyetin İş Hayatına Etkileri Global Identities in the Era of New Media and Effects of Gender in the Workplace
S Güdüm
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18