Takip et
FATİH BOZBAYINDIR
FATİH BOZBAYINDIR
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okullarda adil olmayan uygulamalar ve etkileri
H Özgan, F Bozbayındır
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 66-85, 2011
852011
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN STATÜSÜNÜ ETKİLEYEN UNSURLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ TEMELİNDE İNCELENMESİ
F Bozbayındır
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 2076-2104, 2019
602019
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri*
F Bozbayındır, M Kara
Sakarya University Journal of Education (SUJE) 7 (2), 336-349, 2017
582017
Öğretmenlerin ruhsal liderlik algıları ile motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi
H Özgan, LBABF Bozbayındır
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 70-83, 2013
472013
İlköğretim kademesinde görev yapan öğretmenlerin örgütsel sinizim düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
B Çetin, H ÖZGAN, F BOZBAYINDIR
Akademik Bakış Dergi, 2013
352013
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
F Bozbayındır, A Sedat
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 293-311, 2018
252018
A Study on Shared Leadership and Positive Psychological Capitals of Teachers at Primary and Secondary Shools
N Çobanoğlu, F Bozbayındır
Universal Journal of Educational Research 7 (5), 1265-1274, 2019
182019
The Relationship between the Time Management Skills and Cyberloafing Behavior of School Administrators: A Quantitative Analysis.
F Bozbayindir
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (3), 178-199, 2019
172019
Ortaöğretim Kurumlarında Örgütsel Sinizmin Nedenleri ve Etkileri
F BOZBAYINDIR, E KAYABAŞI
Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (1), 211-227, 2013
17*2013
An investigation of dispositional resistance, change-specific resistance and change-related information: The case of the “4+ 4+ 4” educational reform in Turkey
M Kalman, F Bozbayindir
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research 7 (2), 125-155, 2017
162017
Okul yöneticilerinin okul gelişim modeli ile ilgili görüşleri
F Bozbayındır, S Alev
OPUS International Journal of Society Researches 15 (24), 2640-2673, 2020
152020
Aday öğretmenlerin okul kavramına ilişkin algıları: Bir metafor çalışması
M Kara, F Bozbayındır
Anatolian Turk Education Journal 1 (1), 18-34, 2019
122019
Öğretmenlerin genel öz yeterlilik algıları, izlenim yönetimi taktikleri kullanımları ve duygusal emek davranışları arasındaki ilişki
S Alev, F Bozbayındır
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 1788-1807, 2018
122018
Developing of a school transparency scale: A study on validity and reliability
F BOZBAYINDIR
International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2020
112020
An Analysis of the Relationship Between the General Self-efficacy Perceptions of Teachers and Their Political Skill Levels
F Bozbayındır, S Alev
International Journal of Progressive Education 15 (2), 65-77, 2019
112019
MÜZAKERE BECERİLERİ ÖLÇEGİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
H Özgan, Ç Çelik, F BOZBAYINDIR
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (36), 65-76, 2011
112011
İlköğretim okulu müdürlerinin müzakere becerilerinin incelenmesi
H Özgan, Ç Celik, F Bozbayındır
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 95-103, 2010
112010
Türkiye'de yeni kurulan kamu üniversitelerindeki kurumsallaşmanın incelenmesi
F Bozbayındır
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
102014
An examination on the opinions of teachers regarding the use of impression management tactics
F Bozbayindir
Journal of Theoretical Educational Science 13 (1), 232-250, 2020
92020
The analysis of the relationship between self-efficacy, proactive personality and openness to change perceptions teachers
F Bozbayındır, S Alev
İnönü Üniversitesi, 2018
92018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20