Okullarda adil olmayan uygulamalar ve etkileri H Özgan, F Bozbayındır Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 66-85, 2011 | 85 | 2011 |
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN STATÜSÜNÜ ETKİLEYEN UNSURLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ TEMELİNDE İNCELENMESİ F Bozbayındır Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 2076-2104, 2019 | 60 | 2019 |
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri* F Bozbayındır, M Kara Sakarya University Journal of Education (SUJE) 7 (2), 336-349, 2017 | 58 | 2017 |
Öğretmenlerin ruhsal liderlik algıları ile motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi H Özgan, LBABF Bozbayındır Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 70-83, 2013 | 47 | 2013 |
İlköğretim kademesinde görev yapan öğretmenlerin örgütsel sinizim düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi B Çetin, H ÖZGAN, F BOZBAYINDIR Akademik Bakış Dergi, 2013 | 35 | 2013 |
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi F Bozbayındır, A Sedat İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 293-311, 2018 | 25 | 2018 |
A Study on Shared Leadership and Positive Psychological Capitals of Teachers at Primary and Secondary Shools N Çobanoğlu, F Bozbayındır Universal Journal of Educational Research 7 (5), 1265-1274, 2019 | 18 | 2019 |
The Relationship between the Time Management Skills and Cyberloafing Behavior of School Administrators: A Quantitative Analysis. F Bozbayindir Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (3), 178-199, 2019 | 17 | 2019 |
Ortaöğretim Kurumlarında Örgütsel Sinizmin Nedenleri ve Etkileri F BOZBAYINDIR, E KAYABAŞI Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (1), 211-227, 2013 | 17* | 2013 |
An investigation of dispositional resistance, change-specific resistance and change-related information: The case of the “4+ 4+ 4” educational reform in Turkey M Kalman, F Bozbayindir REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research 7 (2), 125-155, 2017 | 16 | 2017 |
Okul yöneticilerinin okul gelişim modeli ile ilgili görüşleri F Bozbayındır, S Alev OPUS International Journal of Society Researches 15 (24), 2640-2673, 2020 | 15 | 2020 |
Aday öğretmenlerin okul kavramına ilişkin algıları: Bir metafor çalışması M Kara, F Bozbayındır Anatolian Turk Education Journal 1 (1), 18-34, 2019 | 12 | 2019 |
Öğretmenlerin genel öz yeterlilik algıları, izlenim yönetimi taktikleri kullanımları ve duygusal emek davranışları arasındaki ilişki S Alev, F Bozbayındır Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 1788-1807, 2018 | 12 | 2018 |
Developing of a school transparency scale: A study on validity and reliability F BOZBAYINDIR International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2020 | 11 | 2020 |
An Analysis of the Relationship Between the General Self-efficacy Perceptions of Teachers and Their Political Skill Levels F Bozbayındır, S Alev International Journal of Progressive Education 15 (2), 65-77, 2019 | 11 | 2019 |
MÜZAKERE BECERİLERİ ÖLÇEGİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI H Özgan, Ç Çelik, F BOZBAYINDIR Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (36), 65-76, 2011 | 11 | 2011 |
İlköğretim okulu müdürlerinin müzakere becerilerinin incelenmesi H Özgan, Ç Celik, F Bozbayındır Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 95-103, 2010 | 11 | 2010 |
Türkiye'de yeni kurulan kamu üniversitelerindeki kurumsallaşmanın incelenmesi F Bozbayındır Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 10 | 2014 |
An examination on the opinions of teachers regarding the use of impression management tactics F Bozbayindir Journal of Theoretical Educational Science 13 (1), 232-250, 2020 | 9 | 2020 |
The analysis of the relationship between self-efficacy, proactive personality and openness to change perceptions teachers F Bozbayındır, S Alev İnönü Üniversitesi, 2018 | 9 | 2018 |