Follow
Şehnaz Nigar Çelik
Şehnaz Nigar Çelik
Verified email at yyu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
İngilizce öğretmen adayı olan ve İngilizce öğretmeni olmayı planlayan üniversite öğrencilerinin İngilizce öz yeterlik algıları
HB Memduhoğlu, ŞN Çelik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2015
302015
A comparative study of language learning strategies used by monolingual and bilingual learners
A Yayla, I Kozikoglu, SN Celik
European Scientific Journal 12 (26), 2016
192016
Ortaöğretim İngilizce Ders Kitabı Breeze 9 Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Müfettiş Görüşleri
ŞN Çelik
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
192011
Student teachers’ and university students’ planning to be teachers sense of self efficacy beliefs towards English
HB Memduhoğlu, ŞN Çelik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 17-32, 2015
162015
Türkiye’de uygulanan ingilizce öğretmen yetiştirme programları üzerine karşılaştırmalı bir değerlendirme
ŞN Çelik, S Kasap
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1010-1031, 2019
72019
Türkiye’de Uygulanan İngilizce Öğretmenliği Lisans Eğitim Programının, Öğrenci, Öğretim Elemanı ve İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
ŞN Çelik
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van: yayınlanmamış doktora tezi, 2019
52019
ULAKBİM TR-dizinde taranan eğitim dergilerinde Covid-19 salgınıyla ilgili makalelerin incelenmesi
G Zırhlıoğlu, ŞN Çelik
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 275-299, 2021
22021
The Evaluation of the English Language Teacher Education Program in Turkey.
SN Çelik, HB Memduhoglu
International Journal of Educational Methodology 8 (4), 833-851, 2022
12022
Critical Pedagogy in Turkish Education System: Academicians' Opinions
ŞN Çelik
International Journal of Educational Research Review 8 (4), 916-931, 0
1
Critical Pedagogy in Turkish Education System: The Opinions of Academicians.
ŞN Çelik
International Journal of Educational Research Review (IJERE) 8 (4), 2023
2023
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: sözleşmeli okullar ve Türkiye'de uygulanabilirliği
HB Memduhoğlu, MM Mazlum, ŞN Çelik
2018
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği
HB Memduhoğlu, MM Mazlum, ŞN Çelik
EJERCongress, 2018
2018
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: paideia okullarının Türkiye'de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri
HB Memduhoğlu, ŞN Çelik, MM Mazlum
2018
Comparative analysis of Syrian refugee students’ and Turkish students’ metaphorical perceptions of English learning
HB Memduhoğlu, ŞN Çelik, S Koç
2017
Yüzüncü Yıl Üniversitesi’nde öğrenim gören Suriyeli sığınmacı öğrencilerin eğitime ilişkin görüşleri: Umutlar, sorunlar ve beklentiler
HB Memduhoğlu, S Koç, ŞN Çelik
2017
Evaluation of 4th Grade English Coursebook in Terms of Teachers’ Views
K YAĞIZEL, ŞN Çelik
The Universal Academic Research Journal 5 (3), 153-167, 0
Türkiyede uygulanan İngilizce öğretmenliği lisans eğitim programının öğrenci, öğretim elemanı ve İngilizce öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
ŞN Çelik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0
Metalinguistics: Sapir-Whorf Hypothesis
S Kasap, ŞN Çelik, B Dağdemir
Social and Education, 45, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18