İngilizce öğretmen adayı olan ve İngilizce öğretmeni olmayı planlayan üniversite öğrencilerinin İngilizce öz yeterlik algıları HB Memduhoğlu, ŞN Çelik İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2015 | 30 | 2015 |
A comparative study of language learning strategies used by monolingual and bilingual learners A Yayla, I Kozikoglu, SN Celik European Scientific Journal 12 (26), 2016 | 19 | 2016 |
Ortaöğretim İngilizce Ders Kitabı Breeze 9 Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Müfettiş Görüşleri ŞN Çelik Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 19 | 2011 |
Student teachers’ and university students’ planning to be teachers sense of self efficacy beliefs towards English HB Memduhoğlu, ŞN Çelik İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 17-32, 2015 | 16 | 2015 |
Türkiye’de uygulanan ingilizce öğretmen yetiştirme programları üzerine karşılaştırmalı bir değerlendirme ŞN Çelik, S Kasap Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1010-1031, 2019 | 7 | 2019 |
Türkiye’de Uygulanan İngilizce Öğretmenliği Lisans Eğitim Programının, Öğrenci, Öğretim Elemanı ve İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi ŞN Çelik Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van: yayınlanmamış doktora tezi, 2019 | 5 | 2019 |
ULAKBİM TR-dizinde taranan eğitim dergilerinde Covid-19 salgınıyla ilgili makalelerin incelenmesi G Zırhlıoğlu, ŞN Çelik Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 275-299, 2021 | 2 | 2021 |
The Evaluation of the English Language Teacher Education Program in Turkey. SN Çelik, HB Memduhoglu International Journal of Educational Methodology 8 (4), 833-851, 2022 | 1 | 2022 |
Critical Pedagogy in Turkish Education System: Academicians' Opinions ŞN Çelik International Journal of Educational Research Review 8 (4), 916-931, 0 | 1 | |
Critical Pedagogy in Turkish Education System: The Opinions of Academicians. ŞN Çelik International Journal of Educational Research Review (IJERE) 8 (4), 2023 | | 2023 |
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: sözleşmeli okullar ve Türkiye'de uygulanabilirliği HB Memduhoğlu, MM Mazlum, ŞN Çelik | | 2018 |
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği HB Memduhoğlu, MM Mazlum, ŞN Çelik EJERCongress, 2018 | | 2018 |
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: paideia okullarının Türkiye'de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri HB Memduhoğlu, ŞN Çelik, MM Mazlum | | 2018 |
Comparative analysis of Syrian refugee students’ and Turkish students’ metaphorical perceptions of English learning HB Memduhoğlu, ŞN Çelik, S Koç | | 2017 |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi’nde öğrenim gören Suriyeli sığınmacı öğrencilerin eğitime ilişkin görüşleri: Umutlar, sorunlar ve beklentiler HB Memduhoğlu, S Koç, ŞN Çelik | | 2017 |
Evaluation of 4th Grade English Coursebook in Terms of Teachers’ Views K YAĞIZEL, ŞN Çelik The Universal Academic Research Journal 5 (3), 153-167, 0 | | |
Türkiyede uygulanan İngilizce öğretmenliği lisans eğitim programının öğrenci, öğretim elemanı ve İngilizce öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi ŞN Çelik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
Metalinguistics: Sapir-Whorf Hypothesis S Kasap, ŞN Çelik, B Dağdemir Social and Education, 45, 0 | | |