Eğitimsel Oyunla Öğretimin Fen Bilgisi Dersi" Güneş Sistemi ve Gezegenler" Konusunda Akademik Başarı Üzerine Etkisi F ÖREN ŞAŞMAZ, D AVCI ERDURAN Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 67-76, 2004 | 131 | 2004 |
Öğretmen adaylarının okul deneyimi derslerine yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değerlendirilmesi FŞ Ören, ÖS Sevinç, E Erdoğmuş Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 15 (2), 217-246, 2009 | 90 | 2009 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının alternatif ölçme-değerlendirme yaklaşımlarına yönelik öz-yeterlilik düzeyleri ve görüşleri FŞ ÖREN, Ü Ormancı, E Evrekli Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (3), 1675-1698, 2011 | 69 | 2011 |
Dramanın ilköğretimde kullanılabilirliğine yönelik sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri: Demirci Eğitim Fakültesi örneği Ü ORMANCI, F ŞAŞMAZ ÖREN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 43 (1), 165-191, 2010 | 67 | 2010 |
Analoji ve araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımı temelli rehber materyal geliştirme çalışması:‘Madde ve Değişim’öğrenme alanı FS Ören, Ü Ormancı, T Babacan, S Koparan, T Çiçek Kuramsal eğitimbilim dergisi 4 (2), 2011 | 53 | 2011 |
Analoji ve araştırma temelli öğrenme yaklaşımına dayalı rehber materyal uygulaması ile buna yönelik öğrenci görüşleri F Ören, Ü Ormancı, T Babacan, T Çiçek, S Koparan Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 33-53, 2010 | 51 | 2010 |
Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Etkili Araçlar Vee ve I Diyagramları N TATAR, H KORKMAZ, F ŞAŞMAZ ÖREN | 51 | 2007 |
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Görüşlerinin Analizi F Şaşmaz Ören, T Yılmaz, M Güçlü Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 189-201, 2012 | 50 | 2012 |
Seventh grade students' perceptions of using concept cartoons in science and technology course FŞ Ören, G Meriç International Journal of Education in Mathematics Science and Technology 2 …, 2014 | 48 | 2014 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAM KARİKATÜRÜ OLUŞTURMA BECERİLERİNİN DERECELİ PUANLAMA ANAHTARIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ FS ÖREN Education Sciences 4 (3), 994-1016, 2009 | 41 | 2009 |
Öğretmen Adaylarının Kavram Karikatürü Oluşturma Becerilerinin Dereceli Puanlama Anahtarıyla Değerlendirilmesi F Şaşmaz Ören E-Journal of New World Sciences Academy 4 (3), 994-1016, 2009 | 41* | 2009 |
An Application about Pre-Service Teachers' Development and Use of Worksheets and an Evaluation of Their Opinions about the Application. F Sasmaz Oren, U Ormanci Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 263-270, 2012 | 40 | 2012 |
Fen ve teknoloji dersinde kavram karikatürleriyle desteklenmiş bilimsel hikâyeler temelli rehber materyal geliştirme çalışması F Şaşmaz-Ören, T Yılmaz Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 130-141, 2013 | 35 | 2013 |
Assessment of concept cartoons: an exemplary study on scoring Ü Ormancı, F Şaşmaz-Ören Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3582-3589, 2011 | 33 | 2011 |
İlköğretim 7. sınıf fen bilgisi dersinde öğrenme halkası yaklaşımının öğrencilerin tutumları üzerine etkisi FŞ Ören, R Tezcan İlköğretim Online 8 (1), 103-118, 2009 | 33 | 2009 |
Classroom teacher candidates’ opinions related to using drama in primary school: An example of Demirci faculty of education Ü Ormanci, ŞÖ Fatma Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 43 (1), 165-192, 2010 | 32 | 2010 |
İlköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin kavram karikatürleri, kavram haritası, çizimler ve görüşmeler … A Tokiz Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 31 | 2013 |
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri-I N Tatar, F Şaşmaz Ören Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (3), 781-798, 2009 | 31 | 2009 |
İlköğretim 7. Sınıf Fen Bilgisi Dergisinde Öğrenme Halkası Yaklaşımının, Öğrencilerin Başarı ve Mantıksal Düşünme Yetenekleri Üzerine Etkisi FŞ Ören, R Tezcan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 427-446, 2008 | 31 | 2008 |
An analysis of pre-service teachers’ drawings about the digestive system in terms of their gender, grade levels, and opinions about the method and subject Ü Ormancı, FŞ Ören International Journal of Biology 1 (1), 1-22, 2011 | 29* | 2011 |