E-öğrenme ortamlarında tasarım özelliklerinin öğrencilerin başarısı ve bilişsel yüklenme düzeylerine etkisi B Taşkin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 11 | 2011 |
Selecting Suitable COTS Games in STEAM Game Store to Promote Intrinsic Motivation and Computational Thinking Skills. Ö Demir, B TAŞKIN, SS Seferoğlu Journal of Educational Technology 17 (2), 2020 | 2 | 2020 |
Kendi kendine öğrenme bağlamında bilgisayar okuryazarlığının incelenmesi: Bilişsel etnografik çalışma B Taşkin Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 2 | 2019 |
Usability evaluation of the mobile application of centralized hospital appointment system (CHAS) B Taşkın, Hİ Coşkun, H Tüzün User Centric E-Government: Challenges and Opportunities, 231-248, 2018 | 2 | 2018 |
Karmaşık Bir Bilişsel Süreç: Karar Verme B TAŞKIN, M ERDEM TOJET, 2017 | 2 | 2017 |
EĞİTSEL SÜREÇLERİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ B TAŞKIN, SS SEFEROĞLU Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 32 (2), 821-834, 2023 | | 2023 |
Analysis of Computer Literacy Education in Terms of Self-Directed Learning B Taşkın, H Tüzün Conference Proceedings. The Future of Education 2015, 2015 | | 2015 |
Examining Where We Are in Affective Computing to Predict Where We Will Be Ö DEMİR, B TAŞKIN, S SEFEROĞLU | | |
BÖTE Öğrencilerinin Karar Verme Süreçleri Üzerine B TAŞKIN, M ERDEM | | |
The Friendship between Computer Games and Codes: Examining COTS Games’ Potential for Enhancing Coding Skills Ö DEMİR, B TAŞKIN, S SEFEROĞLU | | |
Analysis of educational processes in terms of socio-cultural features B Taşkın, H TÜZÜN | | |
Analysis of Computer Literacy Education in Terms of Self-Directed Learning and Cultural Features B Taşkın, H Tüzün | | |