COVID-19 Salgınında Üniversite Öğrencilerinin Depresyon Düzeylerinin Sosyal Medya Bağımlılığı Üzerindeki Rolünün İncelenmesi: Bir Yapısal Eşitlik Modeli M Dikmen Bağımlılık Dergisi 22 (1), 20-30, 0 | 49* | |
Bilgisayar destekli eğitimin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisinin meta-analizi: son 10 yılda yapılan çalışmaların incelenmesi M Dikmen, M Tuncer | 48 | 2018 |
Öğrenme stilleri ile öğrenmeye yönelik tutum arasındaki ilişki M Dikmen, M Şimşek, M Tuncer | 39 | 2018 |
Akademisyenlerin siber zorbalığa yönelik algıları ve mücadele etme yöntemleri M Dikmen, M Tuncer | 38 | 2017 |
EFL Learners’ Foreign Language Learning Anxiety and Language Performance: A Meta-Analysis Study M Dikmen International Journal of Contemporary Educational Research 8 (3), 206-222, 2021 | 35 | 2021 |
İnternet bağımlılığının aile ilişkilerine etkisi M Dikmen, M Tuncer | 26 | 2018 |
İşbirlikli öğrenmenin başarıya etkisi: Çalışma grubu ile etki büyüklüğü arasındaki ilişkiye dair bir meta analiz çalışması M Tuncer, M Dikmen Journal of Human Sciences 14 (1), 473-485, 2017 | 23 | 2017 |
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmen adaylarının bilgisayar öz-yeterlik algıları ile siber zorbalık duyarlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi M Dikmen Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Yeditepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015 | 18 | 2015 |
Mindfulness, Problem-solving Skills and Academic Achievement: Do Perceived Stress Levels Matter? M Dikmen Journal of Theoretical Educational Science 15 (1), 42-63, 2022 | 17 | 2022 |
A meta-analysis of effects of computer assisted education on students’ academic achievement: A-10-year review of achievement effect M Dikmen, M Tuncer Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 (1), 97-121, 2018 | 17 | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ OKURYAZARLIK ÖZ-YETERLİKLERİ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI M TUNCER, M DİKMEN Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 310-325, 2018 | 16 | 2018 |
CİNSİYETİN TEKNO-PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN META ANALİZ YÖNTEMİYLE ARAŞTIRILMASI. M TUNCER, M DİKMEN Firat University Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 28 (1), 2018 | 16* | 2018 |
Öğretmen adaylarının bilgisayar kullanımına ilişkin öz-yeterlik algısı ile siber zorbalık duyarlılığı arasındaki ilişkinin incelenmesi M Dikmen, A Çağlar İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (31), 261-277, 2017 | 16* | 2017 |
Does gamification affect academic achievement? A meta-analysis of studies conducted in Turkey: Does gamification affect academic achievement? M Dikmen International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 3001-3020, 2021 | 15 | 2021 |
The effect of cooperative learning on academic achievement: A meta-analysis on the relationship between the study group size and effect size İşbirlikli öğrenmenin başarıya … M Tuncer, M Dikmen Journal of Human Sciences 14 (1), 473-485, 2017 | 14 | 2017 |
Üniversite öğrencilerinin üstbiliş düşünme beceri algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Fırat Üniversitesi Örneği) M Dikmen, M Tuncer | 13 | 2018 |
PISA 2015’e katılan öğrencilerin PISA’ya ilişkin görüşleri M Dikmen, M Şimşek, M Tuncer | 13* | 2018 |
Öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi M Dikmen, F BAHADIR, AE AKMENÇE Journal of Educational Reflections 2 (1), 24-37, 2018 | 13 | 2018 |
Test anxiety in online exams: scale development and validity M Dikmen Current Psychology, 1-13, 2022 | 12 | 2022 |
The Mediating Role of Medical Students' Attitudes towards Distance Education in the Relationship between E-Learning Styles and Academic Achievements. M Dikmen Journal of Educational Issues 6 (2), 351-373, 2020 | 12 | 2020 |