Follow
NİHAT GÜREL KAHVECİ
NİHAT GÜREL KAHVECİ
Istanbul University - Cerrahpasa
Verified email at iuc.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
A study on the development of a mathematics creativity scale
S Akgul, NG Kahvecı
Eurasian Journal of Educational Research 16 (62), 2016
762016
Use of integrated curriculum model (ICM) in social studies: Gifted and talented students’ conceptions
NG Kahveci, Ö Atalay
Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 91-112, 2015
412015
Pre-service teachers’ conceptions on use of social media in social studies education
NG Kahveci
International Journal of Progressive Education 11 (1), 82-100, 2015
242015
Gifted and talented students’ perceptions on their schooling: A survey study
NG Kahveci, S Akgül
Gifted and Talented International 29 (1-2), 79-91, 2014
212014
Genel liselerde karşılaşılan disiplin sorunlarının uzamsal incelenmesi: İstanbul’dan bir ilçe örneği
NG Kahveci
Educational Policy Analysis and Strategic Research 7 (1), 64-92, 2012
212012
The relationship between mathematical creativity and intelligence: a study on gifted and general education students
NG Kahveci, S Akgul
Gifted and Talented International 34 (1-2), 59-70, 2019
182019
Altering depth and complexity in the science curriculum for the gifted: results of an experiment
BS Çalıkoğlu, NG Kahveci
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 2015
132015
FARKLILAŞTIRILMIŞ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINA ETKİSİ
S CAMCI ERDOĞAN, NG KAHVECİ
HAYEF Journal of Education 12 (1), 191-207, 2015
102015
Farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin tutumlarına etkisi
SC Erdoğan, NG Kahveci
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 191-207, 2015
92015
Duygusal ve sosyal gelişim dersi
U Davaslıgil, S Emir, A Konik, N Kahveci, MZ Leana-Taşcılar, Ö Atalay, ...
Ankara: Talim Terbiye Kurulu, 2012
92012
Düşünme becerileri dersi
U Davaslıgil, S Emir, A Konik, N Kahveci, MZ Leana-Taşcılar, Ö Atalay, ...
Ankara: Talim Terbiye Kurulu, 2012
92012
Developing a model to explain the mathematical creativity of gifted students
S Akgül, NG Kahveci
European Journal of Education Studies, 2017
72017
An experimental study on effectiveness of Integrated Curriculum Model (ICM) in social studies education for gifted and talented learners
O Atalay, NG Kahveci
Educational Research and Reviews 10 (8), 1049-1062, 2015
72015
Inclusion of newspapers in social studies for gifted students: A phenomenological study
NG Kahveci
International Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 2020
32020
Fen eğitiminin üstün zekâlı (özel yetenekli) öğrenciler için farklılaştırması
SC Erdoğan, NG Kahveci
Pegem Atıf İndeksi, 109-128, 2017
32017
A summer camp experience of primary student: Let's learn astronomy, explore the space summer camp.
H Aktamis, E Acar, G Unal Coban
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 16 (1), 2015
32015
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrenciler için Kanıt Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi
NG Kahveci
Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme 1, 313-331, 2019
22019
Development of an Attitude Scale Towards Art-Integrated Social Studies Course
C Çakır, NG Kahveci
Journal of History Culture and Art Research 12 (2), 55-72, 2023
2023
USBES V 2016 uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu: bildiriler kitabı
S İnan, B Tarman, M Aydın, A Kesten, E Dinç, T Kodal, İ Acun, M Açıkalın, ...
Pamukkale Üniversitesi Yayınları, 2016
2016
FARKLILASTIRILMIS FEN VE TEKNOLOJI ÖGRETIMININ ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLI ÖGRENCILERIN TUTUMLARINA ETKISI
SC Erdogan, NG Kahveci
Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 263, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20