Takip et
ayşıl ağaya
ayşıl ağaya
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Ayrı Okullar: Amerika’daki Üstün Yetenekliler Okullarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
M Çitil, S Ersoy, M Özdemir-Kılıç, A Ağaya
Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 257-280, 2020
82020
Comparative analysis of gifted centers
A Ağaya, TAN Sema
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-19, 2023
32023
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Sergiledikleri Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları
A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 384-409, 2023
22023
Özel Yetenek Merkezlerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi
A Ağaya, S Tan
Ozel Egitim Dergisi 24 (3), 435-453A, 2023
12023
Üstün Yetenekliler Danışmanlık Modelleri: Çocuklar, Ergenler ve Genç Yetişkinler
A Ağaya
Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 531-534, 2020
12020
Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Benlik Algılarında Büyük Balık Küçük Gölet Etkisi: Bir Sistematik Alanyazın Taraması
A Ağaya, S Tan
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 43 (1), 139-182, 2024
2024
Çocuklar İçin Felsefe ile İlgili Akademik Yayınların Bibliyometrik Haritalama Analizi
E Kahraman, A Ağaya, S Akgül
Ege Eğitim Dergisi 25 (2), 133-150, 2024
2024
Kapsayıcı Sınıflarda Öğretimin Farklılaştırılması ve Zenginleştirilmesi
A Ağaya, S Şakar
Eğiten Kitap, 2022
2022
Ergenlerde Duygu Düzenleme Becerisi, Algılanan Ebeveyn Kontrolü ve Siber (SANAL) Zorbalık Statülerinin Okula Bağlanma Düzeylerini Yordayıcılığı
A Ağaya
PQDT-Global, 2021
2021
Ergenlerde duygu düzenleme becerisi, algılanan ebeveyn kontrolü ve siber (sanal) zorbalık statülerinin okula bağlanma düzeylerini yordayıcılığı
B Duy, A Ağaya
Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
2021
EBEVEYNLER TANILAMA SÜRECİNİN NERESİNDE?
S Kavruk, A Ağaya, Ş Kılınç
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA VE DUYGU DÜZENLEME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A Ağaya, M Çitil
Üstün Zekâlı/Yeteneklilerin Eğitiminde Mentörlük Programlarının Kullanılmasına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
A AĞAYA, Ş KILINÇ, A KAN
ÜSTÜN YETENEK VE ÇALIŞAN BELLEK İLE İLGİLİ BİLİMSEL YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
E Kahraman, A Ağaya
ÜSTÜN ZEKÂLI/YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE MENTÖRLÜK PROGRAMLARININ KULLANILMASINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
A Ağaya, Ş Kılınç, A Kan
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MİZAH TARZLARIYLA AKRAN ZORBALIĞI STATÜLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
A Ağaya, M Çitil
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN ÇOKLU REGRESYON VE ARACILIK TEMELLİ İNCELENMESİ
A AĞAYA, D BİBER, F AKDAĞ, M ÇİTİL
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Zenginleştirme Uygulamalarının Etkisi: Bir Sistematik Literatür Taraması
Ş Kılınç, A Ağaya
Yurtdışındaki Özel Yetenek Merkezlerinin Karşılaştırılması
A Ağaya, S Tan
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Yaşadıkları Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları
A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20