Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Ayrı Okullar: Amerika’daki Üstün Yetenekliler Okullarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi M Çitil, S Ersoy, M Özdemir-Kılıç, A Ağaya Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 257-280, 2020 | 6 | 2020 |
Comparative analysis of gifted centers A Ağaya, TAN Sema Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-19, 2023 | 3 | 2023 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Sergiledikleri Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 384-409, 2023 | 2 | 2023 |
Üstün Yetenekliler Danışmanlık Modelleri: Çocuklar, Ergenler ve Genç Yetişkinler A Ağaya Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 531-534, 2020 | 1 | 2020 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Benlik Algılarında Büyük Balık Küçük Gölet Etkisi: Bir Sistematik Alanyazın Taraması A Ağaya, S Tan Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 43 (1), 139-182, 2024 | | 2024 |
Çocuklar İçin Felsefe ile İlgili Akademik Yayınların Bibliyometrik Haritalama Analizi E Kahraman, A Ağaya, S Akgül Ege Eğitim Dergisi 25 (2), 133-150, 2024 | | 2024 |
Özel Yetenek Merkezlerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi A Ağaya, S Tan Ozel Egitim Dergisi 24 (3), 435-453A, 2023 | | 2023 |
Kapsayıcı Sınıflarda Öğretimin Farklılaştırılması ve Zenginleştirilmesi A Ağaya, S Şakar Eğiten Kitap, 2022 | | 2022 |
Ergenlerde Duygu Düzenleme Becerisi, Algılanan Ebeveyn Kontrolü ve Siber (SANAL) Zorbalık Statülerinin Okula Bağlanma Düzeylerini Yordayıcılığı A Ağaya PQDT-Global, 2021 | | 2021 |
Ergenlerde duygu düzenleme becerisi, algılanan ebeveyn kontrolü ve siber (sanal) zorbalık statülerinin okula bağlanma düzeylerini yordayıcılığı B Duy, A Ağaya Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
EBEVEYNLER TANILAMA SÜRECİNİN NERESİNDE? S Kavruk, A Ağaya, Ş Kılınç | | |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA VE DUYGU DÜZENLEME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A Ağaya, M Çitil | | |
Üstün Zekâlı/Yeteneklilerin Eğitiminde Mentörlük Programlarının Kullanılmasına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi A AĞAYA, Ş KILINÇ, A KAN | | |
ÜSTÜN YETENEK VE ÇALIŞAN BELLEK İLE İLGİLİ BİLİMSEL YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ E Kahraman, A Ağaya | | |
ÜSTÜN ZEKÂLI/YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE MENTÖRLÜK PROGRAMLARININ KULLANILMASINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ A Ağaya, Ş Kılınç, A Kan | | |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MİZAH TARZLARIYLA AKRAN ZORBALIĞI STATÜLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A Ağaya, M Çitil | | |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLANMA DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN ÇOKLU REGRESYON VE ARACILIK TEMELLİ İNCELENMESİ A AĞAYA, D BİBER, F AKDAĞ, M ÇİTİL | | |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Zenginleştirme Uygulamalarının Etkisi: Bir Sistematik Literatür Taraması Ş Kılınç, A Ağaya | | |
Yurtdışındaki Özel Yetenek Merkezlerinin Karşılaştırılması A Ağaya, S Tan | | |
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Yaşadıkları Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil | | |