ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI. N GÖKYER, F ÖZER Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014 | 43* | 2014 |
Eğitim kurumlarının stratejik plan geliştirme ve uygulama sürecinde karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri İB ARABACI, A NAMLI, M ZİNCİRLİ, Ö Fulya Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1453-1470, 2015 | 20 | 2015 |
Üniversite öğrencilerinin psikolojik sermaye, sınıf bağlılığı ve okula yabancılaşma algıları arasındaki ilişkinin analizi F Atila İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 15 | 2019 |
Factors Affecting University Students' Learned Helplessness. N DEMIRBILEK, F ATILA International Online Journal of Educational Sciences 13 (3), 2021 | 7 | 2021 |
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI N DEMİRBİLEK, F ATİLA Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 415-430, 2021 | 7 | 2021 |
Okul yöneticisi ve öğretmenlerin bakış açısıyla uzaktan öğretim kavramı N Demirbilek, HAN Ferhat, H DEMIRTAS, F ATİLA İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 446-470, 2021 | 7 | 2021 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN SANAL KAYTARMA KAVRAMI N DEMİRBİLEK, F ATİLA Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 196-222, 2021 | 5 | 2021 |
Distance Education Concept from School Administrator and Teachers' Perspective. N Demirbilek, H Demirtaş, F Han, F Atila Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021 | 4 | 2021 |
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDEKİ KARİYER GELİŞTİRME VE ÖDÜLLENDİRME SORUNUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ N Gökyer, F Özer Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and …, 2015 | 4* | 2015 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sınıf Bağlılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Analizi F ATİLA Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 30-42, 2023 | 3 | 2023 |
Psikolojik Sermaye Algıları Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması F ATİLA, B DÖNMEZ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 515-538, 2022 | 2 | 2022 |
The Concept of Social Justice from the Perspective of University Students N Demirbilek, F Atila, C Korkmaz Education Quarterly Reviews 4 (3), 2021 | 2 | 2021 |
A QUALITATIVE STUDY ON UNDERGRADUATES’PSYCHOLOGICAL CAPITAL CLASS CONNECTEDNESS AND SCHOOL ALIENATION F Atila Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (BUSBED) 13 (25), 399-416, 2023 | 1 | 2023 |
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ORTAOKULLARDA SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ F ATİLA Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 64-86, 2022 | 1 | 2022 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZORUNLU UZAKTAN EĞİTİMİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN ÖNERİLERİ N DEMİRBİLEK, F ATİLA Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 820-832, 2021 | 1 | 2021 |
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Sermaye, Sınıf Bağlılığı ve Okula Yabancılaşmaları Arasındaki İlişkinin Analizi F ATİLA, B DÖNMEZ Milli Eğitim Dergisi 52 (237), 279-318, 2023 | | 2023 |
Examination of Undergraduates' Perceptions of Psychological Capital, Classroom Connectedness and School Alienation*. F Atila, B Dönmez Turkish Studies-Educational Sciences 18 (2), 2023 | | 2023 |
INVESTIGATION OF SOCIAL LOAFING BEHAVIORS IN SECONDARY SCHOOLS ACCORDING TO TEACHERS'VIEWS. F ATİLA Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2022 | | 2022 |
THE EFFECT OF SCHOOL MANAGERS'DECISION AVOID BEHAVIOR ON WORK STRESS: THE INTERMEDIATE ROLE OF PROGRESSION TENDENCIES N DEMİRBİLEK, F HAN, F ATİLA International Journal of Education Technology and Scientific Researches 7 …, 2022 | | 2022 |
Psychological Capital Perception Scale: A Scale Development Study. F ATİLA, B DÖNMEZ Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 23 (1), 2022 | | 2022 |