Takip et
Dr. Fulya ATİLA
Dr. Fulya ATİLA
Milli Eğitim Bakanlığı
ogr.inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARI.
N GÖKYER, F ÖZER
Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014
43*2014
Eğitim kurumlarının stratejik plan geliştirme ve uygulama sürecinde karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
İB ARABACI, A NAMLI, M ZİNCİRLİ, Ö Fulya
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (4), 1453-1470, 2015
202015
Üniversite öğrencilerinin psikolojik sermaye, sınıf bağlılığı ve okula yabancılaşma algıları arasındaki ilişkinin analizi
F Atila
İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
152019
Factors Affecting University Students' Learned Helplessness.
N DEMIRBILEK, F ATILA
International Online Journal of Educational Sciences 13 (3), 2021
72021
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
N DEMİRBİLEK, F ATİLA
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 415-430, 2021
72021
Okul yöneticisi ve öğretmenlerin bakış açısıyla uzaktan öğretim kavramı
N Demirbilek, HAN Ferhat, H DEMIRTAS, F ATİLA
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 446-470, 2021
72021
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN SANAL KAYTARMA KAVRAMI
N DEMİRBİLEK, F ATİLA
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 196-222, 2021
52021
Distance Education Concept from School Administrator and Teachers' Perspective.
N Demirbilek, H Demirtaş, F Han, F Atila
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021
42021
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDEKİ KARİYER GELİŞTİRME VE ÖDÜLLENDİRME SORUNUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
N Gökyer, F Özer
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and …, 2015
4*2015
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sınıf Bağlılık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Analizi
F ATİLA
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 30-42, 2023
32023
Psikolojik Sermaye Algıları Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
F ATİLA, B DÖNMEZ
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 515-538, 2022
22022
The Concept of Social Justice from the Perspective of University Students
N Demirbilek, F Atila, C Korkmaz
Education Quarterly Reviews 4 (3), 2021
22021
A QUALITATIVE STUDY ON UNDERGRADUATES’PSYCHOLOGICAL CAPITAL CLASS CONNECTEDNESS AND SCHOOL ALIENATION
F Atila
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (BUSBED) 13 (25), 399-416, 2023
12023
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ORTAOKULLARDA SOSYAL KAYTARMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
F ATİLA
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 64-86, 2022
12022
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZORUNLU UZAKTAN EĞİTİMİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN ÖNERİLERİ
N DEMİRBİLEK, F ATİLA
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 820-832, 2021
12021
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Sermaye, Sınıf Bağlılığı ve Okula Yabancılaşmaları Arasındaki İlişkinin Analizi
F ATİLA, B DÖNMEZ
Milli Eğitim Dergisi 52 (237), 279-318, 2023
2023
Examination of Undergraduates' Perceptions of Psychological Capital, Classroom Connectedness and School Alienation*.
F Atila, B Dönmez
Turkish Studies-Educational Sciences 18 (2), 2023
2023
INVESTIGATION OF SOCIAL LOAFING BEHAVIORS IN SECONDARY SCHOOLS ACCORDING TO TEACHERS'VIEWS.
F ATİLA
Dicle University Journal of Ziya Gokalp Education Faculty, 2022
2022
THE EFFECT OF SCHOOL MANAGERS'DECISION AVOID BEHAVIOR ON WORK STRESS: THE INTERMEDIATE ROLE OF PROGRESSION TENDENCIES
N DEMİRBİLEK, F HAN, F ATİLA
International Journal of Education Technology and Scientific Researches 7 …, 2022
2022
Psychological Capital Perception Scale: A Scale Development Study.
F ATİLA, B DÖNMEZ
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 23 (1), 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20