Koronavirüs (Covıd-19) pandemi sürecinin getirisi olan uzaktan eğitimin etkililiği üzerine bir çalışma M BAŞARAN, E DOĞAN, E KARAOĞLU, E ŞAHİN Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 368-397, 2020 | 407 | 2020 |
A study on effectiveness of distance education, as a return of Coronavirus (COVID-19) pandemic process M Başaran, E Doğan, E Karaoğlu, E Şahin Academia Journal of Educational Research 5 (2), 368-397, 2020 | 56 | 2020 |
Evaluation of Preschool Education Program According to CIPP Model. M Basaran, B Dursun, HD Gur Dortok, G Yilmaz Pedagogical Research 6 (2), 2021 | 44 | 2021 |
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin teknoloji kullanım durumlarının incelenmesi M Başaran, IG Ülger, M Demirtaş, K Elif, C Geyik, ÖF Vural OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4619-4645, 2021 | 44 | 2021 |
Okul öncesi eğitimde STEM yaklaşımının uygulanabilirliği (eylem araştırması) M Başaran Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 33 | 2018 |
İlkokul Öğrencilerinin STEM’e İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi M ÖZYURT, BK KAYIRAN, M BAŞARAN Turkish Studies 13 (4), 65-82, 2018 | 27 | 2018 |
Proje tabanlı öğretim sürecinde etwinning faaliyeti’nin öğretmenlerin mesleki gelişimlerine yansıması M Başaran, Z Kaya, N Akbaş, N Yalçın Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 6 (3), 373-392, 2020 | 20 | 2020 |
Okul öncesi eğitimde STEM yaklaşımının uygulanabilirliği (eylem araştırması)(Yayımlanmamış Doktora Tezi) M Başaran Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gaziantep, 2018 | 19 | 2018 |
Reflection of eTwinning Activity on Teachers' Professional Development in Project-Based Teaching Process M BAŞARAN, K Zehra, N AKBAŞ, N YALÇIN Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 6 (3), 373-392, 2020 | 18 | 2020 |
The effect of project-based STEAM activities on the social and cognitive skills of preschool children M Başaran, E Bay Early Child Development and Care 193 (5), 679-697, 2023 | 13 | 2023 |
The reasons for teachers’ preference for Master’s degree: Teachers’ preference for Master’s degree ÖF Vural, M Başaran International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 589-613, 2021 | 13 | 2021 |
Development of inquiry based teaching self-efficacy scale for stem+ s education: Validity and reliability study Hİ Yıldırım, MBECE Yokuş International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 42-57, 2020 | 13 | 2020 |
Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education in Engineering and the Social Sciences: Implications for High School Mathematics Curriculum M Başaran, G Özalp, İ Kalender, C Alacacı EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (2), 405-420, 2015 | 11 | 2015 |
Test for assessing coding skills in early childhood D Kalyenci, Ş Metin, M Başaran Education and Information Technologies 27 (4), 4685-4708, 2022 | 9 | 2022 |
Teachers’ metaphoric perceptions of covid-19 and school in the process of covid-19 SD Ulaş, Hİ Kurt, S Bayındır, Ö Cihan, ÖF Vural, M Başaran Biruni Üniversitesi, 2021 | 8 | 2021 |
A meta-thematic analysis of using technology-mediated gamification tools in the learning process F Candan, M Başaran Interactive Learning Environments, 1-17, 2023 | 7 | 2023 |
AR-GE ÇALIŞMALARININ OKULLAR ÜZERİNE ETKİSİNİN ERASMUS+ PROJELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ M BAŞARAN, S KUMRU, A Derya, F KAYIKLIK, ÖF VURAL Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 7 (3), 183-200, 2021 | 7 | 2021 |
Koronavirüs (Covid-19) pandemi sürecinin getirisi olan uzaktan eğitimin etkililiği üzerine bir çalışma (A study on effectiveness of distance education, as a return of … M Başaran, E Doğan, E Karaoğlu, E Şahin | 7 | 2020 |
ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜRECİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRETMEN PERFORMANSI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: BİR RUBRİK ÇALIŞMASI B BAĞÇEÇİ, M BAŞARAN, E DOĞAN, A ŞAHİN International Journal of Current Approaches in Language, Education and …, 2020 | 6 | 2020 |
Scientix the community for science education in Europe M Stone Publisher: European Schoolnet (EUN Partnership AIBSL), 6, 2014 | 6 | 2014 |