Follow
Hilal Cengiz
Title
Cited by
Cited by
Year
Plastiksiz Kasım Kampanyası: Genç Tüketicilerin Tek Kullanımlık Plastik Kullanımına Yönelik Tutum ve Davranışlarının İncelenmesi
M Burucuoğlu, H Cengiz, MK Gökmen, GA Paşaoğlu, S Uzun, F Serdar
Alanya Akademik Bakış 9 (1), 63-79, 2025
2025
FOMO’NUN SOSYAL MEDYA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN AKIŞ DENEYİMİ VE MARKA-BENLİK UYUMU ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
H Cengiz, ÖÖ Tektaş
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (2), 891-914, 2024
2024
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞE DOĞRU İLERLEMEK: PLASTİKSİZ KASIM KAMPANYASININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
M Burucuoğlu, H Cengiz, MK Gökmen, GA PAşaoğlu, S Uzun, F Serdar
27. Pazarlama Kongresi, Erzurum 1, 11-23, 2024
2024
Bir Sürdürülebilir Tüketim Hikayesi: Plastiksiz Kasım Kampanyası
H Cengiz, M Burucuoğlu, M Karahan Gökmen, G Ağaoğlu Paşaoğlu, ...
Prof. Dr. Hasan Işın Dener Sempozyumu, 2024
2024
Marka-benlik uyumu öncüllüğünde FOMO'nun akış deneyimi aracılığı ile sosyal medya sadakati üzerindeki etkisinin incelenmesi
H Cengiz
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–5