Takip et
Fatih Ercan
Fatih Ercan
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
beun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Otel İşletmelerinde Müşteri Sadakatinin Değerlendirilmesi: İstanbul’daki Beş Yildizli Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
MS Selvi, F Ercan
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (15), 159-188, 2006
1012006
Otel işletmelerinde müşteri sadakati oluşturma: İstanbul’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
F Ercan
Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal …, 2006
562006
MARMARİS'İN DESTİNASYON KİŞİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
S ARTUĞER, F ERCAN
Journal of International Social Research 8 (36), 2015
362015
Türkiye’deki Gastronomi Turizmi Konulu Makalelerin Bibliyometrik Analizi (Bibliometric Analysis of Articles on Gastronomic Tourism in Turkey)
F ERCAN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (2), 1058-1075, 2020
272020
Turizm pazarlamasında yapay zekâ teknolojilerinin kullanımı ve uygulama örnekleri
F Ercan
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi 23 (2), 394-410, 2020
262020
Osmanlı Çileği’nin Gastronomik Kimlik Unsuru Olarak Değerlendirilmesi
NA Hasan Köşker, Fatih Ercan
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ 2018 (30), 1236-1269, 2018
22*2018
Türkiye’de turistik talebin en fazla olduğu 10 kentin marka kimlikleri üzerine bir değerlendirme
H Köşker, N Albuz, F Ercan
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (1), 348-365, 2019
212019
Sosyal Medyada Otel İşletmelerine Yönelik Yorumların Müşteri Memnuniyeti ve Memnuniyetsizliği Açısından Analizi
F Ercan
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 22 (2), 552-571, 2019
162019
Smart tourism technologies: applications in hotel business
F Ercan
Theory and practice in social sciences, 528-546, 2019
152019
Akıllı turizmde büyük veri kullanımı: Sistematik bir derleme
F Ercan
OPUS International Journal of Society Researches 16 (32), 5230-5249, 2020
142020
An examination on the use of immersive reality technologies in the travel and tourism industry
F Ercan
Business & Management Studies: An International Journal 8 (2), 2348-2383, 2020
142020
MUĞLA/ORTACA İLÇESİNİN KIRSAL TURİZM POTANSİYELİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK BİR SWOT ANALİZİ.
F ERCAN, T DALGIN, O ATAK
Journal of International Social Research 10 (52), 2017
132017
Otel işletmelerinde sosyal medyanın müşteri e-sadakati üzerine etkisi: Facebook örneği
F Ercan
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
122016
Resort otel işletmeleri web sitelerinin dijital pazarlama performanslarının analizi: Alanya’daki beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir araştırma
F Ercan
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 4 (3), 1727-1745, 2020
112020
Metaverse teknolojisinin gelecekte turizm sektörüne olası etkilerini belirlemeye yönelik bir araştırma
F Ercan
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (4), 1063-1092, 2022
92022
Görme engelli bireylerin erişilebilir turizm deneyimlerini kolaylaştırıcı teknolojilerin incelenmesi
F Ercan
SETSCI-Conference Proceedings 11, 130-134, 2019
82019
Smart tourism destination: A bibliometric review
F Ercan
European Journal of Tourism Research 34, 3409-3409, 2023
72023
Çevrimiçi seyahat rehberlerinde destinasyon çekicilik unsurlarının analizi:“Turkey home” örneği
F Ercan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 15 (2 …, 2020
72020
KARADENİZ EREĞLİ İLÇESİNDE YEREL HALKIN TURİZMİN GELİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM VE ALGILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
F ERCAN
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 15 (2), 612-628, 2019
62019
Teknolojinin turist rehberliği üzerine etkilerini konu alan ulusal makalelerin meta-sentez tekniği ile incelenmesi
F ERCAN
Turizm Akademik Dergisi 9 (1), 137-155, 2022
52022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20