Eğitimde stratejik planlama ve toplam kalite yönetimi MB Aksu Anı Yayıncılık, 2002 | 184 | 2002 |
Organizational cynicism of the research assistants: A Case of Akdeniz University G Kalağan, MB Aksu Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4820-4825, 2010 | 99 | 2010 |
The relationship between perceived organizational support and organizational cynicism of research assistants. G Kasalak, M Bilgin Aksu Educational Sciences: Theory and Practice 14 (1), 125-133, 2014 | 97 | 2014 |
Araştırma görevlilerinin algıladıkları örgütsel desteğin örgütsel sinizmile ile ilişkisi G Kasalak, M BilginAksu Kuramve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (1), 115-133, 2014 | 87 | 2014 |
Öğretmen adaylarının okul deneyimi II dersine ilişkin görüşleri (İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği) MB Aksu, H Demirtaş | 70 | 2006 |
Yükseköğretim öğrencilerinin öğretim elemanlarının ders uygulamaları ve sınıf içi davranışlarına ilişkin görüşleri MB Aksu, A Çivitçi, DUY Baki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (16), 17-42, 2008 | 62 | 2008 |
TQM readiness level perceived by the administrators working for the central organization of the Ministry of National Education in Turkey MB Aksu Total Quality Management & Business Excellence 14 (5), 595-608, 2003 | 49 | 2003 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin yöneticilik eğilimleri: Malatya ili örneği MB Aksu İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (8), 3-16, 2004 | 45 | 2004 |
Örgütler nasıl zehirlenir? Öğretim elemanlarının örgütsel toksisite algıları G Kasalak, MB Aksu Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (4), 676-694, 2016 | 44 | 2016 |
Preparing for the European language portfolio: Internet connections P Glover, IH Mirici, MB Aksu Turkish Online Journal of Distance Education 6 (1), 84-98, 2005 | 43 | 2005 |
Genel Lise Öğrencilerinin Zorba-Kurban Davranıslarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. G GENÇ, MB AKSU Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 30 (2), 2010 | 41 | 2010 |
İnönü üniversitesi öğrencilerinin İngilizce derslerine ilişkin tutumları G Genç, MB Aksu XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 34 | 2004 |
İnsan ilişkilerinde bir boyut: grup davranışı MB Aksu Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 7 (7), 311-328, 1996 | 34 | 1996 |
Okul yöneticilerinin kendi mesleki gelişimleri ve okulu geliştirmeye yönelik liderlik davranışlarına ilişkin görüşleri S Polat, CT Uğurlu, MB Aksu Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (1), 205-224, 2018 | 31 | 2018 |
FIRSAT VE OLANAK ESİTLİĞİNİN SAĞLANMASINDA BİR ADIM OLARAK TAŞIMALI EĞİTİM. A Kaya, M Bılgın Aksu Electronic Journal of Social Sciences 8 (27), 2009 | 27 | 2009 |
Fakülte–okul işbirliği semineri ve uygulama sürecinin değerlendirilmesi: Malatya ili örneği MB Aksu XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 25 | 2004 |
İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNE YÖNELİK TAKIM ALGISI ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI H ATILGAN, H Demirtaş, MB AKSU, F SİLMAN Ege Eğitim Dergisi 11 (2), 20-44, 2010 | 22 | 2010 |
Toplam kalite yönetimi MB Aksu Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 203-211, 1995 | 22 | 1995 |
İlköğretim denetmenlerinin insan ilişkileri yeterlikleri, 1 MB Aksu, E Mulla Uluslar Arası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, 22-23, 2009 | 20 | 2009 |
How do organizations intoxicate? faculty's perceptions on organizational toxicity at university G Kasalak, M Aksu HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016 | 18 | 2016 |