Follow
Sefer Darıcı
Title
Cited by
Cited by
Year
Subliminal İşgal
S Darıcı
Destek Yayınevi, 2012
67*2012
Bilinçaltı Reklamcılık ve İletişim Teknikleri
S Darıcı
562016
DİJİTAL OYUNLARDA KULLANILAN SUBLIMINAL MESAJLARIN GERÇEKLİK ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA: GERÇEKLİK EŞİĞİ KAVRAMI
S Darıcı
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015
22*2015
Pandemi dönemlerinde iletişim ve algı yönetimi: Yeni koronavirüs hastalığı (COVID-19) örneği
AM Kırık, SSA Var, V Özkoçak, S Darıcı
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (104), 36-57, 2020
192020
Medya Terimleri Sözlüğü
S Darıcı
Nobel Academic, 2014
102014
Psikofizyolojik tekniklerin adli muhasebe alanında ve suçun ortaya çıkarılmasında kullanılmasına ilişkin bir tartışma: nöromuhasebe kavramına farklı bir bakış
SA Şenel, S Darıcı
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (67), 381-391, 2018
72018
Şeytanın Al Dediği
S Darıcı
62020
Kriz Senaryoları Nedir? Türkiye-ABD’nin Karşılaştırmalı Analizi ve İletişim Odaklı Bir Kriz Senaryo Modeli Önerisi.
S Darıcı
Electronic Turkish Studies 15 (4), 2020
52020
Bilinçaltı reklamcılık teknikleri ve tüketicinin yönlendirilmesi
S Darıcı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
52014
The New Opportunities in Space Economy
AM YAZICI, S DARICI
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 8 (4), 3252-3271, 2019
42019
Popüler Kültür, Oyunlar ve Propaganda: Terörizmin Antropolojik Kodları
S Darıcı, E Ismayıl Karadoğan
Bilge Strateji 10 (19), 39-65, 2018
42018
Tüketici marka tercihinin eşikaltı görsel uyaranlar ile manipülasyonu
S Darıcı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
32019
Ağızdan ağıza iletişim ve pazar kurtları: Mahalle kültürü bağlamında bir inceleme
DF BİÇER, S DARICI
Journal of Organizational Behavior Review 2 (2), 233-241, 2020
22020
İç güvenlik yönetiminde halkla ilişkiler perspektifinden genel kolluk uygulamaları ve ikna
S Darıcı, E Akçay
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (1), 250-261, 2020
22020
Popüler Kültür, Adli Bilimler ve Dizi Filmler Bağlamında Yeni Bir Kavram: Kurgusal Atıf
S Darıcı, V Özkoçak
Turkish Studies-Social 15 (2), 127-144, 2020
22020
Medya içeriklerinin İslamofobik olarak değerlendirilme kriterleri: farkindayiz. gov. tr
S Darıcı, Z Özdemir
OPUS International Journal of Society Researches 15 (23), 2079-2107, 2020
22020
Dizi ve Filmlerde Hemşire İmajının Kültür Endüstrisi ve Popüler Kültür Bağlamında İncelenmesi: Türkiye'den İki Vakanın Analizi
R Akkaya, S Darıcı
International Journal of Multidisciplinary Studies and Innovative …, 2019
22019
Psikolojik Virüs
S Darıcı
22017
Subliminal mesajların reklamlarda kullanımı: Türkiye örneği
S Darıcı, A Serttaş Ertike, T Yıldırım
2*2014
How will I break AI? Post-Luddism in the AI age: Fuzzy MCDM synergy
S Darıcı, M Riaz, G Demir, Z Tamer Gencer, D Pamucar
Technological Forecasting and Social Change 202 (123327), 1-14, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20