Takip et
nezihe figen ersoy arca
nezihe figen ersoy arca
prof.dr
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Technology readiness for innovative high-tech products: how consumers perceive and adopt new technologies
AE Demirci, NF Ersoy
The Business Review 11 (1), 302-308, 2008
902008
Consumer satisfaction and loyalty derived from the perceived quality of individual banking services: A field study in Eskisehir from Turkey
N Calik, NF Balta
Journal of Financial Services Marketing 10 (4), 135, 2006
642006
Finansal hizmetlerde müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramı
NF Ersoy
Pazarlama Dünyası 3 (3), 1-10, 2002
642002
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
A Alkaya
PQDT-Global, 2007
572007
endüstriyel pazarlama
nezihe figen balta
nobel yayınevi, 2006
49*2006
Pazarlama ve tüketim toplumuna eleştirel bir bakış: Tüketim karşıtlığına ilişkin nitel bir model
E Başcı
PQDT-Global, 2015
322015
Perakendecilikte müşteri ilişkileri ve yönetimi
A Yılmaz, F Ersoy, M Argan
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2006
302006
B2B/endüstriyel müşteri davranışları ve satın alma merkezi analizi
NF Ersoy
Detay Yayıncılık, Ankara, 2015
232015
Uluslararası işletmecilik
C Koparal, HZ Tonus, NF Ersoy, N Aydın, F Güllüpınar, S Önce
AÖF yayın, 2004
202004
B2B/Endüstriyel pazarlar için anahtar müşteri yönetimine ilişkin müşteri yaşam boyu değerinin hesaplanmasında muhasebe ve pazarlamanın rolü
V Ekergil, FN Ersoy
182016
Cosmetic consumption of metropolitan males in a developing country
NF Ersoy, M Yolal, B BATMAZ
Studia Universitatis Babeș-Bolyai Negotia, 5-22, 2015
162015
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka çağrışımı ve kurumsal itibar üzerindeki etkisi ve bir işletme uygulaması
T Durmaz
PQDT-Global, 2010
152010
Pazarlama yönetimi
B Tenekecioglu, F Ersoy
Eskiehir: Anadolu Üniversitesi, Yayn, 2004
152004
Brand Loyalty: Emotional Devotion or Rational Behavior-A Study on Mobile Telephones from Eskisehir Turkey
NF Ersoy, N Calik
The Business Review 15 (1), 212-219, 2000
152000
The Use of Social Media in B2B Marketing Communications: an Explatory Study on Turkish Companies
TP Batum, NF Ersoy
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 …, 2016
142016
Pazarlama yönetimi (No. 1478)
B Tenekecioğlu, F Ersoy
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2008
142008
Consumer satisfaction and loyalty derived from the perceived quality of individual banking services: A field study in Eskişehir from Turkey
N Çalık, NF Balta
Journal of Financial Services Marketing 10, 135-149, 2006
142006
Turizm Hizmet Sektöründe Kalite Rekabetinde Üstünlük Sağlamada iç Müşteri Tatmininin Önemi, Ölçüm Yöntemleri Ve Xanadu Resort Otel Uygulaması
F Şanlıtürk
PQDT-Global, 2011
122011
Pazarlama yönetimi
FN Ersoy, N Timur
Açık Öğretim Fakültesi Yayınları 791, 2009
122009
Pazarlama Konusu ve Pazarlama Yönetimi. B. Tenekecioğlu
NF Ersoy
Pazarlama Yönetimi, 13, 2009
122009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20