Follow
nezihe figen ersoy arca
nezihe figen ersoy arca
prof.dr
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Technology readiness for innovative high-tech products: how consumers perceive and adopt new technologies
AE Demirci, NF Ersoy
The Business Review 11 (1), 302-308, 2008
972008
Finansal hizmetlerde müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramı
NF Ersoy
Pazarlama Dünyası 3 (3), 1-10, 2002
702002
Consumer satisfaction and loyalty derived from the perceived quality of individual banking services: A field study in Eskisehir from Turkey
N Calik, NF Balta
Journal of Financial Services Marketing 10 (4), 135, 2006
662006
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
A Alkaya
PQDT-Global, 2007
612007
endüstriyel pazarlama
nezihe figen balta
nobel yayınevi, 2006
51*2006
Perakendecilikte müşteri ilişkileri ve yönetimi
A Yılmaz, F Ersoy, M Argan
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2006
312006
Pazarlama ve tüketim toplumuna eleştirel bir bakış: Tüketim karşıtlığına ilişkin nitel bir model
E Başcı
PQDT-Global, 2015
282015
B2B/endüstriyel müşteri davranışları ve satın alma merkezi analizi
NF Ersoy
Detay Yayıncılık, Ankara, 2015
242015
Uluslararası işletmecilik
C Koparal, HZ Tonus, NF Ersoy, N Aydın, F Güllüpınar, S Önce
AÖF yayın, 2004
192004
B2B/Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü.
V Ekergil, NF Ersoy
Business & Economics Research Journal 7 (4), 2016
172016
Cosmetic consumption of metropolitan males in a developing country
NF Ersoy, M Yolal, B BATMAZ
Studia Universitatis Babeș-Bolyai Negotia, 5-22, 2015
172015
Pazarlama yönetimi (No. 1478)
B Tenekecioğlu, F Ersoy
Anadolu Üniversitesi, 2007
172007
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka çağrışımı ve kurumsal itibar üzerindeki etkisi ve bir işletme uygulaması
T Durmaz
PQDT-Global, 2010
162010
The Use of Social Media in B2B Marketing Communications: an Explatory Study on Turkish Companies
TP Batum, NF Ersoy
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 …, 2016
152016
Consumer satisfaction and loyalty derived from the perceived quality of individual banking services: A field study in Eskişehir from Turkey
N Çalık, NF Balta
Journal of Financial Services Marketing 10, 135-149, 2006
152006
Pazarlama konusu ve pazarlama yönetimi
NF Ersoy
Pazarlama Yönetimi, 2008
142008
Brand Loyalty: Emotional Devotion or Rational Behavior-A Study on Mobile Telephones from Eskisehir Turkey
NF Ersoy, N Calik
The Business Review 15 (1), 212-219, 2000
132000
Turizm Hizmet Sektöründe Kalite Rekabetinde Üstünlük Sağlamada iç Müşteri Tatmininin Önemi, Ölçüm Yöntemleri Ve Xanadu Resort Otel Uygulaması
F Şanlıtürk
PQDT-Global, 2011
122011
Yeni Ekonomide Pazarlamanın Değişen Rolü
R Karalar, NF Ersoy
II. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 17-18, 2003
122003
İlişkisel pazarlama çerçevesinde alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişki kalitesi ve bir uygulama
H Kutlugöz
PQDT-Global, 2015
112015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20