Takip et
Prof. Dr. Müge Klein
Prof. Dr. Müge Klein
Türk Alman Üniversitesi
tau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Leadership characteristics in the era of digital transformation
M Klein
1392020
İşletmelerin dijital dönüşüm senaryolari-kavramsal bir model önerisi
M Klein
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (74), 997-1019, 2020
752020
İşletmelerde dijital dönüşüm ve etmenleri
M KLEİN
Journal of Business in The Digital Age 3 (1), 24-35, 2020
382020
Ein Vorgehensmodell zur Erstellung virtueller Bildungsinhalte
M Klein, W Stucky
Wirtschaftsinformatik 43, 35-45, 2001
252001
A Study On Digital Leadership Scale (DLS) Development
T Büyükbeşe, T Dikbaş, M Klein, SB Ünlü
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 740-760, 2022
162022
Mobile marketing: a classification framework and effect on marketing mix
M Klein
Journal of Management Marketing and Logistics 1 (3), 276-285, 2014
152014
Courseware Engineering-ein Vorgehensmodell zur Erstellung von wiederverwendbaren, hypermedialen Kursen
M Klein
dissertation. de, 2003
142003
QR code advertising: a cross–country comparison of Turkish and German consumers
ESB Meydanoğlu, AM Çilingirtürk, S Böhm, M Klein
International Journal of Internet Marketing and Advertising 12 (1), 40-68, 2018
132018
WeBCEIS-a scenario for integrating web-based education into classical education
M Klein, D Sommer, W Stucky
Web-based education: learning from experience, 398-414, 2003
112003
ENTERPRİSE 2.0–SOSYAL YAZILIM SİSTEMLERİNİN KURUMSAL KULLANIMI
M Klein
Öneri Dergisi 10 (40), 163-172, 2013
102013
İşletme 4.0 Kapsamında Şirket 2.0 - İşletme Süreçlerinde Sosyal Yazılım Kullanımı
M Klein
92019
Contribution of QR-Codes to the Marketing Mix− A Case Study
M Klein
Management 4 (3A), 1-11, 2014
92014
Radio Frequency Identification: from System to Applications
MBI Reaz
BoD–Books on Demand, 2013
92013
AN EMPIRICAL CROSS-COUNTRY STUDY ON CONSUMERS’ATTITUDE TOWARDS AUGMENTED REALITY ADVERTISING
ESB Meydanoğlu, AM Çilingirtürk, R Öztürk, M Klein
Business & Management Studies: An International Journal 8 (2), 1424-1454, 2020
82020
Nesnelerin interneti ve pazarlama
ESB Meydanoğlu, M Klein
V. Tecim, Ç. Tarhan ve C. Aydın, Gülermat Matbaa, İzmir, 12-19, 2016
62016
Commercial utilization of mobile RFID
ESB Meydanoğlu, M Klein
Radio Frequency Identification from System to Applications, 245-265, 2013
62013
Virtuelle Kurse durch Wiederverwendung didaktischer Lehrmodule
J Desel, M Klein, W Stucky
Verlag nicht ermittelbar Karlsruhe, 1999
61999
Impacts of QR codes on buying decision process of Turkish consumers
ESB Meydanoğlu, M Klein, AM Çilingirtürk
International Journal of Technology Marketing 10 (3), 287-311, 2015
52015
Mobil pazarlama–sınıflandırma önerisi ve pazarlama karması üzerine etkileri
M Klein
Journal of Management, Marketing and Logistics 1 (3), 276-285, 2014
52014
Geniş Kapsamlı Dijital Dönüşüm Yaklaşımı - Dünya 4.0
M Klein
Dijital Dönüşüm Trendleri, 2019
42019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20